شرکت فروش دریل شارژی

دریل های بی سیم نوعی مته هستند که برخلاف مته های برقی با ولتاژ باتری کار می کنند. این دریل های شارژی معمولاً دریل های پیچ گوشتی هستند که به خوبی جا می گیرند و برای سفت کردن پیچ ها مناسب هستند. باتری آنها با یک شارژر مخصوص شارژ می شود و در جاهایی که برق وجود ندارد می توان از آنها استفاده کرد. همچنین دریل های شارژی معمولاً اندازه کوچک و وزن کمی دارند و به راحتی قابل حمل هستند. از این رو برای خرید می توانید به شرکت فروش دریل شارژی ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمت روز خریداری کنید.

شرکت فروش دریل شارژی

دریل شارژی چه کاربردهایی دارد؟

دریل شارژی چه کاربردهایی دارد؟ برای کسانی که به دنبال یک دریل شارژی ایمن و مقاوم در برابر ضربه هستند، این ابزارها یکی از بهترین انتخاب های شما با ترکیبی از مزایا هستند. اینها بسته های کاملی هستند که گاهی اوقات دو ابزار قابل اعتماد را در اختیار شما قرار می دهند که ویژگی های عالی و پیچیده ای را ارائه می دهند. این ابزارها برای مشق شب، پروژه های کاربردی و کارهای حرفه ای عالی هستند.دریل برقی ابزار قدرتمندی است که همه چیز را آسان می کند.

این دریل ها عمر باتری بسیار بالایی دارند و در مقایسه با مدل انتخابی از وزن های متفاوتی استفاده می کنند. برخی از این مته ها دارای یک مدار محافظ باتری طراحی شده برای محافظت از باتری در برابر آسیب های ناشی از دمای بالا، جریان اضافه بار و شارژ بیش از حد هستند. ابزارهای قابل شارژ، به ویژه مته های برقی، امروزه بسیار محبوب هستند. استفاده از آنها نه تنها آسان است، بلکه مزایایی نیز دارند.

بهترین چیز در مورد حفاری بی سیم راحتی است که به کاربر اجازه می دهد بدون نگرانی در مورد نزدیکترین پریز برق یا سیم های خروجی مزاحم و قطع شده کار کند. همچنین دارای طراحی فشرده و سبک وزن برای کاهش فشار دست است. نگهداری مته های بی سیم نیز بسیار آسان است، با طراحی نرم و فشرده که در مقایسه با نمونه های سیمی خود، تنها به فضای ذخیره سازی کوچکی نیاز دارد.

با این حال، مته های بی سیم به اندازه مته های سیمی قدرتمند نیستند، آنها برای تامین انرژی به باتری ها متکی هستند و اغلب به سوراخ کردن سوراخ ها و پیچ های محرک محدود می شوند. لازم به ذکر است که دریل های بی سیم نیز از دریل های برقی گران تر هستند. در بیشتر موارد، این ابزار توسط علاقه مندان به سرگرمی، حرفه ای ها و کسانی که در تجارت ساختمان و ساختمان کار می کنند استفاده می شود.

با این حال، آنها یکی از بهترین کیت های اتصال بی سیم ماکیتا در بازار هستند و ابزار بسیار خوبی هستند که می توانند بسیاری از تکالیف و پروژه های مختلف را انجام دهند. کاربران می توانند آن را یک سرمایه گذاری عالی بدانند که در دراز مدت بسیار مفید و سودآور خواهد بود. به عبارت دیگر، آنها می توانند گشتاور و سرعت بالاتر را ارائه دهند، سوراخ های بزرگتری ایجاد کنند و پیچ های بزرگتر را بدون مشکل بچرخانند.

راهنمای خرید دریل شارژی

راهنمای خرید دریل شارژی در خرید دریل صنعتی شارژی اول از همه باید ولتاژ باتری را در نظر گرفت هر چه ولتاژ باتری بیشتر باشد قدرت سوراخکاری بیشتر می شود دریل های بدون باطری اغلب 12، 14، 4، 18 و 24 ولت هستند. البته یون کادمیوم یا لیتیوم بودن نیکل، زمان شارژ، زمان کارکرد و نوع باتری نیز مهم است. تعداد حالت های گشتاور نیز مهم است.لازم به ذکر است که گشتاور دارای 18 حالت یا 12 حالت می باشد.

بعضی از دریل های بی سیم دارای حالت چکشی نیز هستند که عملکرد حفاری را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. بیش از مواد سایر ویژگی هایی که یک مته شارژی می تواند داشته باشد ممکن است کار با آن را آسان تر کند. در دستورالعمل های خرید حفاری بی سیم، ولتاژ عامل مهمی در تعیین قدرت و قدرت حفاری است. یک مته 18 ولتی قدرت بیشتری نسبت به مته 12 ولتی هم مارک دارد. با این حال، یک مته 12.2 ولتی می تواند قدرت بیشتری نسبت به مته 14 ولتی یک برند دیگر داشته باشد.

توجه داشته باشید که اگرچه یک مته 18 ولت یا 20 ولت قدرت بیشتری نسبت به دریل شارژی 12 ولتی دارد و یک دریل بی سیم قوی یا قدرتمند به حساب می آید، اما وزن آن بیشتر است و حمل و نقل آن دشوارتر است. مته های 12 ولتی سبک تر هستند و برای استفاده روزمره و نیازهای روزانه خانه انتخاب خوبی هستند، اما برای کارهای طولانی تر و دشوارتر باید دستگاه های ولتاژ بالاتر را در نظر بگیریم. دریل های شارژی 36 ولت معمولاً برای استفاده از دریل های بی سیم برای مصارف صنعتی استفاده می شوند.

ویژگی های دریل شارژی چیست؟

ویژگی های دریل شارژی چیست؟ دکل‌های حفاری که برای کارهای سنگین و صنعتی استفاده می‌شوند، معمولاً از باتری‌های 18 تا 24 ولتی استفاده می‌کنند که نیروی لازم را برای حفاری سوراخ‌ها در دال‌های بزرگ و ضخیم فراهم می‌کنند. سه دریل سیستمی 1/2 اینچی که برای اکثر دریل چکشی قابل استفاده است و برای سوراخکاری در بلوک های بتنی و آجر استفاده می شود. کارهای نیمه صنعتی دریل های نیمه صنعتی معمولا دارای باتری 12 ولتی هستند و با سه باتری 3.8 اینچی بهتر کار می کنند.

این مته ها از آنچه به نظر می رسد قوی تر هستند و به راحتی می توانند روی قطعات چوبی سوراخ کنند. مناسب برای کارهای خانه از مته های مورد استفاده در کارهای خانگی می توان برای سوراخ کردن دیوار، نصب انواع چراغ ها، تعمیر مبلمان و … استفاده کرد. باتری این نوع دریل بین 12 تا 20 ولت می باشد. این دریل ها که معمولاً سه سایز سیستمی 1.4 اینچی هستند با دریل های شش ضلعی قابل استفاده هستند و در دسترس بودن آنها در هر خانه ای مفید و ضروری است.

باتری در دریل های بی سیم باید بسیار قوی باشد تا قدرت کافی برای حرکت دستگاه را تامین کند. باتری های قابل شارژی که در این نوع دریل ها استفاده می شود، بسته به اجزای سازنده، در مدل های مختلفی عرضه می شوند. در دنیای مدرن با پیشرفت علم و فناوری، باتری هایی با وزن و کارایی بالاتر نسبت به مدل های قدیمی وارد بازار شده اند. سازندگان ابزارهای شارژی برای جلب رضایت مشتریان خود از باتری های سبک و باکیفیت در طراحی و ساخت ابزار آلات خود استفاده کرده اند.

گشتاور صرفاً قدرت تولیدی یک ماشین هنگام چرخاندن پیچ یا مته است. گشتاور بیشتر به معنای قدرت بیشتر دستگاه برای انجام کار خود است. اکثر دریل های بی سیم جدید، بسته به توان مورد نیاز و صرفه جویی در باتری، قابلیت تنظیم گشتاور و ارائه گشتاورهای متفاوت را دارند. بسیاری از افراد بر این باورند که اگر ابزار دارای سرعت بالایی باشد، گشتاور بالایی نیز دارد. اما اینطور نیست و گشتاور مقدار گشتاور اعمال شده به سطح قطعه کار است و ربطی به سرعت چرخش ابزار ندارد.

در واقع امروزه یکی از روش های جدید اندازه گیری و تعیین عملکرد ابزارهایی مانند پیچ ​​گوشتی شارژی، دانستن گشتاور آنهاست. ابزارهایی با سیستم کنترل گشتاور انتخابی ایده آل برای فعالیت هایی هستند که مته های معمولی قادر به انجام آن نیستند. به عنوان مثال، برای سوراخکاری ساده، اگر مته به درستی انتخاب شود، سطح نرم کافی است. با این حال، اگر با سطوح سفت‌تر و سخت‌تر سر و کار دارید یا از پیچ‌های بزرگ‌تر استفاده می‌کنید، به گشتاور بیشتری نیاز خواهید داشت.

توزیع انواع دریل شارژی

توزیع انواع دریل شارژی البته مدل های پرقدرت بیشتر برای کارهای سنگین مناسب هستند. با این حال، ولتاژ بالاتر به این معنی است که دستگاه باتری بزرگتر و سنگین تری دارد. بنابراین در حالی که یک مته قوی تر می گیرید، باید وزن سنگین تر را نیز تحمل کنید.از این رو شرکت ما نیز در زمینه توزیع دریل شارژی فعالیت می کند و این محصول را با گارانتی به دست مشتری می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما