فروشنده انواع مینی فرز شارژی

مینی فرز در واقع سایز کوچک تر دستگاه قوی، بزرگ و کاربردی تر آن می باشد. همچنین می تواند علاوه بر کارهای صنعتی و غیرصنعتی به سبب اندازه مناسب این محصول کاربرد خانگی هم داشته باشد. دستگاه مینی فرز شارژی در مدل های کوچیک و بزرگ تولید می شوند در ادامه مقاله با انواع این محصول و کاربرد های آن آشنا می شویم.

فروشنده انواع مینی فرز شارژی

معرفی انواع مینی فرز شارژی

معرفی انواع مینی فرز شارژی منبع تغذیه این دستگاه علت متمایز شدن انواع آن می شود و آن ها را در سه دسته مختلف تقسیم می کند: فرز های شارژی، فرز های برقی و فرزهای بادی که در ادامه مزایا و معایب آن ها را بیان خواهیم کرد.

مینی فرز برقی: این دستگاه برای کار نیاز به اتصال به پریز برق دارد و مزیت آن این است که برای کارهای طولانی و مداوم بسیار مناسب است و همچنین نیبت به دیگر مدل ها وزن کمتری دارد و قیمت مناسب تری هم دارند، اما از معایب آن می‌توان به نیاز همیشگی برای منبع برق و گاهی سیم سیار و خطر برق گرفتگی و پارگی در سیم برق به خصوص در کارگاه ها اشاره کرد و همچنین این دستگاه ها تولید صدای زیادی می کنند.

مینی فرز شارژی: این مدل دارای قابلیت شارژ باتری است و نکته مثبت آن بی نیاز بودن از منبع برق مجزا و حمل و نقل آسان است و اما نکات منفی قابل توجه آن قطع فرایند کار و شارژ دوباره دستگاه می باشد و از قیمت بالایی هم برخوردار هستند همچنین وزن مدل های شارژی زیاد است، علاوه بر این موارد ساز و کار مدل های جدید این دستگاه به صورتی است که دارای فناوری شارژ سریع هستند.

مینی فرز بادی: می‌توان گفت این دستگاه پیشرفته شده مدل برقی آن است و نیاز به اتصال به یک کمپرسور هوا خوب دارد و کارکرد آن با باد است، مزیت های مهم آن سبک بودن و احتمال خرابی بسیار پایین تر نسبت به دو مدل دیگر است و معایب آن نیاز همیشگی به مخزن هوا و کم قدرت بودن آن نسبت به مدل های دیگر است.

اطلاعاتی مفید درباره مینی فرز شارژی

اطلاعاتی مفید درباره مینی فرز شارژی فرز مینی در صنعت برای برش و پولیش کاربرد دارد و همچنین در آهنگری، جواهرسازی، نجاری و در کل کارهای ساختمانی استفاده می شود؛ این دستگاه متشکل از صفحه فرز، دسته جانبی، سردنده و محافظ قابل تنظیم می باشد، منبع تغذیه آن می تواند از طریق هوای فشرده، برق و باتری باشد.

دیسک های این محصول در اندازه های مختلف از بزرگ تا کوچک وجود داره و عامل تعیین کننده مدل برش قطعات هستند، اندازه دیسک بزرگ برای سطوح بزرگ و برش عمیق می باشد؛ اندازه دیسک 11/5 برای بیشتر کارهای رایج با مینی فرز مناسب است، این دستگاه برای فعالیت های سبک با انعطاف پذیری بالا مناسب هستند.

یکی از ویژگی های این دستگاه ها سرعت باورنکردنی گردش دیسک آن ها است، و این مورد یک عامل مهم در هنگام خرید این وسیله است تا سریع تر و با کیفیت بیشتری برش انجام شود، همچنین سرعت این دستگاه ها را می توان با توجه به نوع کار تنظیم کرد، برای مثال در برش سنگ از سرعت پایین و در برش فلزات از سرعت بالا استفاده می شود.

البته باید دقت داشت که در هنگام کار با این دستگاه ها احتمال آسیب دیدگی و بریدگی بسیار زیاد است و در نتیجه باید موارد ایمنی را حتما رعایت کرد، به ویژه هنگام کار باید هر دو دسته مینی فرز را بگیرید که دقت کار پایین نیاند و آسیبی نبینید؛ به علاوه قبل از اولین کار با دستگاه حتما دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید.

موارد استفاده مینی فرز شارژی

موارد استفاده مینی فرز شارژی مینی‌ فرز ها ابزار چند کاره‌ای هستند که کاربردهای زیادی دارند. آنها تفاوت زیادی با فرز معمولی ندارند و فقط سایزشان کمی کوچکتر است. مینی فرز ها برای انجام کارهای مختلفی به کار می روند؛ برخی از مهمترین کاربردهای آن ها عبارتند از:

استفاده از مینی فرزها اغلب به موارد زیر دسته بندی می‌شوند:

  • برش: بیشترین کاربرد دستگاه مینی فرز در برش است که برای برش کاشی، فلز ، سنگ، لوله های pvc و چوب از دیسک های مختلف آن استفاده می کنند؛ دیسک هایی که لبه الماس دارند قوی و بهترین نوع وسیله برای برش محسوب می شوند.
  • پولیش: این ویژگی معمولا برای تعمیرگاه های خودرو کاردبرد دارد که برای پولیش بدنه خودرو استفاده می شود، با داشتن دیسک فرز مناسب می توان از آن برای رفع عیوب سطح انواع فلزات استفاده کرد.
  • سنباده زنی: کاربرد دیگر مینی فرز ها در سنباده زنی است که دیسک مخصوص به خود را دارد و عموما برای صاف و یک دست کردن سطوح های مختلف برای نقاشی استفاده می شود.
  • تیز کردن: این دستگاه برای تیز کردن تیغه های کند شده به خصوص تیغه چمن زن و همچنین ابزار های قدیمی کاربرد دارد.
  • ماسه زنی: کاربرد دیگر مینی فرز برای ماسه زنی و تمیزی سطوح است.
  • ترمیم کردن: یکی دیگر از کاربردهای این دستگاه، برای ترمیم لبه های وسایل و قطعات قدیمی است.

دستگاه مینی فرز دیسک های خود را با سرعت خیلی بالا به گردش در می آورند تا فعالیت های مختلف نام برده شده را به خوبی انجام دهند، در زمینه ساخت و ساز و صنعت کاربرد فراوان این دستگاه ها را می توانیم به خوبی متوجه شویم و بیشترین کاربرد را هم در برش سنگ و کاشی است؛ برای اینکه عملیات را در بهترین کیفیت انجام دهیم باید بهترین دستگاه ها استفاده کنیم تا فرایند کار از سرعت و کیفیت بهره مند شود.

عرضه کنندگان مینی فرز شارژی

عرضه کنندگان مینی فرز شارژی عرضه مینی فرز شارژی در سراسر کشور و در مراکز فروش این دستگاه انجام می شود. شرکت ما ارائه دهنده انواع مینی فرزش شارژی، مینی فرز انگشتی، مینی فرز مینیاتوری و غیره است که اطلاعات این دستگاه ها به طور کامل بر روی سایت قرار داده شده است تا متقضایان بتوانند با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهند.

فروش ما به صورت حضوری و غیر حضوری در بازار های داخلی و خارجی انجام می شود و همواره به دلیل درخواست زیاد در بازار تولیدات این دستگاه ها پر رونق است و از کیفیت بالایی برخوردار هستند زیرا فرایند تولید آن ها با بهترین تنها ها انجام می شود و تمامی دستگاه پیش از ورود به بازار تست می شوند تا از سلامت کامل آن ها اطمینان یابیم.

راه ارتباطی با کارشناسان فروش ما از طریق همین سایت است و پس از ثبت سفارش، کالای شما در بهترین بسته بندی و کمترین زمان ممکن محصول به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما