فروشندگان فرز انگشتی مینیاتوری مدل F.G 322

استفاده از ابزار آلات مختلف در صنایع گوناگون سبب شده تا روند انجام فرآیندهای مختلف در صنایع سرعت بیشتری پیدا کند، یکی از ابزارهای مورد استفاده در صنایع به خصوص فرز انگشتی مینیاتوری است که به صورت بسته بندی شده با جعبه مشخص به همراه ملزوماتی که برای استفاده از آن لازم است توسط فروشندگان این محصول به صورت گارانتی شده عرضه می گردد، مدل های مختلفی از فرزهای انگشتی مینیاتوری در بازار موجود هستند که هر کدام می‌ توانند قابلیت‌ های خاصی داشته باشند، در ادامه می‌ توانید با یکی از مهم ترین مدل های این محصول آشنا گردید.

فروشندگان فرز انگشتی مینیاتوری مدل F.G 322

مشخصات فرز انگشتی مینیاتوری مدل F.G 322

مشخصات فرز انگشتی مینیاتوری مدل F.G 322 یکی از مدل های محبوب و پرفروش فرز مدل F.G 322 می باشد، این فرز کاربردهای منحصر به فرد خود را دارد، در ادامه این بخش شما را با مشخصه های مهم و اصلی این مدل از فرز انگشتی مینیاتوری آشنا می نماییم تا به هنگام انتخاب این محصول بتوانید با اطلاعات بیشتر خرید خود را انجام دهید.

  • این مدل از فرز انگشتی دارای پدال های بخصوصی می باشند که استفاده از آن را برای فرد استفاده کننده آسان می نماید.
  • این مدل از فرزهای انگشتی نوع مینیاتوری قدرت تحمل گرد و غبار را داشته و در اثر تماس با گرد و غبار کیفیت اولیه خود را از دست نمی‌ دهد و آسیب نمی بیند به همین دلیل با خیال راحت می‌ توان از این فرز استفاده کرد زیرا این فرز دارای بلبرینگ مخصوص ضد غبار می باشد.
  • طراحی منحصر به فرد و ارگونومیکی که این مدل از فرز انگشتی دارد باعث می گردد تا فرد استفاده کننده به راحتی بتواند آن را حمل کند و از آن استفاده نماید بدون آنکه در هنگام کار مشکلی برای فرد ایجاد گردد.
  • هر کدام از مدل های مختلف فرزهای انگشتی سرعت حرکت آزاد مخصوصی را دارند، مدل f.g 322 فرز انگشتی مینیاتوری دارای سرعت حرکت آزاد ۲۰۰۰۰ می باشد که سرعت قابل قبولی است.

مرجع خرید فرز انگشتی مینیاتوری اصل باکیفیت

مرجع خرید فرز انگشتی مینیاتوری اصل باکیفیت اگر به دنبال مدل های متنوع فرز انگشتی مینیاتوری اصل و باکیفیت هستید و می‌ خواهید این محصولات را به صورت گارانتی دار تهیه کنید بهتر است خرید خود را از فروشندگان فرز مینیاتوری که نمایندگی عرضه این محصولات هستند سفارش داده و تهیه نمایید.

تمام فرزهای انگشتی اصلی که توسط مرجع خرید معتبر این محصولات عرضه می گردند توسط برندهای معتبر شناخته شده در زمینه تولید ابزار آلات تولید می شوند به همین دلیل از بابت کیفیت قابل اطمینان هستند و امتحان خود را به خوبی پس داده اند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت هر کدام از مدل های فرز انگشتی و همچنین مطرح نمودن سوالات خود در رابطه با این فرزها با مرجع خرید ما تماس بگیرید، تمام فرزهای مورد عرضه در مرجع ما ضمانت شده بوده و بسته‌ بندی مناسب به همراه ملزومات را دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما