بازار عرضه دریل کنده کاری شارژی

دریل یکی از جمله ابزاری است که برای ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. دریل کنده کاری شارژی ورژن جدیدی از این دستگاه بوده که برای فعالیت خود احتیاجی به اتصال به گریز برق نداشته و توسط باتری انرژی مورد نیاز آن تامین می شود. این دستگاه در تمامی فروشگاه های عرضه کننده ی دریل و مته و انواع دستگاه های صنعتی در چندین مدل و نمونه وجود دارد و به دست خریداران می رسد. این ابزار توسط واسطه های فروش به مراکز عرضه هم چون فروشگاه های لوازم برقی و لوازم اکتریکی ساختمان ارسال می شود. بازار عرضه دریل کنده کاری شارژی

بررسی اجزای تشکیل دهنده دریل کنده کاری

بررسی اجزای تشکیل دهنده دریل کنده کاری دریل می تواند درون اجسام سخت مانند سنگ، چوب و بتن به راحتی نفوذ کند و ان را سوراخ و قسمتی را از جا در بیاورد. حین کار در ساختمان دریل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله از قسمت های مختلفی تشکیل شده که تک تک ان ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

1- دریل دارای یک موتور قدرتمند می باشد که از قعطات مختلف مانند آرمیچر پیشرفته تشکیل شده استو این موتور با چرخش دوار و پشت سر هم با سرعت بالا فعالیت دریل را انجام می دهد.

2- شاسی و بدنه ی دریل که وظیفه ی محافظت از اجزای داخلی را دارد از جنس پلاستیک بوده، که علاوه بر حفظ موتور، عایق بوده و مانع از عبور اتصالات برق به بیرون می شود.

3- دریل ها با توجه به مدلی که دارند، قعطات دیگری به آن ها افزوده می شود. دریل کنده کاری معمولی دارای سیم کشی و اتصالات برقی است. این سیم دارای یک دوشاخه بوده که به پریز برق وصل می شود. اما درون دریل های شارژی این ویژگی وجو ندارد.

این دریل دارای مخزنی جهت نگهداری از باتری بوده که درون شاسی قرار داشته و قابل رویت نیست. انتهای بدنه یک سوکت تعبیه شده است تا پس از اتمام نیرو و قدرت باتری توسط کابل مخصوص به پریز برق متصل شده و انرژی لازم را به باتری بازگرداند.

4- مهم ترن قسمت دریل، میله و استوانه ای است که با چرخش موتور درون اجسام نفوذ کرده و آن ها را سوراخ می کند. ابتدای این میله تراشه ای قرار داشته که بسیار تیز می باشد. به این میله مته گفته می شود. مته های مختلفی برای دریل وجود داشته و می توان ان ها تعویض کرد.

5- نوک بدنه و شاسی دریل یک قطعه فلز قرار دارد، که محل اتصال و قرارگیری مته می باشد. مته های مختلف می توانند از این قیمت جدا شده و مجدد به دریل متصل شوند.

بررسی عملکرد دریل کنده کاری

بررسی عملکرد دریل کنده کاری دریل ها انواع و اقسام مختلفی داشته که نحوه ی فعالیت و عملکرد هر مامشان متفاوت است. دریل ها با توجه به قدرت موتور دسته بندی می شوند، هر چه که قدرت موتور بیشتر باشد، عملکرد ان نیز بهتر و با کیفیت تر است. چرا که مته با قدرت بیشتری کار کرده و اجسام سخت را می تواند سوراخ کند.

دریل کنده کاری متوسط در مقایسه با دریل قوری قدرت کمتری داشته و برای اجسامی هم چون چوب مورد استفاده قرار می گیرد. اما دریل قوی می تواند حتی به بتن و آهن های سرسخت نیز نفوذ کند.

پخش بی واسطه دریل کنده کاری شارژی

پخش بی واسطه دریل کنده کاری شارژی بسیاری از دریل هایی که در بازار موجود می باشند، ساخت کارخانه های داخلی بوده که به صورت های مختلف راهی بازار مصرف شده اند. در بعضی مواقع تولیدی ها محصولات ساخته شده از جمله دریل را به صورت مستقیم به بازار فروش یعینی فروشگاه های لوازم الکتریکی که مرکز توزیع دریل می باشند، عرضه کرده و می فروشند.

در فروش مستقیم دریل، تمامی واسطه های فروش حذف شده و قیمت نهایی محصول تا حد زیادی کاهش می یابد. تولیدی ها به صورت سفارش کار نیز فعالیت کرده و امکان سفارش دریل کنده کاری را به متقاضیان داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما