تولید کننده دریل کنده کاری شارژی

دریل ابزاری است که مورد استفاده بسیاری از مردم قرار می گیرد.و کمتر افرادی پیدا می شوند که با دریل و کار با آن اشنایی نداشته باشند.کار اصلی که با دریل کنده کاری شارژی می توان انجام داد سوراخ کردن سطوح مختلف مثل دیوار، چوب، فلزات است درست است که کار دریل را بیشتر برای سوراخکاری می‌شناسیم ولی از دریل استفاده های دیگری هم می توان کرد؛ مثلاً ابزارهایی به دریل متصل می کنند و در کارهای مثل پولیش دادن صیقل دادن و غیره استفاده می کنند. تولید دریل کنده کاری شارژی کمک زیادی به صنعت کرد.

تولید کننده دریل کنده کاری شارژی

نحوه کار با دریل کنده کاری شارژی

نحوه کار با دریل کنده کاری شارژی

دریل های کنده کاری شارژی امروزه در بین مردم بسیار محبوب است و امروزه های شارژی جای دریل های برقی را دارند پر می کنند که دلیلش هم مشخص است شارژی بودن و باتری دار بودن آن و حتما نیاز به پریز برق برای استفاده از آن نیست.درست است که کار با دریل های شارژی و دریل های معمولی کار خیلی سختی نیست ولی در حین استفاده از آن باید خیلی مراقب باشید وگرنه این ابزار دستی اگر درست استفاده نشود ممکن است که خطر به وجود بیاورد برای شما.

از دریل های کنده کاری شارژی استفاده های زیادی می توان کرد ولی حتماً قبل از استفاده از دریل هدف استفاده از آن را مشخص کنید و مته مناسب با هدفی که دارید را نصب و سپس از آن استفاده کنید تا در کار خود موفق شوید. دریل سرعت کم و زیاد دارد سرعت کم یا زیاد آن بستگی به کاری دارد که شما می‌خواهید انجام دهید مثلاً سرعت زیاد دریل برای سوراخ کردن سطوح مثل دیوار استفاده میشود و سرعت کمتر آن معمولاً برای باز و بسته کردن پیچ استفاده میشود.

البته باید حواستان باشد که تا زمانی که دوره ایست کامل نکرد سرعتش را کم و زیاد نکنید وگرنه ممکن است که خطر آفرین باشد.همه دریل ها دکمه جلو و عقب دارند مثلا اگر می‌خواهید روی دیوار یک سوراخ عمیقی ایجاد بکنید باید دکمه جلو را فشار دهید و عمیقی ایجاد کند وقتی که کارتون تمام شد ‌می توانید دکمه عقب را بزنید.

همچنین برای استفاده و کار از دریل های شارژی باید کلاچ دستگاه را تنظیم کرد تا دریل بتواند کنترل بهتر و دقیق تری روی گشتاور پیچ داشته باشد. تنظیم کلاچ دریل بسیار مهم است که فردی که دارد از آن استفاده می کند باید آن را تنظیم کند دریل شارژی و دریل های دیگر ده درجه دارند که بنا به استفاده ای که می خواهید از آن بکنید درجه آن را تنظیم می کنید.همچنین در حین استفاده و کار با دریل باید از اینکه دریل صاف و به صورت عمود بر روی سطوح قرار داشته باشد مطمئن شوید تا نهایت کاری که می‌خواهید تحویل بگیرید تمیز و دقیق انجام شده باشند.

اجزای تشکیل دهنده دریل ها

اجزای تشکیل دهنده دریل ها در ساخت دریل ها ابزار متنوع و گوناگونی استفاده شده است و ما اینجا چند تا از مهمترین ابزار ساخت دریل را برایتان می گوییم:

  1. سه نظام: سه نظام در قسمت جلوی درب قرار دارد و وظیفه اصلی آن نگه داشتن مته است و به دو صورت اتوماتیک و آچار خور در بازار وجود دارد به کار با اتوماتیک آن راحت تر است.
  2. کنترل سرعت: همانطور که از اسمش پیداست وظیفه آن کنترل میزان روشنایی و یا کنترل سرعت چرخش موتور الکتریکی دریل می باشد.
  3. تنظیم کننده نیروی گشتاور یا همان کلاچ: دلیل قطعی به نام کلاچ وجود دارد که با تنظیم کردن آن خودتان می توانید تعیین کنید که چه مقدار انرژی و نیرو به سطح مورد نظر میخواهید وارد شود.
  4. منبع تغدیه: منبع تغذیه تمام انرژی که دریل برای کار کردن به آن نیاز دارند را تامین می کند.

شرکت صادرات دریل کنده کاری شارژی

شرکت صادرات دریل کنده کاری شارژی دریل کنده کاری شارژی از آنجایی که در صنعت و همچنین در کارهای خانه از آن میتوان استفاده کرد بسیار محبوب و پرطرفدار است دریل شارژی چون که از باتری لیتیومی برخوردار هستند عملکرد بسیار خوبی دارند. برای صادرات دریل شارژی باید به نکاتی مثل شکل ظاهر و بسته بندی تمیز، کارکرد آسان و همچنین داشتن ضمانت نامه برای دریل و همچنین موتور قوی و سرعت خوب دریل و اینکه از نظر وزنی دارای وزن و ابعاد استاندارد باشد توجه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما