بازار فروش دریل کنده کاری شارژی

یکی از پرکاربردترین دریل های مورد توجه در این روزها دریل کنده کاری شارژی است. شاید با این دریل آشنایی چندانی نداشته باشید، همیشه تصور ما از دریل، وسیله ای است که به برق وصل است و با آن می توان به کار پرداخت ولی دریل شارژی کنده کاری وسیله ای است که همچون موبایل از یک منبع تغذیه یا بهتر بگوییم یک باتری بهره می برد که به دفعات قابل شارژ می باشد.

بازار فروش دریل کنده کاری شارژی

روش های تشخیص بهترین نوع دریل کنده کاری شارژی

روش های تشخیص بهترین نوع دریل کنده کاری شارژی نکته ای کلیدی برای خرید انواع دریل شارژی

1. قدرت دریل

بدون شک ، دریلی که توانایی انجام کار کافی را نداشته باشد ، انتخاب خوبی نیست. قدرت دریل ها بسته به نوع آنها در تعداد و واحدهای مختلف بیان می شود. قدرت دریل های برقی بر حسب وات و قدرت دریل های بی سیم بر حسب ولتاژ تعیین می شود. هرچه این عدد بیشتر باشد ، قدرت دستگاه بیشتر می شود و بنابراین ، هزینه خرید دریل شما بیشتر است.

2. عملکرد دریل های چکشی

قابلیت چکش یا ضربه در واقع ویژگی است که برخی دریل ها در اختیار کاربران قرار می دهد. این ویژگی به شما امکان می دهد با اعمال نیروی مضاعف و با ضربه های سریع ، تکراری و پی در پی با نیروی بیشتری دریل کنید. مخصوصاً برای کار روی سطوح نسبتاً سخت. مانند دیوارهای گچ ، سطوح بتونی ، سیمانی و فلزات آهنی؛ در نتیجه ، اگر قصد دارید در این سطح کار کنید ، حتما به این نکته توجه کنید. ترجیحاً دریلی را انتخاب کنید که دارای این ویژگی باشد.

3. شکل ظاهری دریل

طراحی ابزار باید به گونه ای باشد که فرد با استفاده از آن احساس راحتی کند. وقتی برای اولین بار یک دریل را در دست میگیرید می توانید احساس خوبی داشته باشید. اما به این فکر کنید که بعد از چند ساعت استفاده چه احساسی خواهید داشت. همانطور کا در بخش بالا به آن اشاره کردیم سعی کنید بسته به نیاز خود و کاری که قرار است با دریل انجام دهید دریل مناسب را انتخاب کنید البته طراحی دریل در نوع استفاده نیز تأثیرگذار است. دریل ها بسته به نوع طراحی به دو دسته تقسیم می شوند:

دریل های T

شکل دسته دریل های T در مرکز دریل قرار دارد. در این نوع ، وزن دریل توزیع می شود تا فشار کمتری به مچ دست وارد شود. دریل­ های طرح تفنگی بسیاری از دریل های برقی از ساختاری تفنگی استفاده می کنند که در آن دسته در انتهای دریل قرار دارد. از طرف دیگر ، دریل های بی سیم اغلب به شکل T طراحی و تولید می شوند.

4.کلاچ دریل

با کلاچ دریل می توان سطح مقاومت برای نیرویی را که از دریل وارد می شود تنظیم کرد. با رسیدن نیرو به این سطح ، کلاچ آزاد می شود و هیچ نیروی اضافی به پیچ وارد نمی شود. تنظیم مناسب کلاچ از شکستن و یا رد شدن پیچ در اثر نیروی زیاد جلوگیری می کند. همچنین کلاچ به دلیل مقاومت فیزیکی بیش از حد دریل به پیچ، از گرم شدن موتور دریل جلوگیری می کند.

5. قیمت دریل شارژی ارزان

بدون شک علاوه بر تمام عوامل و احتمالات ذکر شده در راهنمای خرید دریل شارژی مهم است و قیمت دریل شارژی نیز از فاکتورهای مهم است. امروزه قیمت و هزینه خرید یک دریل خوب به یکی از نگرانی های مصرف کنندگان و خریداران تبدیل شده است. عوامل مختلفی بر این قیمت تأثیر می گذارد. مارک و نام سازنده یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار است. بیسیم یا باسیم، چکشی ، وسایل جانبی مانند باتری های اضافی از دیگر عواملی هستند که با قیمت نهایی دستگاه مرتبط اند.

6. امکانات جانبی دریل شارژی

از فاکتورهای دیگری که هنگام خرید دریل باید به آن توجه کنید لوازم جانبی آن است. ویژگی هایی مانند دسته کمکی ، باتری اضافی برای دریل های بی سیم ، کیف ، کلاه و چراغ های LED و……

7. مارک و قیمت دریل شارژی

بدون شک ، مارک و نام سازنده در هر ابزار یکی از عوامل مهم در انتخاب است. انتخاب دریل عالی از این قائله مستثنا نیست از نام های شناخته شده ای مانند: برند بوش / bosch و برند رونیکس / ronix؛ برند ماکیتا / makita؛ برند کرون / crown؛ برند آاگ / AEG. به طور طبیعی ، تولید کننده می تواند از نظر کیفیت ساخت ، تجهیزات و از طرف دیگر برای افزایش قیمت نهایی محصول بسیار تاثیرگذار باشد. همچنین نباید از شرکت های دارای نام و نشان کوچک غافل شد. این شرکت ها برای ورود به عرصه رقابت و جلب مشتری اغلب تجهیزات مناسبی را با قیمت مناسب ارائه می دهند.

ویژگی های دریل های شارژی چیست ؟

ویژگی های دریل های شارژی چیست ؟ ویژگی های دریل های شارژی چیست ؟ اگر بخواهیم بیشتر در مورد دریل شارزی و کارهایی که می توان با آن انجام داد بگوییم باید این نکته را ذکر کنیم که برخلاف تصور این دریل شارژی همچون دریل های معمولی کاربری فراوان دارد و سایز کاری اش از سطوح کوچک تا بتون را در بر می گیرد. ولی این بسته به نوع کاربری این دریل دارد. امروزه اين ابزار يكي از لوازميست كه تقريبا”تمام استادكاراني كه با دفعات زياد بستن پيچ يا سوراخكاري سر و كار دارند ناگزير ازخريد آن هستند.اما قبل و بعد از خريد اين ابزار باید چیزهایی در مورد این دستگاه بدانید. اين دریل همانگونه كه حدس می زنید توسط يك باطري قابل شارژ تغذيه ميگردد. و همچون دریل های معمولی بنا بر سنگيني و نوع كار از سايز كوچك تا بتون كن هاي بسيار قوي ساخته مي شود.مهمترین مزیت این دریل این است که نیاز به سیم برق ندارد.

پخش کلی دریل کنده کاری شارژی

پخش کلی دریل کنده کاری شارژی از پرکاربرد ترین ابزارآلات صنعتی که به صورت عمده خرید و فروش می شوند، ابزآلات برقی و شارژی می باشند. با توجه به اینکه تمایل افراد به خرید ابزارآلات صنعتی برقی زیاد است، شرکت ها و برندهای مختلفی در سراسر جهان به تولید این ابزارآلات اقدام کرده اند و باعث ایجاد فضای رقابتی گسترده ای شده اند. از ابزارآلات برقی و شارژی که فروش عمده ای دارند می توان به دریل ها، بتن کن ها، چکش های تخریب، فرزها و مینی فرزها و دستگاه جوش اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما