صادرات اره گردبر خط کش دار

اره یکی از ابزار های موجود در نجاری است، که انواع چوب و الوار را به قطعات مختلف برش می دهد. کارگاه های تولید کننده ی وسایل نجاری انواع مختلف اره ها را با کیفیت بسیار عالی ساخته و راهی بازار مصرف می کنند. اره گردبر خط کش دار قدرت زیادی داشته و به راحتی چوب ها را به اشکال مختلف در می آورد. کیفیت این دستگاه سبب شده تا علاوه بر بازار های داخلی، در خارج از کشور نیز نظر افراد را جلب کند و به بازار های بین المللی صادر شود.

صادرات اره گردبر خط کش دار

کاربردهای متنوع اره گردبر خط کش دار

کاربردهای متنوع اره گردبر خط کش دار اره ها ابزاری می باشند که برای استفاده در نجاری مورد استفاده قرار می گیرند. در گذشته یک فلز شیار را به عنوان دسته مورد استفاده قرار می دادند، اما امروزه دستگاه های پیشرفته ای تحت نام اره ساخته شده که به راحتی در مدت زمان کمی این عمل را به نحو احسن انجام می دهد.

ارده گرد بر دارای یک تیغه ی دیسک مانند است که توسط موتور به حرکت در می آید. در کنار تیغه یک خط کش تی قرار داده شده تا بتوان چوب زیر تیغ را دقیق طبق اندازه ی مشخص برید. با وجود این خط کش دیگر احتیاجی به اندازه گیری مجدد نبوده و با اطمینان کامل از اندازه ها برش انجام می شود.

اره گرد بر مانند اره ردمیزی برای برش احتیج به یک سکو و میز نداشته و تامین کننده ی نیروی آن باتری است که درون اره نهاده شده است. نجار می تواند در هر مکانی این اره گرد بر را استفاده کند، چرا که با توجه به کاربرد بالایی که دارد، جثه کوچکی داشته و به راحتی قابل حمل است.

اره گردبر همانطور که از نامش پیداست، می تواند خطوط ناهموار و دایره ای را به راحتی برش دهد و نجار کافی است با چرخش دست و قرار دادن تیغه بر روی خط مشخص، برش های مختلف و متنوع را انجام دهد. این اره به راحتی در دست قرار گرفته شده و می توان تمام نقاطی که احتیاج به برش ظریف و با دقت را دارند، با این اره انجام داد.

پارامترهای تعیین قیمت اره گردبر خط کش دار

پارامترهای تعیین قیمت اره گردبر خط کش دار قیمتی که برای اره گردبر تعیین شده است، تحت تاثیر فاکتور های مختلفی است که از ابتدای تولید تا رسیدن به دست مشتری وجود دارند.

1- برای تولید اره خط کش دار ابتدا نیاز به فراهم کردن مواد اولیه جهت ساخت می باشد. کارگاه های تولیدی تمامی موادی که در حین ساخت اره مورد استفاده قرار می گیرد را فراهم می کنند. قیمت مواد اولیه اولین فاکتور می باشد.

2- دومین فاکتور تعیین کننده دستمزد کارکنان ساخت و هزینه ی سربار تولید بوده که مجموعه آن ها بر روی تک تک کالا ها سرشکن خواهد شد و هر کالا سهمی از این هزینه دارد.

3- درصدی از بهای تمام شده به عنوان سود کارخانه بر روی اره تولید شده اعمال می شود.

4- از درب کارخانه تا رسیدن به بازار فروش هزینه ی حمل و نقل بر روی محصولات اثر گذار است.

5- طی انتقال اره از تولید به مصرف واسطه های مختلفی فعالیت داشته اند. هر واسطه برای کسب سود اره را خرید و فروش می کند، به همین سبب سود ناشی از فروش برای واسطه بر قیمت کالا اضافه خواهد کرد. هرچه واسطه ها بیشتر باشند، قیمت اره بیشتر خواهد شد.

6 عوامل اقتصادی مانند تورم و رکود اقتصادی در تمامی مراحل نقش داشته و می تواند تا حد زیادی بر قیمت کالا اثر گذار باشد.

توزیع کننده اره گردبر خط کش دار

توزیع کننده اره گردبر خط کش دار شرکت های مختلفی در زمینه ی توزیع و پخش اره گردبر فعالیت می کنند. بدین صورت که ایشان به عنوان پل ارتباطی بین تولید کننده و متقاضی کالا را خرید و فروش کرده و از این محل کسب سود می کنند. تمامی وسایل نجاری از جمله چوب، اره دیسکی رومیزی، اره گرد بر و حتی میخ ها نیز توسط این افراد راهی بازار شده و توزیع آن ها را چنین مجموعه ای بر عهده دارد.

گاهی تولید کننده محصولات ساخته شده را به صورت مستقیم به بازار فروش و مصرف ارائه کرده و واسطه ها را تا حد زیادی حذف می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما