خرید مستقیم فرز انگشتی مینیاتوری

خرید مستقیم فرز انگشتی مینیاتوری در وهله اول از طریق مراکز تولیدی این محصول انجام شود تا خریداران بتوانند از کیفیت این محصول اطمینان حاصل کنند و در زمان خرید از تخفیفات ویژه بهره مند شوند.

نمایندگی های فعال این مراکز که در اقصی نقاط ایران دارای شعب پخش و فروش فعالی هستند نیز از دیگر راه های خرید مستقیم این محصول به شمار می آید.

خرید مستقیم فرز انگشتی مینیاتوری

آشنایی با مراحل تولید فرز انگشتی مینیاتوری

آشنایی با مراحل تولید فرز انگشتی مینیاتوری برای تولید فرز انگشتی مینیاتوری در ابتدا نقشه فنی اتصالات را تهیه می کنند، و سپس قطعات مورد نیاز برای تولید این ابزار را وارد خط تولید می کنند و به کمک روش های اتوماتیک و دستی اقدام به تولید و مونتاژ می کنند.

پس از مونتاژ در بخش کنترل فنی این محصول از لحاظ کیفیت و درستی عملکرد کنترل می شود و سپس در بسته بندی های استاندارد وارد بازار مصرف می شود.

در فرایند تولید این دستگاه موتور را به کمک یک شلنگ رابط خرطومی به دسته متصل می کنند و با کم شدن وزن دسته موجب می شوند که طرح هایی با ظرافت های بسبار بالا خلق نمود.

موتور این دستگاه از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می توان از آن برای کار کردن بر روی متریال متنوعی استفاده نمود، و این موضوع مهم ترین نکته در زمان تولید است.

در بخش تولید این دستگاه از کابل های با کیفیت و مقاوم و هم چنین فلز متناسبی برای تولید این دستگاه استفاده می شود تا از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد و دچار حریق نیز نسود.

فرز مینیاتوری مینیاتوری چیست؟

فرز مینیاتوری مینیاتوری چیست؟ انواع مختلف دستگاه‌های فرز در بازار موجود هستند که هرکدام قابلیت‌ها و توانایی‌های مخصوص به خود را دارند.با استفاده از تیغه‌های مختلفی که برای این فرز وجود دارد می‌توان کاربردهای متنوعی از این ابزار انتظار داشت.

از کاربردهای فرز مینیاتوری می‌توان به استفاده آن در مجسمه سازی، حکاکی، طلاسازی، ساخت ماکت‌های چوبی، کاردستی، قالب سازی، دندان سازی و … اشاره کرد.

فرز مینیاتوری قدرت (گشتاور) چندانی نسبت به فرزهای بزرگ‌تر ندارد؛ اما اگر ست کامل آن را تهیه کنید، یک کارگاه کامل است! مهم نیست یک نجار حرفه‌ای باشید یا یک خویش ساز خانگی.

فرز مینیاتوری بدون شک یک ابزار کار راه‌انداز و جالب است. توان مصرفی بیشتر فرز مینیاتوری‌های موجود در بازار بین ۱۳۰ تا ۲۰۰ وات است و سرعت اسپیندل آن‌ها تا ۳۵۰۰۰ دور بر دقیقه هم می‌رسد. قطر کولت (بخش نگه‌دارنده تیغه) حدود ۳ میلی‌متر هست و تیغه‌ها و سنباده‌ها و مته‌ها ابزارهای برش بسیار ریز بر روی آن نصب می‌شود.

فرز مینیاتوری‌های موجود در بازار اغلب با پکیجی کامل از ابزارها و ابزارک ها و دستگاه فرز، ارائه می‌شوند.

متأسفانه با توجه به قیمت‌های بسیار بالای ابزار و توان مالی پایین بیشتر دوستان علاقه‌مند به نجاری، نمونه‌های چینی بسیار بی‌کیفیت در بازار موجود هستند که عملکرد مناسبی ندارند.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که از نظر اساتید منبت کار و حجم تراشی، بسیاری از این امکانات و ابزارک ها قابل استفاده نیستند و عموماً کیفیت لازم را ندارند.

به عنوان مثال در برندهای چینی سنباده‌های توپی به هیچ عنوان کیفیت ندارند و در حداقل زمان کارکرد، پاره می‌شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. به همین منظور باید مراقب باشید که در هنگام خرید تعداد اقدام همراه ملاک شما برای خرید نباشد.

با توجه به اینکه فرز مینیاتوری ابزاری پرتابل (قابل حمل) است و شاید نیاز باشد از آن در مدت زمان طولانی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم از دستگاه‌های سبک وزن استفاده کنید.

پخش فرز انگشتی مینیاتوری

پخش فرز انگشتی مینیاتوری پخش انواع فرز انگشتی مینیاتوری به طرق مختلف در ایران انجام می شود، و قیمت فرز انگشتی ارائه شده توسط این مراکز مشمول تخفیفات بسیار ویژه ای می باشد.

البته فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه از جمله مراکز فعال در زمینه پخش و فروش این محصول به صورت ثبت سفارش های اینترنتی می باشد، و ارسال کالا و خدمات توسط این نراکز از طریق باربری های معتبر آن ها انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما