خرید عمودبر چکشی شارژِی بدون واسطه

فرقی ندارد! در هر صنفی و شغلی، امروزه کمتر کسی را مشاهده می کنید که بخواهد تنها با اتکای به وسایل، ابزارآلات و شیوه های منسوخ و سنتی کار خود را پیش ببرد، با توجه به روند شهرنشینی و افزایش سلیقه ها، خواسته مشتریان نیز متناسب با آن افزایش یافته است، مخصوصا در کارهایی که به نوعی می توان گفت هنری است و کیفیت و زیبایی حرف اول را می زند، همانند مشاغلی که با چوب سر و کار دارند، البته در این بین نیز از سرعت نیز نمی توان غافل شد.
می توان گفت که با ادامه روند کارها با شیوه سنتی شما رفته رفته از بازار حذف خواهید شد ، این مجموعه سعی دارد شما را ترغیب کند تا با خریدعمودبر چکشی شارژِی بدون واسط این نیاز شما و بازار را پاسخ دهد.

خرید عمودبر چکشی شارژِی بدون واسطه

مشخصات عمودبر چکشی شارژِی مدل JV100DWE

مشخصات عمودبر چکشی شارژِی مدل JV100DWE آیا پیچیده شدن سیم و کابل دستگاه در هنگام کار شما را کلافه کرده است و یا پیوسته دنبال پریز برق هستید که کار خود را شروع کنید، که یا کابل کوتاه است و یا اصلا در برخی جاها برقی وجود ندارد که بخواهید دستگاه خود را روشن کنید ، چرا همین حالا یکی از محصولات پرقدرت برند نام آشنای ابزارآلات یعنی عمودبر چکشی باکیفیت مدل Jv100DWE ماکیتا را خریداری نمی کنید تا هم با افزایش سرعت و بهره وری بالاتر و هم کیفیت بالا در برش خیال خود و مشتری را از این بابت آسوده سازید.امروزه هر جا که نام یک وسیله شارژی می آید، همراه با آن نام باطری های با کیفیت و طول عمر بالای لیتیوم یونی را نیز خواهید شنید که در این مدل نیز دو باطری 10.8 ولتی به کار رفته است که دارای ظرفیت 1.3 آمپر ساعت می باشد تا نیاز شما را پاسخگو باشد.این مدل از دستگاه با وزن 1.7 کیلوگرم بسیار سبک و به اصطلاح جمع و جور و با ارگونومی مناسب طراحی شده است و با دستگیره با پوشش لاستیکی باعث عدم لرزش و سر خوردگی در دستان شما می گردد و همچنین دارای پایه های قابل تنظیم جهت برش 0 تا 45 درجه در چپ و راست بوده، سیستم دمنده چهت پاک کردن خاک اره در مسیر تیغه می باشد.

وسایل همراه شامل:

  • دو باطری شارژی
  • شارژر همراه
  • تیغه
  • کیف همراه

فروش مستقیم عمودبر چکشی شارژِی ارزان

فروش مستقیم عمودبر چکشی شارژِی ارزان

آیا هنوز هم با توجه به تمامی توضیجات بالا در مورد مشخصات و ویژگی های محصول فوق مردد هستید و هنوز نمی دانید که این مدل مناسب کار شما هست یا خیر؟ چرا همین حالا با تلفن موجود در سایت تماس نمی گیرید تا کارشناسان ما با معرفی بهتر این محصول یا دیگر موارد متناسب ، نیاز شما را رفع کنند. این مرکز با فروش عمودبر شارژِی با کیفیت سعی دارد تا هر چه بهتر در خدمت صنعتگران محترم باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما