شرکت صادراتی دریل کنده کاری بزرگ

دریل کنده کاری بزرگ به دریل های حفاری زمین و دریل بتن کن یا پیکور نیز می‌گویند، این دستگاه های کنده کاری با قدرت تخریب بالا و وزن سنگین برای کندن زمین، انواع سازه های سنگین و حفر سوراخ و حفره در آنان مناسب است. این دستگاه ها با داشتن موتور پرقدرت و حجم زیاد و وزن سنگین از نظر دستگاه های دریل بزرگترین سایز را داشته و کاربرد فراوانی نیز دارد. شرکت صادراتی دریل کنده کاری بزرگ این دریل هارا در انواع با کیفیت تولید وآماده ارائه آن به خریداران از سراسر کشورهای خارج از ایران میباشد.

شرکت صادراتی دریل کنده کاری بزرگ

متریال به کار رفته در تولید دریل کنده کاری

متریال به کار رفته در تولید دریل کنده کاری بطور کلی اجزای بکار رفته در دریل چندان پیچیده نبوده و با تغییر سایز و کاربری دریل تغییر پیدا می‌کند، دریل حفاری و تمامی دریل های موجود داراي مته در قسمت ابتدای سری میباشند که این مته ها با توجه به کاربري دریل قابل تغییر می‌باشند.

مته ها می‌توانند کوچک و بزرگ، با قدرت زیاد و کم بوده و در برابر هر متریالی مته ی مخصوص آن به کار رود. دریل های کنده کاری بخشی بنام سه نظام دارند که مته را روی خود محکم نگه داشته و قدرت دارد شده به هر بتن به وسیله سه نظام کنترل میگردد. سه نظام دریل های کنده کاری بسیار بزرگ و پر قدرت بوده و می‌تواند بتن را بشکافد.

دریل دارای کنترل گشتاور بوده که با آن می‌تواند نوع چرخش مته و قدرت آنرا کم و زیاد کند. دریل ها با داشتن دکمه کنترل می‌توانند ساعت گرد یه پادساعت گرد بچرخند. دریل با داشتن دکمه پاور قابلیت خاموش و روشن شدن دستی را داشته و این خود یک مزیت به حساب می آید.

انواع دریل کنده کاری قابلیت چرخش مته به همراه ضربه و چرخش خالی مته بدون ضربه را داشته که هر کدام برای حفاری و سوراخ کردن بتن و فلز و سنگ کاربري خاص خود را دارد.

تامین کنندگان دریل کنده کاری بزرگ

تامین کنندگان دریل کنده کاری بزرگ برای خرید انواع دریل کنده کاری بزرگ به تولید کننده و مجموعه های صادرات دریل کنده کاری مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع دریل و پیکور حفاری با بررسی کیفیت این دستگاه ها و استعلام قیمت خرید خود را نهایی کنید.

درهنگام خرید از وب‌گاه های اینترنتی و آنلاین شاپ های فعال از داشتن نماد اعتماد الکترونیک اطمینان حاصل کنید تا دچار مشکلاتی مانند گران بودن و نا مرغوب بودن کالا نشوید. این گروه های تولیدی و بازرگانی با هدف ارتقای هرچه بیشتر محصولات داخلی و آماده سازی آن برای امر صادرات به کشورهای خارج از ایران تشکیل شده و آماده ارائه خدمات فروش به شما سروران گرامی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما