توزیع کننده دریل کنده کاری بزرگ

چکش های تخریب و دریل کنده کاری بزرگ تقریباً از قدرتمندترین و پر توان ترین ابزار آلات برقی در صنعت امروزه هستند دریل های تخریب جزء ابزار های حرفه ای درپروژه های عمرانی که جهت تخریب و سوراخکاری بتن ها، سازه ها، مصالح ساختمانی و آسفالت ها به کار برده میشوند، این ابزار ها بدنی شبیه به هم دارند و عموما توسط کاربران اشتباه گرفته می شوند.

بتن کن ها یکی از پرطرفدارترین و متنوع ترین ابزارهای برقی ساختمانی به شمار می‌روند که از آنها برای تخریب و سوراخکاری بتن و دیوارها ضخیم تر وسخت تر استفاده می شود.

توزیع کننده دریل کنده کاری بزرگ

بهترین مارک دریل بتن کن؟

بهترین مارک دریل بتن کن؟ امروزه بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی سعی می کنند که بهترین دریل بتن کن و ارزان قیمت ترین را طراحی و تولید کنند و وسیله ای بسازند که مدرن و پیشرفته واز نظر فناوری به روز و قدرت بالا باشد آنها می‌خواهند رضایت بسیار بالایی از مشتریان را جلب کنند و در بازارهای بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشند.

فروش و صادرات ابزارآلات صنعتی، برقی وشارژی در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است این دستگاه ها محبوبیت زیادی در بین مردم دارند و توانستند که توجه افراد بسیاری را به خود جلب نماید با کمک این دریل ها می توان روی سخت ترین بتن ها، سوراخی را به راحتی ایجاد کرد. اما اینکه کدام دریل برای کار شما مناسب است را میتوان از نوع استفاده وهزینه ای که قرار است برای خرید صرف کنید تعیین کرد.

مهمترین عامل در خرید ابزار کاربرد آن است که باید مورد توجه قرار داد.به عنوان مثال شما با ۳۰۰ هزار تومان می توانید یک دریل چکشی کوچک، که برای سوراخکاری های کوچک روی سطح های با ضخامت کم و کاربردهای کوچک که استفاده دارید خریداری کنید ،اماهزینه بیشتر دو منفعت برای شما دارد یکی توانایی ایجاد حفره های بزرگتر در سطوح ضخیم و دومی صرف زمان کم برای انجام کار است .

طرز استفاده از دریل کنده کاری بزرگ

طرز استفاده از دریل کنده کاری بزرگ هرچند اسم این نوع دریل های بتن کن بسیار قدرتمند و آسیب ناپذیر به نظر می رسد اما در واقعیت ممکن است این نوع دریل ها مانند سایر ابزار آلات خراب شوند اما در واقع تجربه نشان می‌دهد که در بسیاری موارد خرابی دریل بتن کن به علت شرایط کیفی محصول نیست بلکه به خاطر رعایت نکردن برخی نکات در خرید، استفاده و نگهداری از آن است.

به عنوان مثال در بعضی از دریل های بتن کن مدل‌هایی با قدرت بالا از ۱۰۰ درصد عملکرد ابزار ۹۵% برای سوراخکاری و تنها ۵ درصد برای عملیات تخریب در نظر گرفته شده است وکسانیکه کار تاسیسات انجام می‌دهند نیاز چندانی به تخریب کاری ندارند ،کاملا ایده آل است.

اگر قصد دارید ابزاری که تهیه می کنید را برای طولانی مدت استفاده کنید وهمچنین بازدهی بالایی داشته باشد باید به نگهداری از آنها هم اهمیت دهید. به هیچ عنوان نباید به دریل تخریب یا بتن کن گریس یا روغن اضافه شود.سرویسکاری و رسیدگی به دستگاه را باید به افراد متخصص بسپارید که معمولا بعد از هر ۱۱۰ یا ۱۲۰ ساعت کار باید به آن را برای سرویس دوره ای به نمایندگی ارجاع دهید. سرویس های دوره ای شامل تعویض گریس و شستشوی کامل به همراه تعویض کلیه اورینگها و پکینگ های مهم می باشد که نقش مهمی در اثر بخشی و عمر طولانی دستگاه دارد.

با رعایت این چند نکته ساده عمر و کارایی دریلهای بتن کن افزایش می‌یابد و نیازی به تعمیر نخواهد داشت.

فروشندگان دریل کنده کاری بزرگ

فروشندگان دریل کنده کاری بزرگ فروشندگان دریل کنده کاری بزرگ،توصیه هایی را برای خرید این محصول برای مشتریان ارائه می دهند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است.

۱)وزن سبک و قابل حمل ۲)قدرت تخریب و همچنین کیفیت ساخت دستگاه ۳)طراحی بدنه دستگاه بصورت ارگونومیک برای خوش دستی و راحتی حین انجام کار۴)روکش های مخصوص برای جلوگیری از ایجاد لغزش دست ۵) کیف مخصوص دستگاه وابزارلات همراه.۶)وجود کابل استاندارد

بنابراین رعایت این توصیه ها درنهایت منجر به خرید یک ابزار مناسب و با کیفیت برای شماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما