توزیع کننده فرز سوپر سنگبری

فرز سوپر سنگبری برای مصارف کارگاهی و خانگی بکار میرود. برای برش سنگ، آهن، چوب همچنین سمباده زدن آنها و صیقل دادنشان بکار میرود. دارای موتور پر قدرت و سیم پیچی قوی می باشد.کار را برای صنعتگران بسیار راحت کرده است. به کارشان سرعت بخشیده و تمیز تر و دقیق تر به پایان می رسانند. بخاطر همین کارایی بالا، موردتوجه صنعتگران قرار گرفته است. و در بازار رونق فراوانی دارد.

توزیع کننده فرز سوپر سنگبری

معرفی انواع فرز سنگبری

معرفی انواع فرز سنگبری از انواع فرز سنگ بری میتوان سه مورد را نام برد:

  • فرز مدل انگشتی: سبک ترین نوع فرز سنگبری می باشد که در مصارف خانگی هم استفاده میشود.معمولا برای صیقل دادن و سمباده زدن سنگ بکار می رود.
  • فرز سنگبری مینیاتوری: خیلی کوچک و بصورت خودکاری هستند. برای کارهای بسیار ظریف و حکاکی روی سنگ بکار میرود. مانند نگین انگشتر یا مدال
  • فرز سنگبری سوپر: که بهترین فرز سنگبری معمولا انتخاب صنعتگران می باشد.بخاطر قدرت موتوری بالا برای برش سنگ ها و آهن مورد استفاده قرار میگیرد(البته فرز آهن با فرز سنگ‌ متفاوت است.

صنعتگران به هنگام خرید سوپر فرزسنگبری معمولا به اندازه آن نیز دقت میکنند.و بر حسب رشته کاری خود اندازه فرز سنگبری خود را انتخاب می‌کنند.حتی صفحه برای که برای دستگاه وصل می‌کنند نیز بستگی به نوع مصرف شما دارد.

موارد ایمنی که در هنگام کار با فرز سوپر سنگبری باید به آن دقت کنید:

قبل از شروع به کار مطمعن باشید، تیغه فرز تیز و سالم می باشد. بستن تیغه فرز بروی دستگاه کار حساسی است. باید توسط یک فرد با تجربه انجام شود.چون خطر باز شدن تیغه فرز حین کار کردن وجود دارد، که پرت می‌شود و بسیار خطرناک است.

به همین دلیل بستن تیغه فرز باید با رعایت ایمنی انجام بشود. هنگامی که فرز روشن است از نزدیک کردن دست و بدن به نزدیکی آن اجتناب کنید.لباس گشاد با آستین افتاده نپوشید.از انگشتر و شالگردن استفاده نکنید بخاطر دور تند بودن فرز امکان گیر کردن به دستگاه خیلی زیاد است. که بسیار خطرناک می باشد.

حتما از عینک محافظ استفاده بکنید.چون هر لحظه امکان شکستگی و پرت شدن دیسک فرز سنگبری امکان پذیر می باشد.عینک مانع صدمات به چشم صنعتگران می‌شود.قبل از شروع بکار حتما دفترچه راهنمای آنرا مطالعه بفرمایید.

بررسی وزن فرز سوپر سنگبری

بررسی وزن فرز سوپر سنگبری

از دیگر موارد برای صنعتگران در انتهای فرز سنگبری صادراتی وزن دستگاه فرز سنگبری می باشد. فراموش نکنید نحوه کار با این وسیله برقی بصورت دستی می باشد.اگر سنگین تر از قدرت شما باشد باعث خستگی دست میشود.و کارایی تان را پایین می آورد.

و اگر سبک باشد برای مصارف سنگ های کلفت و سنگین عملکرد مناسبی نخواهد داشت. به همین خاطر باید وزن آن در تناسب ایده آل با میزان توان قدرتی شما باشد. تا بتوانید در استفاده های طولانی مدت از دستگاه فرز سنگبری، دچار خستگی نشوید.

  • تفاوت فرز سنگبری با فرز آهن بری:

فرز ها کلا به دو دسته فرز آهن بری و فرز سنگبری تقسیم میشوند. فرز آهن بری با دور ۸۰۰۰تا۹۰۰۰دور در دقیقه میچرخد و سرعت بالایی دارد. اما فرز سنگبری با دور ۶۰۰۰تا۷۰۰۰ هزار دور در دقیقه میچرخد. در واقع مهم ترین دلیل تفاوت آنها در همین سرعت دور موتور می باشد. سعی کنیم تا آنجا که امکان دارد برای برش آهن از فرز سنگبری استفاده نکنیم چون به موتور آن آسیب می زند. و آن هم بخاطر قدرت موتور فرز می باشد.

بازار فروش فرز سوپر سنگبری

بازار فروش فرز سوپر سنگبری

برای خرید فرز می توانید به دو صورت سنتی و اینترنتی خرید کنید. شرکت پخش انواع فرز با راه انداز سایت های فروش سعی در فروش اینترنتی فرز کرده است. ولی صد درصد مطمعن باشین خرید اینترنتی بسیار ارزان تر از سطح بازار می باشد. در ضمن امکان دارد مدلی که شما می خواهید در بازار شهرتان یافت نشود.

بنابراین یک برند معتبر پیدا کنید. به سایت برند تولیدی فرز سنگبری صادراتی بروید. انواع مدلها با تمام جزییات نشان می‌دهند. میزان مصرف انرژی، وزن، اندازه و ابعاد دستگاه،دور موتور، توان مقاومتی و در آخر سال تولید و قیمت آنرا درج میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما