عرضه کننده دریل کنده کاری شارژی

دریل های کنده کاری یکی از لوازم کاربردی در ساختمان سازی خصوصا در زمان برق کشی یا لوله گذاری و مراحل پایانی و قبل از برق کشی ساختمان ها انجام می گردد اتصال آنها به برق معضل همیشگی استفاده از ابزار می باشد.

مجموعه ما با اهمیت به این موضوع و همگام با تکنولوژی سایر کشورها یکی از مراکز عرضه کننده دریل کنده کاری شارژی با برندهای معتبر می باشد.

عرضه کننده دریل کنده کاری شارژی

مشخصات دریل کنده کاری شارژی مدل DCH273P2

مشخصات دریل کنده کاری شارژی مدل DCH273P2 دریل کنده کار یا دریل تخریب از جمله ابزاری است که برای کنده کاری و ایجاد سوراخ روی سطوح مختلف استفاده می گردد و در انواع مختلفی وجود دارد دریل مدل DCH273P2 یکی از بهترین انواع این دریل ها می باشد.

از ویژگی های این دریل می توان به باتری لتیومی ۵ آمپر آن اشاره کرد که به آن قابلیت استفاده طولانی مدت و قدرت زیاد در زمان استفاده را می دهد از مشخصات دیگر آن قدرت گردش ۱۱۰۰ دور در دقیقه این دریل می باشد.

همچنین این دریل با توجه به قدرت زیاد از وزن کمی برخوردار بوده و همچنین سیستم ضد لرزش آن امکان استفاده طولانی و راحتی را به آن می دهد.

میزان دور مته در این دریل قابل تنظیم بوده و همچنین با توجه به سطح مورد مورد استفاده قدرت آن قابل تنظیم می باشد این دستگاه قابلیت ایجاد سوراخ در سطوح نازل تا قطور را دارد.

می توان از این دریل در سوراخ کردن فلز به عمق ۱۳ میل و چوب ۲۵ میل و در سایر سطوح ۲۴ میل استفاده کرد و همچنین می توان از آن در سطوح سرامیکی و گچی استفاده کرد.

این نوع دریل چند زمانه بوده و قابلیت تعویض مته را داشته و همچنین قابلیت تخریب و ایجاد سوراخ را داشته و سیستم گردش به چپ و راست را دارد.

این دریل قابلیت شارژ با هجده والت را دارد و قدرت ایجاد ضربه به سطح را برای تخریب بیشتر دارد و همچنین دارای باتری اضافه برای استفاده طولانی مدت است.

خرید ویژه دریل کنده کاری شارژی درجه یک

خرید ویژه دریل کنده کاری شارژی درجه یک استفاده از ابزارهای ساختمانی همیشه مخاطراتی را در پی دارد که گاها سیم برق در افزایش خطرهای محیطی نقش زیادی دارد و همچنین استفاده از آنها برای سطوح دور از دسترس برق غیرممکن است.

ولی امروزه با تولید این ابزارها بدون نیاز به سیم و داشتن قابلیت شارژ بسیاری از مخاطرات و معضلات استفاده آنها را کم کرده است دریل های تخریب یکی از این ابزار است.

که استفاده آنها با توجه به کاربرد آنها و محل به کار بردن این ابزار اکثرا محل اتصال به برق آنها اغلب مشکل است ولی شارژی بودن آنها و قابلیت ذخیره نوع امکان بهره بری این وسایل را بیشتر می کند.

مجموعه ما از مراکز عرضه دریل شارژی و سایر ابزار های شارژی مانند انواع دریل و اره گردبر و بسیاری دیگر از ابزار کاربردی انواع مشاغل است و متقاضیان می توانند با مراجعه به کارشناسان شرکت از آنها اطلاع پیدا کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما