خرید دریل ایستاده گیربکسی بدون واسطه

انواع مختلف دریل ایستاده گیربکسی در بازار های داخل و خارج کشور با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. بهترین دریل ها، دریل هایی هستند که با توجه به نیاز های مشتریان تولید می شوند و با قیمت هایی به فروش می رسند که برای خریداران معقول باشد. بنابراین در هنگام سفارش دریل ایستاده، باید به این نکته نیز توجه کرد که خدمات فروش این برند نسبت به قیمت آن به صرفه است یا خیر. پس طبق آنچه گفته شد، برای تشخیص بهترین نوع دریل 3 اسب، فاکتور های زیادی تاثیر دارند.

خرید دریل ایستاده گیربکسی بدون واسطه

مشخصات دریل ایستاده گیربکسی 3 اسب

مشخصات دریل ایستاده گیربکسی 3 اسب مته ایستاده به چه چیزی گفته می شود؟ دریل پرس یک ابزار برقی ثابت یا رومیزی است که برای ایجاد سوراخ های دقیق روی چوب یا فلز طراحی شده است. … مانند یک مته دستی، دریل پرس ها از انواع مته ها برای ایجاد سوراخ هایی با قطرهای مختلف استفاده می کنند. اما برخلاف مته های دستی، مته پرس ها ماشین های ثابت یا رومیزی هستند

یک ماشین حفاری با دوک مته در سر ابزار و زین که در امتداد بازوی پیش‌آمده قابل حرکت است که خود می‌تواند حول یک ستون عمودی بچرخد. مقدار دریل های موجود نسبتاً شگفت انگیز است. تمام این مته های مختلف را می توان تنها به سه نوع اصلی دسته بندی کرد: مته های سنتی، درایور ضربه ای و مته چکشی.

برخی از مشخصات این نوع دریل:

ظرفیت حفاری: 38 میلی متر

قطر ستون: 112 میلی متر

مخروطی سوراخ اسپیندل: MT-4

سرعت اسپیندل: 40-2050 دور در دقیقه

شماره دوک تا جدول فاصله. : 620 میلی متر مرکز دوک به ستون: 290 میلی متر

اندازه میز: 375 میلی متر

موتور: 3 اسب بخار-2 سرعت

ما تیمی از پرسنل با کیفیت داریم که روند کلی تولید را بررسی می کنند تا مطابق با استانداردهای صنعت باشد. همه اعضای تیم ما در جهت دستیابی به هدف ارائه دستگاه دریل با کیفیت به مشتریان بدون هر نوع نقصی تلاش می کنند. این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات سریع، مشتریان زیادی را در سراسر کشور به دست آورده است. افزایش مشتری نشان دهنده کارایی محصولات ما در کاربردهای مختلف است

سفارش عمده دریل ایستاده گیربکسی

سفارش عمده دریل ایستاده گیربکسی خریداران همواره به دنبال کیفیت بالا و قیمت پایین هستند. بنابراین برندی که بتواند این دو فاکتور مهم را همزمان در محصولات خود داشته باشد می تواند فروش بسیار زیادی را بازار های حضوری و اینترنتی داشته باشد. تولیدکنندگان مختلفی در کشور های مختلف به تولید دریل می پردازند؛ اما همه ی آن ها نمی توانند فروش زیادی را داشته باشند و فقط برند هایی که خدمات فروش مناسبی دارند می توانند محصولات خود را به بهترین شکل به دست خریداران برسانند و رضایت آن ها را جلب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما