خرید اره گردبر خط کش دار بدون واسطه

اره گردبر خط کش دار از آن دست وسایلی است که همه صنعتگران و سازندگان انواع مصنوعات چوبی و فلزی بدون شک به آن ها نیاز خواهند داشت. این اره ها نسل جدیدی از این وسایل هستند که توانستند از همان بدو ورود به بازار جایگاه خود را بین مصرف کنندگان پیدا کنند و خیلی سریع به محبوبیت برسند و همچنان در جایگاه خود باقی بمانند زیرا دارای مزیت های بسیاری هستند که آن ها را از سایر مدل های اره متمایز می کند.

خرید اره گردبر خط کش دار بدون واسطه

3 کاربرد مهم اره گردبر خط کش دار

3 کاربرد مهم اره گردبر خط کش دار 1. اولین کاربرد اره گردبر اصل خط کش دار این است که این اره ها دارای سایزهای متفاوتی هستند و تیغه هایی با ضخامت و قطرهای مختلف دارند و علت این امر این است که کاربرد این تیغه ها متفاوت خواهد بود زیرا می توان برای برش انواع فلزات و نیز چوب به طور همزمان از این اره استفاده کرد. یعنی با خرید یک اره هم می توانید چوب هایی مانند ام دی اف، نئوپان، بلوط،. روس، گردو و.. را برش بزنید و هم می توانید فلزاتی چون آهن، آلومینیوم و سایر فلزات را به اندازه های دلخواه برش بزنید.

2. دومین کاربرد این اره ها این است که به راحتی قابل حمل هستند و حتی می توانید آن ها را بر روی میز نصب کنید تا ثابت باشد و نیازی به صرف انرژی برای جا به جا کردن آن و انجام برش نداشته باشید که اینگونه برشی بسیار تمیز تر نیز خواهید داشت.

3. اما برترین و مهم ترین کاربرد این اره ها این است که نیازی به علامت زدن برای برش سطحی صاف نخواهید داشت زیرا به راحتی با گونیا و خط کشی که این اره ها دارا هستند می توانید برش هایی صاف و یکدست داشته باشید. تمامی تیغه های این اره دارای محافظ هستند که در برابر خطرات از دست شما محافظت خواهند کرد اما در حین کار حتما از وسایل ایمنی مانند عینک و دستکش های مخصوص استفاده کنید.

مراکز پخش اره گردبر خط کش دار اصل

مراکز پخش اره گردبر خط کش دار اصل مرکز ابزار آهن چی به عنوان یکی از توزیع کنندگان انواع کالاهای صنعتی به پخش اره گردبرد در سراسر ایران در حال فعالیت است و توانسته است رضایت مشتریان گرامی را کسب کند زیرا بهترین کیفیت را به دلیل حذف واسطه ها با قیمتی بسیار مناسب به دست مصرف کنندگان می رساند. انواع طرح ها و مدل های این کالا را می توانید با مراجعه به صفحات مجازی این گروه تولیدی ببینید و برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و از تخفیفات ویژه برای خرید های عمده بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما