توزیع کننده دریل ایستاده گیربکسی Z 5040

دریل ایستاده گیربکسی یکی از ملزومات صنعتی و عمرانی است که در پروژه‌های ساختمان سازی و شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع دریل با استفاده از متریال و آلیاژ باکیفیت، توسط برترین تولید کنندگان ملزومات صنعتی ساختمان سازی تولید و طراحی می‌شود و مدل‌های مختلفی دارد. مرکز پخش مستقیم انواع ابزار آلات، به عنوان یکی از برترین مراکز توزیع کننده دریل ایستاده گیربکسی، مدل‌های مختلف این محصول مانند مدل Z 5040 را باکیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند.

توزیع کننده دریل ایستاده گیربکسی Z 5040

مشخصات دریل ایستاده گیربکسی Z 5040

مشخصات دریل ایستاده گیربکسی Z 5040

دریل های ایستاده یکی از پرکاربردترین انواع دریل و دستگاه‌های سوراخ کننده صنعتی هستند که به شکل عمومی طراحی می‌شوند. این نوع دریل به منظور حفاری سطح و نیمه عمیق زمین در پروژه‌های مختلف صنعتی، معدنی و ساختمان سازی کاربرد دارد. یکی از بهترین مدل‌های این دریل، مدل Z 5040 است که در ادامه می‌خواهیم، برخی از مشخصات آن را با هم مرور کنیم.

مشخصات دریل ایستاده گیربکسی Z 5040:

  • در طراحی این نوع از دریل، از متریال اولیه باکیفیت استفاده شده است. این امر علاوه بر فراهم نمودن کارایی بهتر دستگاه، عمر مفید آن را افزایش داده است و نیاز به تعمیر مکرر دریل را به حداقل ممکن رسانده است.
  • تمامی اجزا و قطعات داخلی و خارجی دستگاه، از بهترین متریال تشکیل شده است. طراحی این دستگاه‌ها با استفاده از بروزترین فناوری در زمینه تولید دستگاه‌های صنعتی انجام می‌شود و این موضوع باعث شده که دستگاه دریل در عین داشتن بهترین کارایی، دارای حداقل خرابی باشد.
  • تمامی استانداردهای ایمنی و بین‌المللی در تولید این دستگاه رعایت شده است. از آنجا که امکان استفاده اتوماتیک و دستی از دستگاه دریل گیربکسی وجود دارد، اپراتور می‌تواند بدون هیچ خطری، از دستگاه به شیوه دستی استفاده نماید.
  • دریل Z 5040، دارای قدرت موتور بسیار مطلوبی است و قادر است تا انواع آلیاژهای سخت فلزی و سوراخ کاری با عمق متوسط تا عمیق را به نحو مطلوبی انجام دهد.

فروش فوق العاده دریل ایستاده گیربکسی

فروش فوق العاده دریل ایستاده گیربکسی

فروش انواع مختلف دریل ایستاده باکیفیت، با توجه به کاربردهای متعدد این ابزار در صنایع مختلف، توسط مراکز فروش متعددی مانند نمایندگی‌های شرکت‌های برتر تولید کننده و بازار عرضه آنلاین انواع ابزار آلات صنعتی انجام می‌شود. در بازار فروش مستقیم ملزومات صنعتی، انواع دریل ایستاده با کیفیت بالا و در تنوع بالای مدل و قدرت مدل ارائه می‌شود و این امر امکان خریدی آسان را برای صنعتگران فراهم کرده است.

قیمت انواع دریل ایستاده با توجه به مدل، مشخصات فنی مانند حداکثر قطر سوراخ کاری و ارتفاع، برند تولید کننده و کیفیت طراحی مشخص می‌شود. در مجموعه فروش آنلاین ابزار صنعتی، تلاش بر این است که بهترین ابزارهای نوین با قیمت استاندارد ارائه گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما