صادرات انواع فرز سنگبری

فرز سنگبری یکی از ابزارهای برقی است که بیشتر برای تراشیدن یا ساییدن زاویه های مختلف قطعات سنگی و فلزی از آن استفاده می شود . حتی در بعضی مواقع از این وسیله برای برش شیشه و چوب نیز استفاده می شود برای اولین بار فرز سنگبری درکشور همیشه پیشرفته آلمان ساخته شد.

از این دستگاه برای تراشکاری ، حکاکی ، برش زدن ، طراحی کردن بر روی انواع سنگ و فلز ، صافکاری ، نقاشی و پولیش ماشین استفاده می کنند . حتی درصنعت آهنگری و نجاری نیز کاربرد دارد پر کاربردترین کار این دستگاه رفع بیرون زدگی های سنگ و فلز است . فرزها معمولا با استفاده از نیروی برق و باد کار می کنند.

صادرات انواع فرز سنگبری

آشنایی با فرز سنگبری

آشنایی با فرز سنگبری حال که با دستگاه فرز سنگبری تا حدودی آشنا شدید بهتراست راجع به انواع فرز سنگبری و همچنین میزان تولید این دستگاه چه در ایران و چه در خارج نیز اندک اطلاعاتی داشته باشید تا اگر بنا به هر دلیلی مجبور به خرید این وسیله شدید با آگاهی و شناختی که از این دستگاه پیدا کرده اید خرید خود را انجام دهید.

وقتی برای خرید دستگاه فرز سنگبری به بازار می روید تازه متوجه می شوید که چقدر این دستگاه تنوع دارد آنجاست که با اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار داده ایم و آشنایی که با انواع این فرزها و کاربردشان دارید با خیالی راحت و آسوده خرید خود را انجام می دهید . انواع این فرزها عبارتند از :

  • فرز آهنگری: پر کاربردترین نوع فرزهاست .
  • فرزسنگبری: برای برش و صیقل دادن سطوح سنگی استفاده می شود .
  • فرز مینیاتوری: برای مجسمه سازی ، منبت کاری وحتی دندان پزشکی کاربرد دارد.
  • فرز برقی: که انرژی آن توسط منبع برق شهری تامین می شود .
  • فرزشارژی : زمانی که دسترسی به برق وجود ندارد از این فرز استفاده می شود .
  • فرز بادی : عمر طولانی تری دارد و به وسیله هوا کار می کند .
  • فرز انگشتی: که کوچکترین عضو خانواده فرزهاست .

با توجه به ضرورتی که این دستگاه برای اکثریت شغل ها پدید آورده است تولید کنندگان معتبر ایرانی نیز اقدام به ساخت و تولید فرز سنگبری کرده اند البته فقط برخی از این قطعه ها در ایران تولید می شود امید است روزی برسد که ایران نه تنها نیازی به واردات این دستگاه ها نداشته باشد بلکه یکی از صادر کنندگان در این زمینه نیز باشد.

بررسی کیفیت فرز سنگبری

بررسی کیفیت فرز سنگبری همان طور که مطلع هستید بعد از انتخاب نوع فرز سنگبری نکته دیگری که باید به هنگام خرید به آن توجه شود کیفیت فرز سنگبری است چون هر چه کیفیت آن بالاتر باشد کار آیی و طول عمر آن بیشتر خواهد بود.

شاید به نوعی بتوان گفت مهم ترین جزء در دستگاه فرز سنگبری تیغه مخصوص برش آن است چون بیشترین کار را تیغه انجام می دهد. پس به دنبال تیغه ارزان نباشید چون نه تنها طول عمر زیادی نخواهد داشت بلکه هزینه بیشتری نیز برای شما در پی خواهد داشت چون باید مدام در حال عوض کردن آن باشید‌‌.

هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که دستگاه فرزی که خریداری می کنید تیغه آن از الماس ساخته شده باشد. شاید کمی گرانتر باشد اما در مقابل از کیفیت خیلی بالایی برخوردار است و دوام بالاتری دارد. دیگر نکته ای که باید به آن توجه کنید وزن فرز سنگبری است.

برخی از این دستگاه ها خیلی وزن بالایی دارند و استفاده از آن در دراز مدت باعث درد در ناحیه دست و کمر شما خواهد داشت پس در هنگام خرید دستگاهی مناسب با توان و قدرت خود خریداری کنید .متاسفانه نوع تقلبی فرز سنگبری نیز مانند خیلی از کالاها و محصولات دیگر در بازار وجود دارد.

تشخیص فرز اصل از نوع تقلبی آن برای خریدار کار نسبتا مشکلی است اماتوجه به یک سری نکات می تواند خریدار را راهنمایی کند مثلا هنگام خرید حتما دستگاه را روشن کنید اگر سرعت و قدرت بالایی داشت خریداری کنید و اگر سرعتش پایین بود مطمئن باشید نمونه اصل و با کیفیتی نخواهد بود.

راهنمای خرید فرز سنگبری

راهنمای خرید فرز سنگبری هنگام خرید فرز سنگبری برقی باید به یک سری نکات توجه داشته باشیدکه فرز مناسب با شغل و کار خود خریداری کنیدپس همه جوانب را در نظر بگیرید در غیر این صورت نه تنها فرزخریداری شده برای شما کارایی نخواهد داشت بلکه باعث ضرر و زیان شما نیز خواهد شد و خطراتی هم برای شما در پی خواهد داشت.

فرزها انواع گوناگون دارندو برای مشاغل مختلف فررهای متفاوتی وجود دارد پس حتما قبل خرید راهنمای خرید این فرزها را حتما مطالعه کنید و بعد اقدام به خریدن بکنید. در هنگام خرید به سایز و اندازه فرزها و ظرفیت آن ها و همچنین توان و قدرت این فرزها دقت کنید و خربدی مطمئن انجام دهید.

کسانی که در حوزه صنعت کار می کنند به ابزاری احتیاج دارند که قابلیت های زیادی داشته باشد دستگاه فرز بزرگ به دلیل کارایی جامع و کامل برای استاد کاران این حرفه از اهمیت زیادی برخوردار است . لازم به ذکر است که از مدل مینیاتوری این دستگاه همان طور که از نامش پیداست برای منبت کاری و حکاکی نیز استفاده می شود .

علاوه بر مواردی که گفته شد از دستگاه فرز سنگبری برای تیز کردن ابزارهای باغبانی و خانگی هم استفاده می شود البته که این کار مهارت ودقت خاصی می خواهد چون کار با آن خیلی خطرناک است.

تولید کننده فرز سنگبری برقی

تولید کننده فرز سنگبری برقی دستگاه فرز سنگبری وسیله ای بسیار ضروری برای خیلی از مشاغل مانند نجاری، شیشه بری، سرامیک سازی، آهنگری و غیره است که بسیاری از کارها حتی بدون آن عملا امکان پذیر نیست به همین دلیل بسیاری از شرکت ها و کارخانجات به تولید انبوه این محصول روی آورده اند تا هرچه بیشتر نیاز مصرف کننده را تامین می کنند.

با توجه به ضرورتی که این دستگاه برای اکثریت شغل ها پدید آورده است تولید کنندگان معتبر ایرانی نیز اقدام به ساخت و تولید فرز سنگبری کرده اند البته فقط برخی از این قطعه ها در ایران تولید می شود امید است روزی برسد که ایران نه تنها نیازی به واردات این دستگاه ها نداشته باشد بلکه یکی از صادر کنندگان در این عرصه نیز باشد.

ما در این سایت در تلاش هستیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که هم از کیفیت خیلی بالایی برخوردار باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد و با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهیم بتوانید با آگاهی کامل خریدی مطمئن تر انجام دهید .هدف ما جلب رضایت شما مشتری عزیز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما