شرکت پخش فرز سوپر سنگبری 2400 وات

فرز سوپر سنگبری مخصوص سنگبری و از نوع قدرتی است. دستگاهی قابل حمل و با وزن متناسب، با گشتاور حداقل 6000 در وضعیت تست است و امکان برش، تا عمق بیش از دو سانتی متر در یک مرحله و در مقاطع بعد با تغییر گشتاور تا عمق بالاتر را داراست.

شرکت پخش فرز سوپر سنگبری 2400 وات

راهنمای انتخاب بهترین فرز سوپر سنگبری 2400 وات

راهنمای انتخاب بهترین فرز سوپر سنگبری 2400 وات برای انتخاب بهترین فرز سوپر ابتدا باید بدانیم برای چه هدفی از این ابزار می خواهیم استفاده کنیم. فرز مخصوص سنگبری با فرز های مخصوص فلزکاری، پولیش، مینی فرز های چندکاره، هر کدام کارکرد های خاص خود را داشته و استفاده از آن ها خصوصا در توان های بالای فرز، غیر از بی مصرفی و ضرر زدن، خطرات جانی نیز ممکن است داشته باشد.

از این جهات دقت در کاربرد اصلی فرز، توان، میزان دور آزاد، توان در نوع و عمق برش، سنگ و وسائل جانبی قابل نصب برای هر ابزار متفاوت و در انتخاب آن موثر است که در ادامه به صورت خلاصه به موارد مهم در انتخاب این نوع کالا می پردازیم.نوع: این که فرز مخصوص سنگبری است یا فلز کاری یا پولیش و یا موارد دیگر اولین نکته است که باید دانست و پرسید و بعد به نکات دیگر توجه کرد.

دور آزاد: فرز سنگبری پر توان تا شش هزار پانصد دور در دقیقه بدون درگیر شدن با سنگ، شتاب و گشتاور دارد ولی در زمان درگیری با کار نیز از دور آن بیش از بیست درصد کاسته نمی شود. در موارد فرزهای فلز کاری و موارد دیگر دور آزاد بالاتر است ولی توان درگیری هنگام کار تا 35 درصد کاهش می یابد. دلیل این کاهش نیز هدف نهائی هر کدام از فرز هاست که یکی قدرتی و دیگری برشی طراحی و ساخته شده اند.
عمق برش: فرز 2400 وات در یک مرحله به راحتی می تواند تا عمق بیش از دو سانتی متر را از هم جدا کند و از توان گشتاوری اش بیش از 20 درصد کاسته نمی شود. این میزان قدرت توجه به مسائل ایمنی در کار را ضروری تر می سازد.
دایمر: وجود دایمر در دستگاه باعث می شود تا در استفاده از فرز بتوان مرحله ای، کار برش سنگ را انجام داد، مثلا در ابتدای برش، که سنگ فرز جا نیافتاده، دور را کاهش داده تا شیاری روی سنگ ایجاد شود و بعد با افزایش میزان دور به اندازه لازم و به نسبت قطر و سختی و جنس سنگ، درجه دایمر را کاهش می دهیم تا قدرت و سرعت فرز افزایش یابد.
حفاظت: وجود دسته گردشی و ویبره گیر و رعایت موارد مبتنی بر ارگونومی کار و اصول حفاظتی؛ مثل حفاظ جلو فرز، دسته کمکی میانی با جای راحت برای دست، محافظ الکترونیکی برای روشن نشدن یک سره بعد از قطع جریان؛ از مواردی است که در یک دستگاه سوپر سنگبری قوی باید لحاظ شده باشد و در خرید فرز سنگبری به این نکات نیز باید دقت کرد.

خرید ارزان فرز سوپر سنگبری بزرگ باکیفیت

خرید ارزان فرز سوپر سنگبری بزرگ باکیفیت برای خرید ارزان تر فرز سنگبری با توان های بالا و لوازم جانبی اصلی و همچنین انواع بتن کن ها و ابزارآلات نیمه سنگین صنعتی می توانید با ما از طریق روش های تماس موجود در سایت ارتباط بگیرید.مجموعه آهنچی با تجربه اجرائی در کار، می تواند با مشاوره تخصصی در زمینه مجموعه ماشین آلات نیمه سنگین صنعتی پرتابل موجود در سایت یامرتبط؛ نسبت به خرید با اطمینان تری شما را یاری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما