فروشگاه عرضه فرز مینیاتوری پدالی

فرز مینیاتوری پدالی دستگاهی است که صنعتگران به خوبی با آن آشنا هستند و در ساخت انواع وسیله های تزئینی و کاربردی کوچک و متوسط از آن ها استفاده می کنند. برای مثال برای کنده کاری بر روی چوب، نجاری و در جواهر سازی بسیار استفاده قرار می گیرد. این دستگاه را با فشار دادن پدال به حرکت در می آورند. میزان برق مصرفی این فلز ها نیز در حد ۶۰۰ وات است. فروشگاه های بسیاری عرضه فرز مینیاتوری پدالی را بر عهده دارند.

فروشگاه عرضه فرز مینیاتوری پدالی

بهترین نوع فرز مینیاتوری برای صادرات

بهترین نوع فرز مینیاتوری برای صادرات با استفاده از این دستگاه، به راحتی می توانید با هر دو دست خود همزمان کارهای هنری خود را انجام دهید و با پا، دستگاه فرز را به کار در آورید. بهترین نوع فرز مینیاتوری برای صادرات آن است که فرکانس آن بین ۴۰ تا ۶۰ هرتز باشد. بهترین آن این است که از نوع درجه ۱ بوده و اینکه وزن تقریبی آن بیش از دو نیم کیلو گرم نباشد. پدال آن نیز باید بسیار ساده و روان باشد و با فشار بسیار کمی شروع به کار کند.

این دستگاه ها انواع بسیار متفاوتی دارند که یکی از آن ها فرز مینیاتوری است، همانگونه که از اسمش پیداست، این دستگاه برای فلزکاری در ابعاد و قطعات کوچک کاربرد دارد و از طریق پدالی که زیر پای صنعتگر قرار می گیرد، شروع به کار کرده و سرعت آن نیز به راحتی قابل تنظیم است. و در تمامی کشورها خواهان و طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا کارایی آن فوق العاده زیاد است و با قیمتی مناسب در ایران تولید می شود که ارز طریق صادرات ارز آوری خوبی به کشور دارد.

کارایی فراوان فرز مینیاتوری پدالی

کارایی فراوان فرز مینیاتوری پدالی اگر بخواهیم درباره کارهای فراوان فرز مینیاتوری پدالی صحبت کنیم می توانیم به تولید انواع وسایل چوبی دکوری و کاربردی که منبت کاری شده اند اشاره کنیم. تمامی تکه چوب ها و یا فلزاتی که دارای کنده کاری هستند و بسیار زیبا و بی نقص اند با استفاده از فرز مینیاتوری پدالی بر روی آن ها هنرنمایی انجام شده است. دقت این فرزها بسیار بالاست و می توان به راحتی با آن ها انواع ظریف کاری را انجام داد.

به همین دلیل است که در جواهر سازی این دستگاه ها یکی از محبوب ترین نوع آن هاست.زیرا مصرف برق بسیار کمی دارد، هم سرعت عمل بالایی دارد به همین که دقت آن بسیار زیاد است و کارکرد با آن نیاز به مهارت خاصی ندارد و به قدری آسان است که می توان به راحتی با آن کار کرد.دستگاه های فریز انواع بسیار متفاوتی دارند که فرز سوپر سنگبری نوع دیگری از آن هاست و برای صنایع سنگین و ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

اما این فرز ها از نوع پدالی نیستند، در حقیقت فرز های کوچک و مینیاتوری به دلیل اینکه برای ظریف کاری استفاده می شوند، به گونه ای طراحی شده اند که هر دو دست شما برای انجام هنر ظریف کاری آزاد باشد. اما در سایر دستگاه های فرز این گونه نیست و وزن نسبتأ بیشتری را نیز دارا هستند. فرز مینیاتوری برخلاف اینکه اندازه بسیار کوچکی دارد اما بسیار پرکاربرد و نزد صنعتگران بسیار محبوب است.

مراکز سفارش فرز مینیاتوری پدالی

مراکز سفارش فرز مینیاتوری پدالی بازار فرز مینیاتوری در ایران و در سایر کشورها بسیار پررونق است، زیرا صنعتگران در طی سال ها استفاده از این دستگاه به توانایی و قدرت آن پی برده اند. با استفاده از این دستگاه سرعت عمل صنعتگران بسیار افزایش می‌یابد و کارهای بی نقص و زیبا را را به بازار عرضه می گردانند. مجموعه تولیدی ابزار آهن چی، به عنوان مرکز فروش فرز مینیاتوری در ایران شناخته می‌شود که می‌توانید انواع سفارشات خود را از جمله دستگاه فرز مینیاتوری پدالی را از این مرکز تهیه کنید و یا سفارش دهید. برای اینکار کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا بهترین دستگاه ها را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در اختیار داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما