شرکت صادرات اره برقی

امروزه در کشور ما اره برقی به تعداد انبوهی تولید می شود .تولیدکنندگان ایرانی سخت در تلاش هستند که با بکار بردن بهترین مواد و دستگاه ها و متد روز دنیا ، اره برقی اصل و با کیفیتی را تولید نمایند. همچنین تولیدکنندگان توانسته اند که هر سال اره برقی درجه یک در تناژهای بالا را به کشور های دیگر نیز صادر نمایند و رضایت مشتریان خارجی را نیز به خود جلب کنند.

شرکت صادرات اره برقی

انواع اره برقی در مدل های متنوع

انواع اره برقی در مدل های متنوع گفته می شود که اره برقی با 4 روش می تواند نیرو محرکه مورد نیاز خود را تامین نماید.و اره برقی را بر اساس همین نیاز به 4 دسته طبقه بندی می کنند که این دسته ها عبارتند از: اره برقی احتراقی – بنزینی ، اره زنجیری سیمی ، اره برقی بی سیم و باطری خور ، اره زنجیری دستی .اره برقی احتراقی بنزینی جز محبوب ترین اره برقی هایی است که اکثر افراد حرفه ای از آن استفاده می کنند. در این دسته از اره برقی ها ، نیرو محرکه با روش احتراقی و با سوختن بنزین تامین می شود.

نام دیگر این اره برقی ، اره برقی بنزینی نیز می باشد. این اره دارای یک موتور دو سیکله می باشد که با مخلوط کردن بنزین و روغن عملکرد بهتری دارد.این اره برقی نسبت به سایر اره برقی ها دارای سرعت عمل بالاتری می باشد. از جمله ایراد هایی که این دستگاه دارد این است که می تواند محیط را آلوده کند،موتور آن حساس است، دارای وزن بسیار زیادی است و اما آخرین مورد این است که سر و صدای بلندی را تولید می کند.

اره زنجیری سیمی : برای کار با این دسته از اره ها باید آن ها را باید به پریز برق وصل کنید. به بیان دیگر این دستگاه نیروی خود را از برق شهری تامین می نماید.این اره به هیچ سوختی نیاز ندارد و یک اره ثابت به حساب می آید. با این حال شما می توانید از یک موتور برق کمک بگیرید و آن را به هرجایی که خواستید استفاده کنید، حمل نمایید.

اره برقی بی سیم و باطری خور:این اره ها نیروی محرکه مورد نظر خود را از نیروی الکتریکی که در باتری ذخیره شده است تامین می نمایند. در واقع به جای استفاده از یک سوخت یا برق شهری از باتری قابل شارژ استفاده می کند.از جمله مزیت های این دسته از اره ها این است که برای کار کرد نیاز به سوخت ندارند ولی باتری ان ها باید دائما شارژ شود تا استفاده شود.بهتر است که شما همیشه یک باتری زاپاس به همراه داشته باشید.

اره زنجیری دستی: گفته می شود که این دسته از اره ها، اره برقی به حساب نمی آیند زیرا برای عملکردشان به هیچ سوخت ، نیروی الکتریکی و موتور نیاز ندارند. بلکه نیروی محرکه این دسته از اره ها ، نیروی دست می باشد. بنا به همین دلیل ، اره های متعلق به این گروه طرفدار کمتری در بازار دارند.این اره ها دارای قیمت ارزان تری می باشند و از آن ها برای بریدن چوب استفاده می کنند.نکته مثبتی که این اره ها دارند این است که سر و صدایی ندارند و آلودگی ایجاد نمی کنند.

اما جنبه های منفی کار با این اره ها این است که فرد خیلی زود خسته می شود و همچنین برای انجام کار های سنگین اصلا گزینه مناسبی نمی باشد.

اطلاعاتی درباره اره برقی

اطلاعاتی درباره اره برقی لازم به ذکر است که ایده اولیه اره موتوری یا همان اره برقی ، در اواخر قرن هجدهم توسط دو دکتر اسکاتلندی برای استفاده در جراحی لگن و خارج کردن استخوان از بدن بیماران اختراع شد. این اختراع تحول عظیمی در علم پزشکی و کشاورزی ایجاد کرد.اولین مدل هایی که از این دستگاه ساخته شد دارای وزن بسیار سنگینی بود و همچنین دارای معایب بسیار زیادی بود که بعد ها با پیشرفت تکنولوژی مدل های دیگری به بازار عرضه شد.

علت اصلی محبوبیت این دستگاه در بین مردم این است که سرعت بسیار بالایی دارد.و از ان برای برش زدن تنه ی درخت با سرعت بالا استفاده می کنند. این اره بیشتر برای بریدن چوب مورد استفاده قرار می گیرد. اره برقی دارای مدل های مختلفی می باشد و همچنین در ابعاد گوناگونی طراحی شده است. از اره شارژی در صنایع مختلف و همچنین آتش نشانی ها استفاده می کنند و از مدل های ساده تر ان در باغبانی استفاده می کنند.

در حین کار با اره برقی باید به چندین نکته ایمنی توجه داشته باشید.این دستگاه خطرناک است و برای استفاده از ان باید مهارت کافی را داشته باشید و علاوه بر مهارت باید به نکات ایمنی هم توجه کنید. قبل از استفاده از این اره ها ، ابتدا دفترچه ای که در داخل بسته بندی آن قرار داده اند را مطالعه نمایید. هنگام کار با این دستگاه ، استفاده از دستکش ، عینک ایمنی ، کلا ایمنی و چکمه های محافظتی بسیار حائز اهمیت می باشد. هنگام کار با این دستگاه ، همراهی کنار خود داشته باشید.در محل کار حتما تلفن همراه در جیب داشته باشید. در محل کار حتما وسیله نقلیه به همراه داشته باشید.

راهنمای انتخاب اره برقی

راهنمای انتخاب اره برقی قبل از خرید اره برقی باید به چندین نکته توجه کنید. مورد اول طول تیغه نی باشد. مورد دوم نوع موتور و قورت ان می باشد.مورد بعدی ویژگی ای امنیتی و شرایط فیزیکی و توان بدنی شما می باشد. طول تیغه نشانگر این است که اره قابل به برش چه سایزی از چوب می باشد. حتما به این نکته توجه کنید . شما می توانید با اره های کوچک تر ، چوب هایی با سایز بزرگ را نیز برش دهید ولی باید چوب را در دو مرحله برش دهید.

توصیه سایت ما این است که قبل از خرید اره و کار با با آن تمامی نکات گفته شده در این سایت را مورد بررسی قرار دهید. در بازار انواع مختلفی از اره ها در برند های مختلف به فروش می رسد. چنان چه در این زمینه هیچ تخصصی نداشته باشید بهتر ایت با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید.

توزیع انواع اره برقی اصل

توزیع انواع اره برقی اصل امروزه اکثر فروشگاه ها دارای سایت فروش می باشند. خرید آنلاین برای افرادی که مایل به خرید حضوری نیستند گزینه بسیار مناسبی است. برند اهنچی تمامی مشکلات و دغدغه های شما را در نظر گرفته و ان ها را حل کرده است. این سایت در زمینه فروش و توزیع اره برقی، فرز،دریل مشغول به کار است. افرادی که مایل به خرید هستند می توانند با مشاور فروش تماس برقرار کرده و با مطلع شدن از قیمت آن و مشاهده عکس آن ، محصولی با بهترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما