عرضه انواع اره گردبر

مطمئنا اگر شغل شما نجاری باشد و یا به کار با چوب علاقه داشته باشید، اسم اره گردبر را شنیده اید. اره گرد بر از جمله اره های محبوب در میان نجاران است که بدلیل کوچکی و قابل حمل بودن آن به خصوص برای کابینت سازان ابزاری مفید محسوب می گردد. دستگاه اره گرد بر یا اره نفوذی، ابزاری بسیار کارآمد برای برش چوب است. اره گرد بر دارای سایز های مختلفی است که هر کدام برای کاربرد خاصی به کار می روند.

عرضه انواع اره گردبر

اطلاعاتی درباره اره گردبر

اطلاعاتی درباره اره گردبر اره ها انواع مختلفی دارند. یکی از انواع اره ها، اره زنجیری دستی یا اره درخت بر است. اره زنجیری دستی برای هرس شاخه و درختان به کار می رود. بر حسب سایز اره، براش برش الواری نیز می توان از آن استفاده کرد. اره زنجیری دستی شامل یک تیغه به شکل ساطور از جنس فلز که دور آن را زنجیر با دندانه های درشت احاطه کرده است. اره زنجیری دستی بر حسب نوع منبع تغذیه به انواع اره بنزینی، برقی و شارژ باطری موجود است.

اره زنجیری دستی بنزینی منبع تغذیه این نوع اره بنزین است. طراحی آسان و قابل حمل این اره سبب شده تا افراد مبتدی و حرفه ای بتوانند با آن کار کنند. موتور اره بنزینی دو زمانه بوده و با نیروی محرکه بنزین و روغن کار می کند. این نوع اره قدرت و توان بیشتری نسبت به سایر اره زنجیری دستی دارد. سرعت بالای موتور اره سبب شده تا صدا و وزن بیشتری داشته باشد.

زنجیر دستی بنزینی در مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد و محیط برای سروصدا وسیع است، مثلا در جنگل ها استفاده می شود. اره های بنزینی به طور کلی برای طراحی و دکوراسیون نجاری استفاده نمی شود. اره برقی دستی این اره از منبع تغذیه تغذیه می کند و دارای موتور کوچکتر و ارزان تری است. جابجایی اره آسان است و افراد مبتدی به راحتی می توانند با آن کار کنند.

اره برقی لرزش و صدای کمتری نسبت به اره بنزینی داشته و دود ندارد. اره زنجیری شارژی نیروی محرکه اره از طریق باطری شارژی تامین می گردد و به علت وزن زیادی که دارد، در جا به جایی محدودیت داشته و به نوعی اره سنگین محسوب می گردد.

موارد استفاده اره گردبر

موارد استفاده اره گردبر اره برقی، نوعی اره مکانیکی قابل حمل است. همان طور که در بالا به مشخصات اره برقی اشاره کردیم، نیروی محرکه و دوران آن برق است. مزیت اصلی استفاده از اره برقی، سرعت بالای آن است. در استفاده از اره برقی به علت نیروی برق، نیروی انسانی کمتری نسبت به اره های دستی مورد نیاز است و از همین رو روند کار با سرعتی ده برابر بیشتر از اره دستی انجام می گیرد. علاوه بر مزایای عالی که اره برقی دارد، ایمنی اره برقی مسئله بسیار مهمی است.

حفاظت از دندانه های اره در مقابل کند شدن و گرد و خاک های مداوم، الزامی است. اره برقی با توجه به طول اره، تقسیم بندی می شود و هر شخص با توجه نوع کاربری که دارد اره برقی مناسب خود را انتخاب می کند. اره برقی با طول 15 تا 50 سانتی متر بیشتر برای کارهای معمولی و اره های با طول بیشتر از 50 سانتی متر برای برش های درختان بزرگ و افراد حرفه ای به کار می رود.

بررسی کیفیت اره گردبر

بررسی کیفیت اره گردبر به عنوان مثال، برای برش تخته های ام دی اف نیازی به استفاده از اره های تیغه بزرگ ندارید و اره برای برش چوب با ضخامت بالا کافی است تا زمانی که اره بتواند بزرگترین ضخامت تخته ها را با تخته کابینت برش دهد. قطر تیغه اره زیاد است مثلا برای برش چوب یا تخته های چوبی ضخیم که در ساخت پالت چوبی استفاده می شود یا ساخت آلاچیق و خانه های چوبی بهتر است از اره های دیسکی با قطر تیغه اره بزرگ استفاده شود.

ابعاد کلی تیغه های اره بین 127 میلی متر تا 235 میلی متر می باشد که متداول ترین این سایزها که بیشتر در بازار موجود است و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد از سایز 160 شروع و در سایزهای 165 میلی متر، 180 و 185 میلی متر می باشد. 190 میلی متر، 230 و 235 میلی متر در اره های مارک معروف یا اره های مدور استفاده می شود.

اندازه آن کوچکتر است به راحتی می توان آن را روی آن نصب کرد و به عنوان اره گرد استفاده کرد و به همین دلیل به آن مینی اره گرد یا مینی اره گرد یا مینی اره می گویند که در مدل های مختلف در بازار موجود است و برای کارهای حساس و ظریف کار محدود می توان از آنها استفاده کرد.

نیروی محرکه اره شارژی از طریق استفاده از باتری شارژی تامین می شود. اره شارژی نسبت به سایر اره های دستی سنگین تر بوده و قیمت بالاتری نیز دارد. اره های شارژی دسته بلند برای هرس شاخه های دور از دسترس مورد استفاده قرار می گیرد. اره شارژی نسبت به اره بنزینی دوام کمتری داشته و مدت زمان کمتری می تواند کار کند. در طراحی اره شارژی از الکترو موتورها استفاده می شود.

مزیت استفاده از اره شارژی سر و صدای بسیار کم و فاقد آلودگی و دود، شرایط تعمیر و نگهداری آسان است. اره شارژی دارای ابعاد مختلفی است و به هر میزان که اره شارژی بزرگتر باشد، قدرت بیشتری دارد. اکثر اره های شارژی دارای وزن کمی بوده و برای حمل و نقل گزینه بسیار مناسبی محسوب می گردند.

مرکز پخش اره گردبر

مرکز پخش اره گردبر به طور کلی اره گردبر، استوانه ای توخالی است که لبه آن دارای دندانه های اره است. سمت دیگر اره با محافظ پوشیده شده و دارای یک شفت در قسمت هسته آن است. فروشگاه های تجهیزات نجاری، انواع اره گرد بر را به فروش می رسانند.

پخش اره گردبر توسط بسیاری از مراکز پخش و توزیع تجهیزات و ابزار آلات انجام می گیرد حتی شما می توانید برای خرید بهتر و در زمان کوتاه تر، به بخش اره برقی سایت ما سر بزنید و سفارش آنلاین دهید. در هنگام خرید اره گرد بر و هر نوع اره بهتر است به نام و برند شرکت سازنده توجه داشته باشید و با مد نظر قرار دادن نوع کاربری طول مناسب اره را انتخاب کنید. بدنه اره نباید دارای هیچ گونه شکستگی باشد و با توجه به کاربری خود، قدرت و توان دستگاه را مشخص کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما