توزیع دریل ایستاده گیربکسی بدون واسطه

دریل ایستاده گیربکسی یکی از ملزومات اساسی و نام آشنای هر صنعتگر و کارگاه ماشینکاری و فلزتراشی جهت سوراخکاری با مته و قطرهای مختلف می باشد و می توان گفت فقدان آن موجب نقص یا حتی عدم پیشبرد کار می گردد، از آن می توان جهت فرایندهای مختلف ماشینکاری استفاده نمود، به غیر از عملیات سوراخکاری می توان جهت فرایندهای دیگری همانند برقوکاری ،قلاویز‌کاری ،و پروسه های دیگری همانند خزینه زدن بر روی سوراخ ها مورد استفاده قرار داد.
با توجه به صلبیت و وزن سنگین بدنه آن می توان آن را بر روی زمین یا میز قرار داد و با خیالی آسوده و بدون نگرانی از عدم دقت و لرزش به کار پرداخت ، در این نوع سیستم انتقال قدرت تسمه ای حذف شده و با چرخ دنده و گیربکس جایگزین شده است که می توان جهت کارهای سنگین تر و قطرهای بزرگتر مته استفاده نمود. این مجموعه قصد دارد که با توزیع بدون واسطه این دستگاه با قیمتی مقرون به صرفه آنرا در اختیار مشتری عزیر قرار دهد.

توزیع دریل ایستاده گیربکسی بدون واسطه

راهنمای انتخاب بهترین دریل ایستاده گیربکسی

راهنمای انتخاب بهترین دریل ایستاده گیربکسی رک و بدون تعارف بگویم که همین الان تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید و دو دو تا چهار تا کرده و دستگاهی متناسب با بودجه و نیاز و نوع کار خود تهیه کنید، می توان گفت بهترین دریل ایستاده در واقع دستگاهی است که جوابگوی کار شما باشد، نه بیشتر و نه کمتر! از اینرو ما قصد داریم در اینجا به معرفی مهمترین عوامل در انتخاب بهترین دریل ایستاده گیربکسی بپردازیم:

  • توان
    مطمئنا زمانی که حرف از توان می آید و شما سراغ این نوع از دستگاه می آیید، بلاشک انتظار میرود که از آن برای عملیات های ماشینکاری سنگین و یا نیمه سنگین استفاده کنید و گرنه برای کارهای سبک و دم دستی نوع تسمه ای آن نیز کفایت خواهد کرد ، توان با وات محاسبه می شود یعنی کار سنگین تر ، توان بالاتر و البته هزینه بیشتر، تعارف که نداریم!
  • سرعت
    این یک قانون ماشنکاری است که هر چه قطر مته بزرگتر شود بایستی سرعت کمتر شود و بالعکس، این مانند این است که شما برای یک ماشین با سرعت پورشه هزینه کنید و با آن بخواهید با سرعت یک پراید حرکت کنید. به نظر شما منطقی است این کار! پس درست تصمیم بگیرید.
  • ویژگی تنظیم میز
    میز برخی دستگاه ها دارای محور لولایی حول ستون دستگاه می باشد که بیشتر برای کارهای سبک مورد استفاده قرار می گیرد و برخی مدل دارای محور ورنیه ای در دو جهت X و Y است و قابلیت قفل شوندگی بوده و بیشتر برای کارهای سنگین و دقیق مناسب می باشد.
  • اندازه
    این ویژگی با توجه به نوع و ابعاد قطعه ای که قصد ماشینکاری آن را دارید تعیین می شود ، اگر قطعات شما ریز است و مته های با طول کوتاه استفاده می‌ کنید، پس زیاد به دنبال دریل ایستاده گیربکسی با ابعاد بزرگ نباشید، مگر این که خدمات ارائه می‌کنید و قطعات شما متنوع است.

سفارش ویژه دریل ایستاده گیربکسی درجه یک

سفارش ویژه دریل ایستاده گیربکسی درجه یک جهت سفارش دریل گیربکسی می توانید از تجربیات کارشناسان ما بهره گیرید، همواره سعی و تلاش ما بر این بوده است که رضایت خاطر مشتری را فراهم آوریم و دستگاهی متناسب با نیاز مشتری فراهم آوریم، از آنجا که نحوه فروش ما به صورت بدون واسطه و مستقیم می باشد، بدین لحاظ می توانید خاطر جمع باشید که با قیمتی مناسب آن را خریداری می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما