خرید عمده فرز حکاکی پدالی

فرز حکاکی پدایل یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت نقره است که مصرف انرژی را با برق شهری و برای کنده کاری روی چوب تامین می کند. پولیش، سوراخ کاری استفاده می شود. با سرعت آزاد 500-20000 دور در دقیقه، سنگ زنی پدال نقره ای فرز را به خوبی انجام می دهد و لرزش کمی در حین کار دارد که دقت و نبوغ منحصر به فرد کاربر را افزایش می دهد. یکی از محصولات مشابه این آسیاب حکاکی پدال، دستگاه حکاکی پدال نقره 200 وات gtp01a19 می باشد که قدرت کمتری نسبت به دستگاه حکاکی پدال نقره 600 وات دارد و برادر کوچکتر این آسیاب به شمار می رود. برای خرید فرز حکاکی پدالی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

خرید عمده فرز حکاکی پدالی

خصوصیات فرز حکاکی پدالی

خصوصیات فرز حکاکی پدالی از اونجایی که معمولاً سری این نوع فلز تعویض می باشد و می توان گفت قطعات مختلف را روی آن نصب کرد ، کاربرد فرز پدالی بسیار گسترده می باشد . همانطور که اشکار میکنیم این فرز در اصل یک فرز مینیاتوری است پس به طبع بیشتری برای کار سبک کاربرد دارد از دستگاه فرز پدالی می توان برای کار هایی زیاد انجام شود مثل حکاکی روی متریال های مختلف ….. جالب است بدانید که این نوع فرز در اصل عنوان فرز حکاکی نیز است.

کنده کاری که بیشتر بر روی چوب انجام شده است در نجاری کاربرد دارد و تاحد زیاد به منبت نیز شبیه می باشد. در زمان های قدیم و البته امروز هم در موارد محدود برای منبت ابزار به اسم مغار می باشد . تراش و فرزکاری صنعتی فرز پدالی نه تنها در صنایع هنری و خانگی استفاده میشود در صنایع سنگین و کلان نیز کاربرد بسیاری عالی دارد. از این نوع فرز می توان برای از بین جای جوش و……. هرچند که در صنایع بیشتر به استفاده ار فرز انگشتی توصیه شده است.

بررسی ابعاد فرز حکاکی پدالی

بررسی ابعاد فرز حکاکی پدالی فرز فرز حکاکی درجه 1 یک دستگاه فرز حکاکی شده با پدال است که برای کار با چوب و فلز طراحی شده است. از این دستگاه کم لرزش برای کارهایی مانند معرق کاری، کنده کاری روی چوب و کارهای مربوط به چوب استفاده می شود. از این دستگاه سبک برای کار با فلز در نقره کاری و سالن کاری نیز استفاده می شود. از دیگر کاربردهای این دستگاه می توان به کار بر روی شیشه، سنگ و چرم و پرداخت انواع مختلف اشاره کرد. این دستگاه فرز مینیاتوری با کیفیت بالا طراحی و تولید شده است.

بسیاری از متخصصان با این دستگاه کار می کنند و آن را دوست دارند. دستگاه گفته شده دارای قطعات همراه شامل سه کلید سیستم، 2 عدد کلید زغالی، پدال پا، سیستم سه سری با شلنگ شلنگ و 2 قطعه برای پایین می باشد.

دستگاه فرز پدالی یک موتور تعلیق با موتور قدرتمند مناسب برای طراحی، مجسمه سازی، دندانپزشکی و کار با فلزات می باشد. دیمر این دستگاه بر خلاف سایر مدل ها همانند پدال پا بوده و با افزایش یا کاهش فشار وارده به پدال قابل تنظیم است. برای کار با این فرز موتور را با آویز در یک جا آویزان کرده و با شلنگ آن کار می کنید. شیلنگ این دستگاه دارای سه سیستم بوده و کالیپرهایی از 1 تا 4 میلی متر بر روی آن تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های این فرز مینیاتوری قابلیت برش زاویه ای و نصب آن بر روی پایه می باشد. در ساخت این محصول از بلبرینگ های ضد گرد و غبار برای دوام بیشتر دستگاه استفاده شده است.

صادرات فرز حکاکی پدالی

صادرات فرز حکاکی پدالی در این دستگاه با جای گذاری ابزار مناسب است در نوک ان با توجه به نوع حکاکی و جنس سطح امکان ساخت ومهر برنج و… روی طوح مانند شیشه طلق … در این دستگاه کاربر این فرصت عالی را دارد تا ایده های خود را با ایجاد تراش ها بر روی سطح مورد نظر تصویر بکشد اثر هنری عالی خلق نماید. همچنین می توانیم با جایگذاری ابزارهای متنوع از جمله سنگ انگشتی، روی سایر سطوح حکاکی کرد. از این رو ما فرز حکاکی عمده را به کشور های اسیایی و اروپایی صادر می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما