تامین کنندگان اره دیسکی رومیزی اصل

اره دیسکی رو میزی همانطور که از نامش پیداست یک ابزار بسیار کار آمد و پر مصرف در صنایع چوب و نجاری است. به این اره، اره ی گرد بر نیز گفته می‌شود. این ابزار برای ایجاد برش های طولی، عرضی و مایل و همچنین به وجود آوردن شیار بر روی سطوح چوبی و فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راحتی کار با این وسیله بسیار زیاد است چرا که حرکت سطحی که باید روی آن برش، شیار و… انجام شود به جای حرکت اره دیسکی، کار را برای فرد آسانتر میکند. این سایت اره دیسکی رومیزی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تامین کنندگان اره دیسکی رومیزی اصل

طرز ساخت اره دیسکی رومیزی چگونه است؟

طرز ساخت اره دیسکی رومیزی چگونه است؟

همانطور که پیش تر گفته شد یکی از اره های بسیار کاربردی در صنعت نجاری اره دیسکی است که می‌تواند با ظرافت و دقت تمام بر روی سطوح مختلف کار انجام دهد. از این ابزار برای برش چوب هایی با جنس ام دی اف استفاده فراوانی می‌شود.

این اره اگر به صورت رو میزی باشد کار را برای فرد بسیار آسان میکند و همچنین برش ها را دقیق تر و تمیز تر در می آورد. همچنین میتواند حافظ سلامت نجار در حین کار باشد و احتمال ایجاد مشکلات و خطرها را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.

نمونه های خارجی این دستگاه بسیار با کیفیت هستند اما به دلیل تحریم هایی که وجود دارد کمیاب اند و همینطور قیمتی بسیار بالایی دارند. از این رو در کشور خود نمونه هایی با استداندارد و کیفیت بالا و قابل رقابت با نمونه های تولید خارجی این ابزار، ساخته شده است.

برای ساخت اره دیسکی رو میزی به چند وسیله نیاز است از جمله، تخته ی چوبی، اره دیسکی، آرمیچر، شلنگ فرز، موتور قوی، کوپلینگ و براکت است. این وسایل پس از مونتاژ دقیق در کارخانه و تولیدی ها، به شکل یک اره دیسکی اصل و با کیفیت در بازار عرضه می‌شوند تا شاغلین که برای ابزار کار خود به آن نیاز دارند بتوانند به راحتی و با قیمتی مناسب اره دیسکی رو میزی را تهیه کنند.

توزیع انواع اره دیسکی رومیزی بدون واسطه

توزیع انواع اره دیسکی رومیزی بدون واسطه

اره دیسکی رومیزی ابزار پرکاربرد در صنایع مختلف است که به کم شدن سختی کار و ایجاد برش های بسیار درست و تمیز به افراد کمک میکند، از این جهت دارای میزان فروش بالایی است و طرفداران زیادی را در مشاغل مختلف دارد.

مجموعه ما سعی بر این دارد که با تهیه و توزیع اره رومیزی و دیگر ابزار های برقی و شارژی نظیر دریل و فرز با کیفیت عالی و با قیمت گذاری بسیار خوب و متناسب با میزان اصالت آن، رضایت مصرف کنندگان گرامی را به خود جلب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما