عرضه کنندگان اره شیار زن اصل

اره شیار زن یکی از ابزار های برقی است که برای ایجاد شیار و برش روی دیوار استفاده می شود و با ایجاد شیار در دیواره ها و کف منازل با دستگاه اره شارژی، لوله ها و قوطی های برق را عبور می دهند. شیار زن، عملیات برش را با سرعت و قدرت بالا انجام می دهد و دو نوع شیار در بازار وجود دارد که شامل دو تیغه و یک تیغه هستند که هر کدام در کار خاصی استفاده می شود. یکی از ویژگی های دستگاه شیار زنی دو تیغه قابلیت تنظیم سایز برش می باشد. ما از عرضه کنندگان اره های شیار زن اصل هستیم و می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

عرضه کنندگان اره شیار زن اصل

اره شیار زن چه کابردهایی دارد؟

اره شیار زن چه کابردهایی دارد؟ همانطور که در بالا گفته شد اره شیار زن وسیله ای است که از آن برای عبور دادن لوله ها و قوطی های برق با ایجاد شیار در دواره و کف اماکن استفاده می شود و نحوه کار آن به گونه ای است که، با جمع آوری گرد و غبار از شیار، خروجی به دمنده متصل می شود. برخی از انواع نخ ها دارای نشانگر لیزری برای علامت گذاری خط برش هستند. دستگاه شیار زنی قابلیت تنظیم عرض و عمق برش را دارد به همین دلیل از دقت بالایی برخوردار است. هر چه قدرت موتور و سرعت چرخش تیغه بیشتر باشد، قدرت دستگاه بیشتر می شود. هنگام کار با ابزارهای برقی رزوه دار به عنوان ابزار برش، توصیه های ایمنی باید رعایت گردد و به همین دلیل هنگام کار با این اره دیسکی باید از یک سپر محافظ استفاده شود. اره بی سیم یا اره زنجیری همانطور که از نامش پیداست دستگاهی است که بدون کابل برق و با جریان ذخیره شده در باتری کار می کند. همچنین تفاوت اصلی دستگاه های حرفه ای و متوسط ​​در مقاومت آن هاست. ابزار های حرفه ای برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند و به طور مکرر و بدون سایش ناخواسته روی دیسک ها استفاده می شوند. اگر در حال برش مواد بسیار سخت مانند بتن یا آجر هستید، توصیه می شود ابزاری با کیفیت بالا و برند معتبر خریداری کنید. ایمنی در استفاده از این دستگاه بسیالر امر مهمی است به همین دلیل نصب و استفاده از دوربین از این جهت حائز اهمیت است که دستگاه از گشتاور زیادی استفاده می کند که در صورت حواس پرتی می تواند به کاربر آسیب برساند. یک جفت دستکش ضد لرزش برای استفاده طولانی مدت نیز به کاهش خستگی کمک می کند.


مزیت های استفاده از اره شیار زن

مزیت های استفاده از اره شیار زن سرعت اره برقی نه تنها مشکل گرد و غبار را مدیریت می کنند، بلکه عمل برش دیوار و کف را ترسع می بخشد. در سطوح گچی این دستگاه می تواند دیوار را در کمتر از 10 ثانیه برش دهد. عرض نخ با سرعت برش تفاوتی ندارد، اگرچه برش های عمیق تر زمان بیشتری می برد. رشد سریع منجر به سایش بیشتر دیسک و خرابی زودرس می شود. سرعت به قدرت دستگاه بستگی دارد.

اندازه: اندازه دستگاه بیشتر به اندازه دیسک بستگی دارد. مدل های دیسک 125 یا 150 میلی متری برای بسیاری از کارهای ساختمانی که نیاز به عمق برش خوب دارند، رایج تر است و اغلب برای دفن لوله ها های بزرگ در دیوار ها از دستگاه های بزرگتر با دیسک های 230 میلی متری استفاده می شود، که کار با آن ها دقت و مهارت بیشتری را نیاز دارد.

طراحی: دستگاه باید از نظر ارگونومی به خصوص روی دسته طراحی شود تا کاربر در حین کار احساس خستگی نکند. همچنین شیار به هیچ وجه نباید سنگین باشد، زیرا کار بر روی عناصر عمودی مانند دیوار، سختی را برای اپراتور افزایش می دهد.

محفظه جذب گرد و غبار: وجود این محفظه برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به فضای بیرون ضروری است و در بسیاری از دستگاه های مدرن این امکان وجود دارد، اما اگر دستگاه شما قدیمی است، هنگام کار باید از ماسک مخصوص استفاده کنید.

بررسی ساختار اره شیار زن

بررسی ساختار اره شیار زن دستگاه رزوه زنی ابزاری برقی برای حفاری لوله ها و جعبه های برق یا انواع دیگر لوله ها است. تفاوت مدل های تک تیغه و دو تیغه در این است که اندازه برش را می توان به نوع دو تیغه ای تنظیم کرد و می توانید اندازه خاصی را برای برش مشخص کنید. رزوه ها دارای یک اتصال دمنده برای جمع آوری گرد و غبار از نخ ها هستند. برخی از انواع نخ ها دارای نشانگر لیزری برای مشخص کردن خط برش هستند. علاوه بر مقاومت بالا و مقاومت در برابر ضربه، شماره ورق گرانیت اصلی بوش رایگان است. این دستگاه دارای اجزای رزوه ای از جمله صفحه گرانیتی، گیربکس، بلبرینگ موتور و کلید گرد و غبار می باشد. شیار اصلی دارای یک محافظ آلومینیومی است که ذرات گرد و غبار را در حین عملیات برش حذف می کند. موتور قدرتمند این ابزار برقی آرمیچر و بالشتک استاندارد ساخته شده توسط دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد. برای اطمینان از طول عمر دستگاه ترانشه برداری باید از قطعات استفاده شود. اره گرد یکی از پرکاربردترین ابزار ها در صنعت نجاری می باشد. این ابزار که اره دایره ای نام دارد برای برش انواع مواد از جمله سیمان، فلز، چوب و پلاستیک استفاده می شود. برای استفاده از این دستگاه باید از تیغ اره مناسب استفاده کرد و مواد را برش داد.

مراکز عرضه اره شیار زن

مراکز عرضه اره شیار زن اره یکی از ابزارهایی است، که در مدل ها و کاربردهای مختلف در شرکت ما تولید می شود. ابزاری که مشاهده می کنید یک اره شکاف دار است که با برق 220 ولت تغذیه می شود. لازم به ذکر است که عمق برش این دستگاه قابل تنظیم بوده و قدرت این اره 1800 وات و سرعت چرخش دیسک 7800 دور در دقیقه می باشد و از این تیغه برای برش سطوح سیمانی با توجه به سرعت استفاده می شود. برش با این دستگاه با دقت زیادی انجام می شود و همین امر استفاده از آن را به گزینه ای مناسب برای کارهایی که نیاز به دقت و دقت بیشتری دارند تبدیل کرده است. از این ابزار می توان برای ایجاد شیارهای دقیق در دیوار برای قرار دادن کابل ها و لوله ها استفاده کرد. در واقع به جای مداد و چکش برای موضوعات مختلف، این ابزار می تواند سرعت و دقت شما را افزایش دهد و کارها را تا حد امکان آسان کند. اگر به دنبال یک اره عالی با قیمتی مناسب هستید، می توانید به سایت ما مراجعه کنید چرا که ما از بزرگ ترین مراکز عرضه این محصول کاربردی هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما