تامین کننده دریل 13 میلی متر چکشی

دریل 13 میلی متر چکشی نوعی دریل است که غیر از خاصیت چرخشی میتواند به مته ضربه هم وارد کند. از دریل ها برای تخریب و یا سوراخ کردن چوب، فلز، بتن، آجر و… استفاده میشود. این دریل بخاطر خاصیت چکشی نسبت به دریل معمولی دارای قدرت بالاتری برای سوراخ کردن و تخریب میباشد.

دریل چکشی به دو صورت ضربه ای و معمولی قابل استفاده است. در حالت چکشی دو مجموعه چرخ دنده دندانه دار با یکدیگر کار میکنند و زمان چرخش مته،ضربه میزنند. حالت معمولی دریل برای پیچ کردن استفاده میشود.

تامین کننده دریل 13 میلی متر چکشی

موارد استفاده دریل 13 میلی متر چکشی

موارد استفاده دریل 13 میلی متر چکشی

مصرف کنندگان دریل همیشه در فکر این بودند که چگونه میتوان مصالح سخت را سوراخ کنند تا اینکه آپشن چکشی به دریل های الکتریکی اضافه شد و خیال مردم راحت شد.

این دریل به دو صورت وجود دارد که عبارت است از:

  1. دریل برقی(سیم دار)
  2. دریل شارژی(بدون سیم)

دریل برقی با اتصال دو شاخه به پریز کار میکند و دریل شارژی مناسب مکانهای دور از دسترس برق میباشد که استفاده مردم از آن نسبت به دریل برقی بیشتر است.

آپشن ضربه ای در دریل چکشی باعث می شود که در هنگام سوراخ کردن مصالح سخت با ضربه های محکم، کار سریع تر و پرقدرت تر انجام شود بنابر این اگر علاقه مند به ساخت وساز هستید نیاز دارید که یک دریل چکشی همراه داشته باشید. دریل برقی چون با برق مستقیم کار می کند قدرت بیشتری نسبت به دریل شارژی دارد و کارها را به صورت دقیق تر انجام میدهد.

چند مورد از موارد استفاده دریل چکشی عبارت است از:

  1. سوراخ کردن فلز
  2. سوراخ کردن یا تخریب سطوح بتنی
  3. سوراخ کردن آجر
  4. تخریب دیوار منازل
  5. جدا کردن سرامیک از زمین
  6. سوراخ کردن و شکستن سنگ

اجزای دریل شامل مته،موتور،باتری و سه نظام است. سه نظام‌ دارای سایز بندی است که سایز کوچک با مته کوچک سوراخ های کوچک ایجاد میکند و سایز بزرگ با مته سایز بزرگ جفت میشود و برای ایجاد سوراخ های بزرگ استفاده میشود.

دوام فوق العاده دریل 13 میلی متر چکشی

دوام فوق العاده دریل 13 میلی متر چکشی

از آنجا که تخریب سنگ وسطوح بتنی ومصالح،کار دشواری است دریل چکشی تو این کار حرفه ای هست و ثابت میشود که دوام و مقاومت فوق العاده ای دارد. دریل شارژی با باتری لیتیوم یونی کار میکند و وزن بیشتری دارد.

در دریل ها جنس مته نیز اهمیت دارد زیرا مته های فولادی مناسب سوراخ کردن فلز و چوب و مته های المسه مناسب سوراخ کردن بتن و سنگ و مصالح سخت میباشند.

موتور این دریل از دو قسمت بالشتک و آرمیچر درست شده است که قدرت زیادی به موتور میدهد.

تعداد ضربه های این دریل از حداقل ۱۰۰۰ ضربه در دقیقه تا ۱۰۰۰۰ ضربه در دقیقه میباشد. بدنه این دریل از جنس پلاستیک محکم و با دوام است که در برابر ضربه و فشار مقاوم است.

فروشنده انواع دریل 13 میلی متر چکشی

فروشنده انواع دریل 13 میلی متر چکشی

فروشگاه های زیادی وجود دارد که این کالا رو با مارک های مختلف وقیمت بالا به فروش میرسانند و چیزی که حائز اهمیت است یافتن یک فروشگاه معتبر با قیمت مناسب میباشد.

برای خرید دریل ۱۳ میلی متر چکشی به این نکات باید توجه کرد:

  1. قدرت و توان موتور
  2. برقی یا شارژی بودن دریل
  3. وزن دریل
  4. دارا بودن سرعت های مختلف
  5. قیمت دریل
  6. دارا بودن چراغ ال ای دی

در خرید دریل هرچه توان بیشتر باشد دستگاه قدرت بیشتری برای سوراخ کردن دارد. قدرت توان دریل از ۴۸۰ وات شروع میشود و تا ۱۱۰۰ وات وبیشتر ادامه دارد و خریدار بنا به نیاز خود میتواند ابزار مناسب را خریداری کند.

وزن این دستگاه نیز مانند سایر ویژگی ها دارای اهمیت است چون ممکن است زمان زیادی را با دستگاه کار کنید بنابراین وزن دستگاه باید متناسب با شما باشد. دریل ها با توجه به کارایی و جنسی که دارند قیمت هایشان با هم تفاوت دارد.

برای خرید دریل میتوانید حضوری به فروشگاه های ابزار الات مراجعه کنید یا میتوانید با مراجعه به سایت معتبر ابزار آهنچی که فروشنده انواع دریل میباشند با شماره تماس ذکر شده در صفحه تماس بگیرید و از مشاوره و خدمات این فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما