عرضه کننده اره دیسکی رومیزی

در بین تمام ارقام اره های رومیزی نمونه دیسکی به خاطر عملکرد مطلوب و راندمان کاری بالا، از مخاطبین بسیاری در صنایع گوناگون برخوردار است. این مرکز به عنوان برترین عرضه کننده اره دیسکی رومیزی ساله ای مدیدی است که در این حوزه مشغول به فعالیت می باشد. در این مدت با ارائه بهترین محصولات، توانسته نظر مثبت مشتری را به سمت خود جلب نموده و کارایی درخشانی را از خود به نمایش در آورد.

عرضه کننده اره دیسکی رومیزی

موارد استفاده از اره دیسکی رومیزی

موارد استفاده از اره دیسکی رومیزی اره دیسکی رومیزی با توجه به امکانات فراوانی که دارد، در زمینه های متفاوت بکارگرفته می شود که در ادامه به توضیح جامع آنها خواهیم پرداخت. با توجه به وزن سبکی که دارد، قابل جابجایی بوده و می توان برای برش دهی انواع پروفیل ها و سازه های چوبی به خوبی مورد بهره برداری قرار گیرد.

اره گردبر خط کش دار تهیه شده از متریال با کیفیت بوده تا به مرور زمان، مزیت های اولیه خود را از دست ندهد. در جوار رطوبت دچار زنگ زدگی نشده و خریدی مقرون به صرفه را خلق می نماید. رقم های متفاوت شارژی و سیمی دست مخاطب را باز گذاشته تا با توجه به بودجه و نیاز خود، بهترین گزینه را خریداری نماید.

تیغه های فولادی بسیار تیز بوده و با کمترین اعمال فشاری می تواند قطعات مورد نظر را از یکدیگر جدا سازی نماید. سرعت حرکت تیغه 4000 دور در دقیقه بوده که عدد درخشانی به شمار می آید. تیغه ها 240 سانتی متری بوده و از استقامت بالا در برابر ضربه های جانبی برخوردار است.

از گرید انرژی A++ برخوردار بوده و مقرون به صرفه می باشد. آچار های مخصوص به منظور تعویض قطعات در کنار بار، پیوست داده شده تا نیازمندی های مخاطب را برطرف نماید.

بررسی توان مصرفی اره دیسکی

بررسی توان مصرفی اره دیسکی توان مصرفی اره های دیسکی بین 1000 تا 2500 وات می باشد. یعنی شخص با توجه به مصرف خود و پروژه ای که در آن مشغول به فعالیت می باشد، بهترین باز دهی را انتخاب کرده تا انجام امورات در سرعت ایده آل شکل گیرد.

اعمال دو دستگیره بزرگ و کوچک بر روی دستگاه، توان کنترل کامل را به اپراتور می دهد. یعنی در هنگام فعالیت اره را به خوبی هدایت نموده تا بالاترین عملکرد را به نمایش در آورد. از بروز خطرات احتمالی پیشگیری نموده و بازدهی مطلوبی را شکل داده باشد.

مهندسین در زمان طراحی، اصول ارگونومی را به خوبی رعایت کرده اند تا در اثر فعالیت طولانی مدت، هیچ گونه فشاری بر روی قسمت های حساس نظیر دیسک کمر یا گردن وارد نشود. از قابلیت های ویژه این سیستم برش با زاویه بوده که دست اپراتور را در حین اجرای تمارین گسترده باز خواهد گذاشت.

اره دیسکی های عرضه شده دارای گارانتی 2 ساله بوده تا در صورت بروز هر گونه ایرادی، بتوان قطعات یدکی را جایگزین نموده و پشتیبانی موثری را از سیستم بدست آورد. اهرم های متعدد بکارگیری شده توانایی برش در زاویه های مختلف را به شخص می دهد.

دو عدد قاب ثابت و متحرک در دستگاه لحاظ شده تا از وارد شدن کوچکترین آسیبی به اپراتور پیشگیری شود. بخش بالایی ثابت بوده و در قسمت پایینی در هنگام برش دهی جابجا شده تا فعالیت خود را به اجرا در آورد.

فروش مستقیم اره دیسکی رومیزی

فروش مستقیم اره دیسکی رومیزی به منظور آگاهی از آخرین قیمت اره دیسکی رومیزی می توانید به آسانی تلفن همراه خود را برداشته و با یکی از شماره های ذکر شده در سایت ارتباط برقرار نمایید. دوستان بنده به صورت آنلاین آماده پاسخ گویی به کلیه پرسش های احتمالی مطرح شده می باشند.

برای سفارش دهی از مرکز خرید اره دیسکی رومیزی، به سایت معرفی شده مراجعه نمایید. کلیه تصاویر و نظرات خریداران قبلی به صورت جامع داخل سایت موجود می باشد. نوع و مقدار درخواستی خود را در ابعاد بالا تعیین کرده تا آن را در بازه کوتاهی بدست آورید. ارسال در بسته بندی های مخصوص صورت گرفته تا در زمان حمل و نقل هیچ ایرادی پیش نیاید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما