توزیع انواع اره برقی

اره برقی همه کاره یک ماشین مکانیکی قابل حمل است که هم برای پروژه های صنعتی و هم برای مصارف خانگی استفاده می شود. این ابزار از تیغه های محکم، زنجیر، سیم، مجموعه دندانه ها و غیره تشکیل شده است. اساساً برای برش های بزرگ استفاده می شود. می تواند چوب، پلاستیک، فلزات، بتن و سایر مواد مانند کاشی و آجر را برش دهد. بیایید انواع آنها را بررسی کنیم تا مشخص کنیم کدام یک برای پروژه شما مناسب است.

توزیع انواع اره برقی

کارایی فوق العاده اره برقی

کارایی فوق العاده اره برقی حالا شما موفق شده اید بین انواع مختلف اره برقی یکی را انتخاب کنید، تصمیم بزرگ بعدی شما این است که آیا یک ابزار برقی می خواهید یا یک ابزار با باتری. زمانی پیش می‌آمد که اگر ابزاری قدرتمند می‌خواستید، به یک اره سیمی نیاز داشتید، اما با نسل جدیدی از ابزارهای باتری لیتیوم یونی، چیزهای بیشتری برای انتخاب دارید. اکثر ابزارهای برقی استاندارد با سیم بسیار کوتاه، شاید کمتر از یک متر عرضه می شوند. کابل‌های دنباله‌دار و سیم‌های افزایشی می‌توانند خطرناک باشند، به‌ویژه زمانی که یک تیغه اره با حرکت فوق‌العاده سریع در دست دارید.

هیچ خطری برای آسیب رساندن به کابل اره برقی شما با گزینه بی سیم وجود ندارد. عاری بودن از پریزهای برق، گزینه های بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا جایی که می توانید یک پروژه را انجام دهید تا جایگزینی با سیم. اگر می خواهید بتوانید یک کار را در خانه، اتاق زیر شیروانی، سوله یا پایین باغ خود با همان میزان سهولت انجام دهید، یک گزینه بی سیم ممکن است برای شما مناسب باشد.

هزینه‌های راه‌اندازی اولیه با ابزار باتری می‌تواند افراد را از سرمایه‌گذاری در یک جایگزین بی‌سیم منصرف کند. یک ابزار جدید، به‌علاوه چند باتری و یک شارژر معمولاً بیشتر از یک اره برقی ساده با قابلیت اتصال به برق است. علاوه بر این، این هزینه اضافی را می توان با این واقعیت جبران کرد که بسیاری از ابزارهای برقی دارای سیستم باتری قابل تعویض هستند.

مواد اولیه مرغوب اره برقی

مواد اولیه مرغوب اره برقی مواد مختلفی در اره ها استفاده می شود که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند.

  1. برنج: فقط برای نوار تا شده تقویت‌کننده در امتداد پشت اره‌های پشتی و برای ساختن پیچ‌هایی که در زمان‌های قبل تیغه را روی دسته نگه می‌داشتند استفاده می‌شد.
  2. اهن: برای تیغه ها و برای نوار تقویت کننده در اره های پشتی ارزان تر تا زمانی که فولاد جایگزین آن شود استفاده می شود.
  3. فلز : روی فقط برای اره هایی که برای بریدن بلوک های نمک ساخته می شوند، همانطور که قبلا در آشپزخانه ها استفاده می شد، استفاده می شود
  4. مس : به عنوان جایگزینی برای روی برای اره های برش نمک استفاده می شود
  5. فولاد تقریباً در هر نوع اره موجود استفاده می شود. از آنجایی که فولاد ارزان است، به راحتی شکل می گیرد و بسیار محکم است، برای اکثر انواع اره ها دارای خواص مناسبی است.
  6. الماس: روی پایه تیغه اره ثابت می شود تا تیغه های اره الماسی تشکیل شود. از آنجایی که الماس یک ماده فوق سخت است، می توان از تیغه های اره الماس برای برش مواد سخت شکننده یا ساینده، به عنوان مثال، سنگ، بتن، آسفالت، آجر، سرامیک، شیشه، نیمه هادی و سنگ های قیمتی استفاده کرد. روش های زیادی برای تثبیت الماس ها بر روی پایه تیغه ها استفاده می شود و انواع مختلفی از تیغه های اره الماسه برای اهداف مختلف وجود دارد.
  7. فولاد پرسرعت (HSS): کل تیغه اره از فولاد پرسرعت ساخته شده است. تیغه های اره HSS عمدتا برای برش فولاد، مس، آلومینیوم و سایر مواد فلزی استفاده می شود. اگر قرار است فولادهای با استحکام بالا (به عنوان مثال فولاد ضد زنگ) برش داده شود، باید از تیغه های ساخته شده از کبالت HSS استفاده شود.
  8. کاربید تنگستن : تیغه های اره با نوک کاربید به طور گسترده ای برای برش چوب، تخته سه لا، تخته چند لایه، پلاستیک، شیشه، آلومینیوم و برخی فلزات دیگر استفاده می شود.
  9. تیغه های اره کاربید جامد: کل تیغه اره از کاربید تنگستن ساخته شده است. در مقایسه با تیغه‌های اره HSS، تیغه‌های اره کاربید جامد در دماهای بالا سختی بالاتری دارند و دوام بیشتری دارند، اما چقرمگی کمتری نیز دارند.

راهنمای انتخاب اره برقی

راهنمای انتخاب اره برقی انواع و کاربردهای اره برقی:

  1. اره مدور :دارای یک دندانه یا دیسک ساینده برای خرد کردن مواد. می توان از آن بر روی مواد مختلفی مانند پلاستیک، چوب، فلز و غیره استفاده کرد. بیشتر در کارخانه های چوب بری استفاده می شود. معمولاً با برق کار می کند. برای برش های سریع، بلند و مستقیم ترجیح داده می شود.
  2. جیگ اره : از یک موتور الکتریکی و تیغه اره رفت و برگشتی تشکیل شده است. دارای یک صفحه زیره است که به دلیل عملکرد مورب برش زاویه ها تا 45 درجه برای ایجاد مفاصل میتر معروف است. این می تواند مواد مختلف را در اشکال مختلف برش دهد. در 2 نوع اره منبت کاری، اره مویی با سیم و بی سیم عرضه می شود.
  3. جیگ اره_ اره رفت و برگشتی : ماشینی است که برای برش قطعه کار با اعمال حرکت فشار و کشش تیغه استفاده می شود. تیغه های بزرگتری دارد و شبیه سازه اره مویی است. معمولاً در کارهای ساختمانی، بازسازی و تخریب استفاده می شود. دارای موتور با سرعت متغیر حتی اگر با میخ ها تعبیه شده باشد می تواند الوار را برش دهد.
  4. اره دوطرفه اره رومیزی : به عنوان اره رومیزی نیز شناخته می شود. آنها برای ایجاد دقیق ترین برش ها ترجیح داده می شوند. این به شکل یک ابزار نجاری است که دارای یک تیغه اره دایره‌ای است که بر روی یک درخت چوبی نصب شده است. دستگاه با موتور الکتریکی کار می کند. با بالا و پایین بردن تیغه می توان عمق برش ها را تنظیم کرد. زاویه برش با تنظیم زاویه تیغه کنترل می شود.

تولیدکنندگان اره برقی اصل

تولیدکنندگان اره برقی اصل چگونه می توان اره مناسب را برای کار انتخاب کرد؟ تعداد زیادی اره برقی در بازار وجود دارد، و انتخاب اره مناسب برای افزودن به جعبه ابزار شما می تواند کمی میدان مین باشد. در مقایسه با استفاده از اره دستی، اره برقی از نظر سرعت، دقت و سهولت استفاده بسیار برتر است اما تنها در صورتی که اره مناسب را برای کار مورد نظر خریداری کنید. در این متن ، برخی از محبوب‌ترین انواع اره‌های موجود در بازار را مرور کردیم و تفاوت‌های بین آنها را توضیح دادیم مانند بسیاری از ابزارهای برقی، انواع مختلفی از اره برقی را خواهید دید که همگی برای کاربردهای کمی متفاوت طراحی شده اند.

بین کارهایی که هر نوع اره می تواند انجام دهد، همپوشانی زیادی وجود دارد، بنابراین قبل از سرمایه گذاری، باید نوع مشاغلی را که می خواهید در خانه و باغ انجام دهید، بدانید. مانند هر چیز دیگری، هرچه پروژه‌های شما بلندپروازانه‌تر باشد، به انواع بیشتری از اره برقی نیاز خواهید داشت. ما هر ابزار را در هر دسته بسته به میزان مناسب بودن آن برای برش مورد نظر رتبه‌بندی کرده‌ایم.

شما میتوانید با مراجعه به سایت فروشگاهی ما و مشاهده جدول اره برقی های ما که شامل اره شارژی، اره برقی باغبانی و… می باشد گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش نمایید. نمایندگان حمل و نقل ما محصول شما را در شرایطی ایمن و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رساند. از آنجا که فروشگاه ما از بزرگترین و معتبر ترین تولیدکنندگان اره برقی در ایران می باشد می‌توانید با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید و از بی نقص بودن و سلامت دستگاه خود آسوده خاطر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما