عرضه دریل بتن کن برقی

انسان های نخستین به کمک دریل کردن مبتدی، در مواد و اجسام سوراخ ایجاد می کردند تا بتوانند وسایل مورد نیاز خود را بسازند. میتوان گفت که دریل های اولیه در مصر باستان ساخته شده اند. نخستین دریل با ظاهری امروزی در قرن بیستم تولید می شد. یکی از دلایل پیشرفت کسب و کار در این دوران ساخت دریل الکتریکی بود. امروزه با پیشرفت علم، دریل بتن کن برقی نیز تولید می شود که عرضه آن، تاثیر زیادی در بهبود صنایع داشته است.

عرضه دریل بتن کن برقی

معرفی انواع دریل برقی

معرفی انواع دریل برقی در جهان امروز، یکی از ابزار مهم و کاربردی که در خانه و کارگاه مورد استفاده قرار می گیرد، دریل است. این ابزار پای ثابت در حرفه های نجاری، سیم کشی و سایر کارهای فنی می باشد. دریل در نو مدل شارژی و برقی تولید می گردد. این دو مدل با توجه به شباهت های زیادی که به یکدیگر دارند، اما دارای تفاوت های کوچکی نیز هستند. اولین تفاوتی که در آنها وجود دارد منبع تغذیه است. همانطور که از نامشان پیداست، دریل برقی مستقیما با برق، و دریل شارژی با باطری کار می کنند.

دریل برقی خود انواع مختلفی دارد. این محصول علاوه بر صنعت، در منازل نیز بسیار کاربرد دارد. دریل ساده یکی از انواع دریل است که برای سوراخ کردن چوب و فلز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از خصوصیات این محصول حرکت دورانی و همچنین توانایی چپ گرد و راست را دارند. دریل ساده از سه نظام به اندازه شش تا سی و دو میلی متری تشکیل شده است.

یکی دیگر از انواع دریل، دریل چکشی می باشد. این ابزار علاوه بر چوب و فلز، امکان سوراخ نمودن سنگ را نیز دارد. قطر سوراخ های ایجاد شده با دریل چکشی بیشتر است. همانطور که از نامش پیداست، دارای سیستم چکشی نیز می باشد. دریل ستونی را با نام دریل ایستاده یا پایه ای می شناسید. این نوع دریل قدرت را توسط فولی و تسمه به مته هدایت می کند. قدرت ایجاد شده قابل تنظیم بوده و هرچه قدرت مته بیشتر باشد سرعت چرخش کمتر خواهد بود و بالعکس. این نوع دریل برای سوراخ الوارهای ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر به دنبال ایجاد سوراخ با قطر زیاد هستید، می توانید از دریل بتن کن استفاده کنید. پیستون و رینگ در این نوع دریل، به سیستم حرکت و چرخش کمک می کنند. در تخریب ساختمان ها برای بازسازی معمولاً از این نوع دریل استفاده می گردد. نوع دیگر دریل، پیکو است. این دریل برای تخریب دیوارها استفاده می شود. جالب است که بدانید، در دریل پیکو یا چکش تخریب، قلم دریل به صورت حرکت به جلو و عقب فعالیت کرده و حالت دورانی ندارد.

مجموعه با با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب، انواع دریل را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تولید و به بازار عرضه می کند.

اطلاعاتی مفید درباره دریل بتن کن برقی

اطلاعاتی مفید درباره دریل بتن کن برقی

همیشه قبل از خرید هر نوع ابزار برقی، به این نکته توجه کنید که این ابزار قرار است در کجا و برای چه کاری مورد استفاده قرار گیرد. خرید دریل بتن کن برقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این وسیله یکی از پرکاربردترین ابزارهای برقی ساختمانی می باشد. از این محصول برای سوراخ کردن و کنده کاری در بتن و دیوار استفاده می شود. دریل های بتن کن بر اساس وزن و نوع مته، تقسیم بندی می شوند. با توجه به نوع کاربردشان در وزن های ۲ الی ۱۲ کیلوگرم طراحی و تولید می‌شوند. تقسیم بندی آنها بر اساس مته مورد استفاده نیز، به دو دسته چهار شیار و پنج شیار است. از این دریل می توانید برای تخریب و سوراخ کردن اجسام سبک نیز، بهره ببرید.

بتن کن برقی با الکتریسیته کار می کند و به همین دلیل، نسبت به نوع شارژی، توان و انرژی بیشتری دارد. شما می توانید با مراجعه به فروشندگان ما، دریل بتن کن برقی خریداری نمایید.

مرکز پخش دریل بتن کن برقی

مرکز پخش دریل بتن کن برقی اولین نکته در هنگام خرید دریل بتن کن برقی این است که، هرچه وزن این محصول بیشتر باشد، قدرت آن نیز بیشتر خواهد بود. تعداد ضربات در دقیقه و همچنین قدرت هر ضربه نیز یکی از موارد مهم در انتخاب دریل با کیفیت می باشد. مجموعه ما با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، توانسته محصولی با قدرت بالا تولید کند. شما با خرید از ما، از خدمات پس از فروش نیز بهره مند می شوید. مرکز پخش دریل بتن کن برقی، توسط برند ما، در سراسر ایران وجود دارد. شما کافیست برای خرید به یکی از این مراکز مراجعه نمایید تا همکاران ما با توجه به نیازتان، این ابزار را ارائه دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما