صادرکننده دریل کنده کاری متوسط

دریل کنده کاری یکی از انواع دریل های مورد استفاده در حوزه صنعت و ساختمان است که به اندازه های مختلف صادر و یا در بازار داخلی به فروش می رسد، یکی از انواع این دریل ها، دریل کنده کاری متوسط است که برای مصارف ساختمانی بسیار مناسب است و امروزه به دلیل مصارف زیاد این نوع دریل، بازار صادرات آن بسیار رونق پیدا کرده است.

صادرکننده دریل کنده کاری متوسط

دریل کنده کاری متوسط چه کاربردهایی دارد؟

دریل کنده کاری متوسط چه کاربردهایی دارد؟ دریل کنده کاری یکی از انواع دریل های تولید شده است که امروزه در حوضه صنعت، ساختمان سازی و تعمیرات و حتی به عنوان مصارف خانگی کاربرد دارد.

دریل کنده کاری که نام دیگرش دریل بتن کن نیز هست از دو قسمت مجزا تشکیل شده است که شامل دریل آهنی و فولادی و سیستم بتن کنی است. از این دریل معمولا در مواردی که ایجاد روزنه یا سوراخ در بخش هایی از دیوارهای مختلف که از جنس بتن هستند استفاده می شود. دیوار های بتنی و سیمانی به دلیل این که ساختاری محکم دارند، نفوذ به داخل آن ها و ایجاد سوراخ برای فعالیتی های مختلف بسیار دشوار و سخت است. به همین دلیل از دریل های کنده کاری استفاده می کنند.

البته اگر شما می خواهید علاوه بر سوراخ انواع مصالح ساختمانی و فلزات مختلف نظیر آهن، فولاد و… فعالیت کنده کاری هم بر روی سقف و دیگر اجزای ساختمان انجام دهید، بهتر است از این نوع دریل استفاده کنید. میزان مقاومتی که در این دریل بکار رفته است، به آلیاژ های سازنده مته دریل مربوط می شود که بسیار مقاوم و مستحکم ساخته شده اند تا در اثر فرسایش های کاری آسیب نبینند. پس شما به راحتی و با خیال آسوده می توانید فعالیت کنده کاری خود را بر روی هر گونه جسمی انجام دهید. البته بهتر است که این نکته را هم بدانید که تفاوتی بین کاربرد دریل صنعتی کنده کاری با سیستم چکش تخریب هم هست. شاید از نظر کاربرد، این دو شباهتی باهم داشته باشند ولی از نظر میزان مقاومت و سیستم کاربردی، تفاوت آشکاری دارند. دریل کنده کاری به صورت مستقیم بر محلی که می خواهید آن قسمت را جدا کنید تمرکز می کند و به صورت سیستماتیک کار خود را انجام می دهد. ولی چکش تخریب به دلیل ضرباتی که وارد می کند دچار نوساناتی است، به همین خاطر کار با این نوع سیستم بسیار سخت و حرفه ایی و افراد عادی شاید نتوانند به راحتی با آن کار خود را انجام دهند.

پس اگر می خواهید برای سوراخ کردن دیوار های بتنی و سیمانی و یا در فعالیت کنده کاری خود با مشکلی بر نخورید، بهتر است از دریل های کنده کاری استفاده کنید.

بررسی ساختار دریل کنده کاری متوسط

بررسی ساختار دریل کنده کاری متوسط همان طور که ذکر شد، دریل کنده کاری شامل دو اجزای متفاوت است، بخش مته دریل که همیشه سعی شده است از آلیاژ های محکم و مستحکم ساخته شود، مانند چدن، فولاد، آهن گداخته شده و… چون اگر سیستم دریل کنده کاری، میزان مقاومت کافی را نداشته باشد در زمان انجام فعالیت ممکن است دچار انحراف یا میزان نیروی لازم را برای کنده کاری به سطح مورد نظر وارد نکند.

بخش بتن کن آن نیز براساس استاندارد های صنعتی تولید می شود تا میزان انرژی را برای تخریب آماده و سپس به بخش مته دریل منتقل کنند. میزان انرژی لازم دریل از طریق برق تامین می شود که امروزه به جای دریل های برقی، بیشتر از دریل شارژی استفاده می کنند، چون در بعضی مواقع نبود پریز برق در جای مناسب یا مشکلاتی که در جریان برق وجود داشت، باعث می شد تا کار و فعالیت های صنعتی و یا ساختمانی به تعویق بیفتد. و امروزه برای حل این مشکلات از دریل برقی شارژی استفاده می کنند.

البته بهتر است این نکته را بگوییم تا شما در هنگام خرید دریل کنده کاری، دچار اشتباه نشوید. دریل کنده کاری سه حالت دارد که شامل دریل ستونی که مته استوانی شکل دارد همراه با چهار شیار که برای سوراخ کردن سطوح سنگی و بتنی استفاده می شود. حالت دوم دریل بدون چکش است که برای سوراخ کردن سطوح فلزی مختلف از آن استفاده می شود. اما آخرین حالت دریل کنده کاری، حالت چکش تخریب یا بتن کنی است که برای موارد کنده کاری با مته های مختلف استفاده می شود.

تولید کننده دریل کنده کاری متوسط

تولید کننده دریل کنده کاری متوسط امروز به خاطر گسترش ساختمان سازی، کاربرد دریل کنده کاری نیز، افزایش پیدا کرده است، از این رو، این عامل باعث گرایش تولید کننده دریل به دریل کنده کاری شده است و بازار آن رونق چشم گیری پیدا کرده است.

مجموعه صنعتی و تولیدی ابزار آهنچی، یکی از برند های تولید کننده انواع دریل مانند دریل فرز، دریل کنده کار، و در تولید انواع دیگر از محصولات شارژی فعالیت دارد. این مجموعه در تولید دریل های صنعتی، سعی کرده است تا محصولاتی کاملا با کیفیت و بدون مشکل را روانه بازار فروش کند. تا مصرف کننده بعد از خرید آن دچار مشکل نشود و با نهایت رضایت از آن استفاده کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما