عرضه کننده دریل صنعتی درجه یک

مشاغل فنی، معمولا” از وسایل کار و ابزارهای مخصوص استفاده می کنند. دریل یکی از انواع این ابزار هاست که در دو نوع برقی و شارژی در بازار موجود است. دریل صنعتی انواع مختلفی دارد: دریل چکشی، دریل انگشتی و دریل ایمپکت و… دارند. دریل صنعتی درجه یک مزایای زیادی نسبت به دریل های برقی دارد و امروزه علاوه بر مشاغل مختلف، در منازل هم مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه کننده دریل صنعتی درجه یک

آشنایی با دریل صنعتی اصل

آشنایی با دریل صنعتی اصل انواع این ابزار را می توان به دریل های شارژی و دستی و بادی تقسیم بندی کرد که دریل های صنعتی بیشترین استفاده را دارند. دریل ها قدرت متفاوتی دارند و از این ابزار معمولی که با برق تغذیه می شوند می توان کارهای معمولی مانند سوراخ کاری روی دیوار و انواع چوب و فلز، صیقل دادن و… را انجام داده و آن را جزء جعبه ابزار شخصی قرار داد. دریل های صنعتی مانند دریل های ساختمانی بتن کن مسلما توانائی زیادی داشته و اندازه های بزرگتری متناسب با کار خود دارند. این ابزار بسیار پرکاربرد و پر فروش بوده است.

هرچند اسم این ابزار بسیار قدرتمند، مقاوم و آسیب ناپذیر را در ذهن تداعی میکند، در واقعیت دریل های بتن کن هم مانند سایر ابزار آلات ممکن است خراب شوند. با این حال در بسیاری موارد خرابی انواع این ابزار کنده کاری به علت شرایط کیفی محصول بلکه به خاطر رعایت نکردن برخی نکات در خرید، استفاده و نگهداری از آن است.

شاخصه های بارز دریل صنعتی

شاخصه های بارز دریل صنعتی در دستگاه دریل صنعتی اصل ، یک لامپ ال ای دی قرار شده است، که کار کردن با این دستگاه را بسیار راحت تر می کند. با روشن کردن دریل، این لامپ روشن می شود و سطح کار را روشن می کند، زمانی که دستگاه خاموش شود، این لامپ هم به طور اتوماتیک خاموش می شود. وجود این لاکپ می تواند به بهتر دیدن کاربر کمک کند و بروز حوادث را کاهش دهد.

در دستگاه دریل شارژی چکشی، یک دسته کمکی تعبیه شده است که دقت کار را بالا می برد و ایمنی کار را نیز افزایش می دهد. یکی دیگر از ویژگی های در دستگاه دریل شارژی چکشی، وجود قطعه عمق سنج در این دستگاه است که در صورتی که عمق آن تنظیم شود، از ایجاد سوراخ های عمیق و زیاد جلوگیری خواهد شد.

دریل شارژی چکشی، دارای کلید تغیر حالت است. یعنی بسته به نوع کاری که می خواهید با این دستگاه انجام دهید، می توانید دستگاه را در حالت چکشی قرار دهید یا آن را روی حالت دریل ساده بگذارید. در دستگاه دریل، دکمه راست گرد و دکمه چپ گرد وجود دارد که امکان چرخش مته یا سری پیچ گوشتی را به طرف راست یا چپ امکان پذیر می کند. اگر دکمه از سمت چپ دستگاه فشار داده شود، سری پیچ گوشتی یا مته در جهت خلاف عقربه های ساعت چرخش خواهد داشت و در صورتی که بخواهیم، مته در جهت عقربه ساعت بچرخد، باید کلید را از سمت راست دریل فشار دهیم.

بررسی کیفی دریل صنعتی

بررسی کیفی دریل صنعتی دریل های صنعتی یا همان دریل های بتن کن همان گونه که از نام آن مشخص است، برای مصارف بتنی و سنگین استفاده می شود. همچنین برای کنده کاری روی مصالح سخت این ابزار دیگر نیز ساخته شد به اسم دریل برقی، اگر هنگامی که مته در حال چرخش طبیعی خود است ، ضربه های پشت سر هم و محکم به آن وارد کنیم، سرعت سوراخ کاری دو چندان خواهد شد. طرز کار این سوراخ کاری با سرعت بالا به این شکل است که دو صفحه با دندانه هایی درون مته قرار دارد و این دندانه ها با لغزش خود روی هم این عمل را بوجود می اورند. این ابزار که بسیار سنگین و غیرقابل حمل هستند.

این ابزار از جمله دستگاه هایی می باشد که برای کندن در صنعت ساخت و ساز گزینه مناسبی است، این کالا یکی از سریع ترین دستگاه ها برای کنده کاری بوده که موجب افزایش راندمان کار می گردد و به دلیل سرعت بالا در آماده‌ سازی زمین موجب می‌ شود هزینه‌ های تولید کاهش پیدا کند، بنابراین از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند.

معمولاً از کاربردهای مختلف این ابزار می‌توان به کندن و آماده سازی محیط اشاره نمود ضمن این که باید بدانید این محصول باعث می شود که خاک به صورت کاملاً یکسان زیر و رو شده و همچنین کلوخه ها و یا سنگ های درون خاک که موجب نا مناسب تر شدن خاک می گردند خرد شوند و باعث می شود که میزان اکسیژن خاک بیشتر شود.

قیمت خرید دریل صنعتی

قیمت خرید دریل صنعتی هنگام خرید دریل باید قدرت آن را در نظر بگیرید سپس خرید کنید. زیرا این دو رابطه مستقیم با یکدیگر دارند و حتما به وزن این ابزار که باید برای مدت طولانی در دست گرفته و ساعت ها کار کنید ، توجه کامل بنمایید. زیرا باعث می‌شود دست شما خسته شود و یا حتی آسیب جدی به مچ شما وارد کند. فراموش نکنید که چپ گرد یا راست گرد این ابزار نیز حائز اهمیت است و حتما موقع خرید مته یا دریل مورد نیاز خود، این مورد را دست کم نگرفته و دقت کنید. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی پخش این ابزار و سایر ابزارها به راحتی از طریق وبسایت ها و یا حتی حضوری صورت میگیرد.

بازار خرید دریل صنعتی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای آن با استقبال ویژه ای از سوی مصرف‌ کنندگان رو به رو شده است، برای ثبت سفارش دریل از طریق سایت های اینترنتی باید به این سایت ها مراجعه کرده و در بخش ثبت سفارش اطلاعات را وارد کنید.

در این سایت ها با در نظر گرفتن نیاز مشتری فروشنده دریل اطلاعات کامل در مورد محصول و همچنین لیست قیمت آن را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا به خوبی نیاز مشتری را برآورده کنند. شما می توانید با استفاده از این سایت های اینترنتی محصول مطابق نیاز خود خریداری کنید، استفاده از سایت ‌های اینترنتی باعث می‌شود که قیمت محصول کاهش پیدا کند زیرا دیگر هیچ واسطه ای در این میان نیست و محصول مستقیم از طریق فروشنده به خریدار می رسد و همین امر باعث کاهش قیمت محسوب می شود.

یکی از نکات دیگری که قابل توجه است کاهش وقت می باشد در خرید اینترنتی دیگر نیاز به صرف وقت اضافی نیست و با کمترین و زمان می توان بهترین نوع محصول را خریداری کرد، علاوه بر این خرید اینترنتی این امکان را به شما می دهد که بتوانید بدون پرداخت هزینه های اضافی و جانبی در حمل و نقل محصول دلخواه خود را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما