شرکت توزیع دریل صنعتی

از گذشته تا به حال انسان ساخت و ساز های زیاد و با روش ها و ابداعات گوناگون انجام داده است. در انجام این ساخت و ساز ها از ابزار و وسایل مختلفی استفاده می شده است که با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، ساخت و ساز ها و به طبع ابزار آلات نیز شامل این پیشرفت شدند و غالبا وسایل ماشینی و صنعتی جای وسایل و ابزار دستی و مکانیکی قدیم را گرفتند. یکی از این وسایل که به جز در ساخت و ساز کاربرد فراوان نیز در زندگی روزمره دارد دریل صنعتی است که در ادامه بیشتر راجع به آن توضیح خواهیم داد.

شرکت توزیع دریل صنعتی

چگونه می توان دریل صنعتی خوب انتخاب کرد؟

چگونه می توان دریل صنعتی خوب انتخاب کرد؟ انواع دریل ها امروزه از ضروری ترین ابزار برای هر فرد به شمار می آیند. از همین رو انتخاب یک دریل مناسب بسیار مهم می باشد. نکته ای که مهم است این است که باید قبل از تهیه دریل صنعتی، جنس مصالحی که می خواهیم بر روی آن از دریل استفاده کنیم را بدانیم. اما بعد از آن باید بر اساس یک سری معیار ها دریل مناسب برای فعالیت خود را انتخاب کنیم. که در ادامه بعضی از این معیار ها را مختصرا توضیح خواهیم داد.

  • اولین و یکی از مهم ترین این معیار ها موتور دریل می باشد که مدل های ساده و گیربکس دار از آن با قدرت ها و توان های مختلف در بازار موجود می باشد. موتور های گیربکس دار یک سری امکانات مانند تنظیم سرعت، تنظیم جهت چرخش و … را به دریل اضافه می کنند.
  • از مهمترین بخش های دیگر یک دریل سه نظام و همچنین مته آن می باشد. سه نظام ها که مته بر روی آن قرار می گیرد از انواعی مانند آچار خور و خودکار برخوردار هستند که نوع خودکار سرعت تعویض مته را تا حد بسیاری افزایش می دهد. مته ها نیز سایز ها و جنس های مختلفی دارند که بسته به استفاده باید مته مناسب بر روی سه نظام جای گذاری شود.
  • نکته مهم دیگر در انتخاب یک دریل پیچ گوشتی مناسب طراحی و راحتی استفاده از آن می باشد. انواع دریل های صنعتی چون فشار زیادی به دست و به مصالح مختلف وارد می کند طراحی و ساختار آن ها باید به گونه ای باشد تا دست فرد استفاده کننده از آن کمترین اذیت و فشار اضافی را تحمل کند که از همین رو به انواع دریل ستونی و دریل تفنگی تقسیم می شوند.

اطلاعاتی مفید درباره دریل صنعتی

اطلاعاتی مفید درباره دریل صنعتی همانطور که گفته شد دریل صنعتی یکی از ابزار و وسایلی است که امروزه استفاده های زیادی از آن در صنایع و همینطور استفاده های شخصی می شود. دریل صنعتی وسیله ای است که وجودش در هر جعبه ابزاری و برای هر فردی واجب و ضروری است که از یک فرد ساده تا یک تعمیر کار ماهر و زبر دست از آن استفاده می کنند. دریل های صنعتی و برقی بسته به استفاده ای که از آن ها می شود انواع مختلفی دارند که در ادمه به آن ها خواهیم پرداخت.

دریل صنعتی اصل یکی از انواع دریل است که نسبت به دیگر دریل ها از ابعاد بزرگ تر و حجیم تری برخوردار می باشد و حمل و جابه جایی آن زیاد راحت و آسان نمی باشد. این دریل های صنعتی اغلب برای مصارف سنگین و کارهای مربوط به ساخت و ساز مناسب می باشند. دریل مگنت یکی از ای انواع دریل های صنعتی است که برای فعالیت های سنگین صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین دریل ها تقسیم بندی های دیگری نیز دارند. یکی از این تقسیم بندی های رایج بمیان انواع دریل ها، دریل پیچ گوشتی برقی و دریل پیچ گوشتی شارژی است. دریل برقی از برق مستقیم شهری و پریز استفاده می کند و چون قدرت و انرژی آن ثابت است برای فعالیت های عمرانی و ساختمانی بسیار مناسب می باشد. دریل شارژی با استفاده از باتری کار می کند و از مزیت های آن استفاده راحت آن در مکان هایی است که به پریز برق دسترسی وجود ندارد. اما برای شارژ کردن باتری بای مدتی را به برق متصل باشد.

دریل صنعتی در فعالیت های مختلف ساختمانی، صنعتی و خانگی کاربرد دارد. اما برای استفاده صحیح و درست از دریل ضروری است تا اطلاعات کافی راجع به مصالحی که میخواهید بر روی آن کار کنید و همینطور انواع دریل و کاربرد های آن ها تهیه کنید تا بتوانید با توجه به استفاده ای که از آن دارید دریل مناسب با مته و قدرت موتور کافی تهیه کنید.

مزایای استفاده از دریل صنعتی

مزایای استفاده از دریل صنعتی تا اینجا تا حد زیادی با انواع دریل های صنعتی و کاربرد های آن ها آشنا شدیم و بد نیست تا کمی هم راجع به مزایا و معایب استفاده از این محصول صحبت کنیم. در فعالیت های امروزه سرعت انجام کار از مهم ترین ملاک ها می باشد که انواع دریل ها به خوبی این مورد را تامین می کنند. همینطور فرد استفاده کننده از دریل اذیت و فشار بسیار کمتری را در حین کار نسبت به روش های قدیمی متحمل می شود.

از دیگر مزایای این وسایل حوزه گسترده کاربرد آن ها می باشد که برای فعالیت های مختلفی از سوراخ کردن یک دیوار تا انجام فعالیت های سنگین ساختمانی می توان از آن ها استفاده نمود. قابل حمل بودن و برقی و یا شارژی بودن دریل نیز یکی از ملاک هایی است که می تواند جزو مزایا و همینطور معایب یک دریل به شمار آید.

اما از اصلی ترین معایبی که می توان برای دریل ها نام برد، خطرناک بودن آن ها می باشد. لازمه استفاده از دریل ها تسلط کافی و همینطور دانستن نحوه کار با آن ها می باشد که در غیر این صورت می تواند بسیار خطرناک باشد و خسارت های جبران ناپذیری به بار بیاورد.

عرضه کننده دریل صنعتی اصل

عرضه کننده دریل صنعتی اصل حال که بیشتر با انواع دریل و کاربرد های آن ها آشنا شدیم بد نیست تا مقداری هم در رابطه با بازار خرید و عرضه دریل صنعتی صحبت کنیم. این محصولات صنعتی در کارخانه های ساخت ابزار آلات برقی ساختمانی تولید می شوند و پس از آن در نمایندگی های این کارخانه ها و ابزار فروشی های مختلف به مشتریان عرضه می شوند. این دریل های صنعتی با توجه به انواع مختلف و کاربرد های گوناگونی که دارند از رنج کیفی و همینطور قیمتی بسیار گسترده ای برخوردار می باشند.

در پایان ما در این سایت می کوشیم تا به شما خوانندگان محترم انواع محصولات مصرفی را معرفی کنیم و در رضایت و خشنودی شما سهیم باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما