فروشگاه فرز انگشتی مینیاتوری

گونه های مختلف سنگ سنباده، مته های با قطر بسیار کم و انواع پایه های مخصوص دستگاه لوازم جانبی با استفاده از پایه های لوازم جانبی میتوان دستگاه را به چند حالت معلق روی میز و عمودی استفاده کرد، وارد کنندگان فرز انگشتی مینیاتوری وارد کنندگان داخلی دکور و چوب هستند که در فروشگاه های معتبر قابل فروش هستند. بعضی از این برند ها قابل در حد برند های خارجی نیستند و اما با در نظر گرفتن قیمت و سطح کیفیت بیشتر آنها مقرون به صرفه هستند.

فروشگاه فرز انگشتی مینیاتوری

چند نکته مهم درباره فرز انگشتی مینیاتوری

چند نکته مهم درباره فرز انگشتی مینیاتوری باید فرزهایی را انتخاب کنید که مناسب شغل و حرفه شما باشد و مناسب با وزن ابزار آن را انتخاب کرد وزن ابزار یکی از مهم ترین نکات فرز است فرز مینیاتوری قابل حمل است، یکی دیگر از نکات مهم فرز مینیاتوری شیلنگ خرطومی آن است شیلنگ خرطومی یک رابط است و باید تاب نداشته باشد و باید اندازه آن را در نظر گرفت تا مشکلی در کار پیش نیاید.

فرز باید نلرزد تا هنگام کار خطا نداشته باشد و نکته دیگر این است که دستگاه فرز باید دارای سیستم گردش هوا داشته باشد تا دمای دستگاه بالا نرود، نکات دیگر فرز قدرت خروجی آن است با توجه به میزان آمپر موتور و یا ولتاژ آن است، مدل های شارژی خروجی کمتری دارد فرز های شارژی مناسب کارهای سبک هستند و دارای دو موتور هستند، مدل های قدرتمند نیز با موتور های سنگین تر وارد بازار می شوند قدرت فرزهای شارژی بستگی به توان دارد اگر کار سبک میخواین انجام بدین از فزر های شارژی استفاده کنید.

موارد استفاده فرز انگشتی

موارد استفاده فرز انگشتی فرز یک ابزار برقی است که برای برش دادن انواع فلزات ساب دادن استفاده می شود و انوع گوناگونی دارد یکی از این مدل ها فرز انگشتی است که فرزهای انگشتی یا شارژی هستند یا برقی و برای ظریف کاری کاربرد دارند و مخصوص کارهای هنری است.

مانند شیار زنی، حکاکی، طراحی، زنگ زدایی از سطح فلزات، رنگ برداری از سطح های فلزی، معرق کاری، مجسمه سازی، صاف کردن سطح پلاستیکی، تیز کردن اره و تبر؛ و همچنین کارهای دیگر که وسیله فرز انگشتی قابل انجام است، این فرزها دارای انواع مختلفی مانند مخروطی، انگشتی، کروی، سنباده ها و همچنین فرز حکاکی پدالی و…هستند.

عرضه کننده فرز انگشتی دستگاه فرز به موتور پر قدرت مجهز است از جمله موارد آن میتوان به برش های دقیق فلزات استفاده می شود از کارهای دیگر این فرز میتوان طرح دادن به چوب و فلزات اشاره کرد، فرز انگشتی رو باید سرویس کرد تا طول عمرش بیشتر باشد.

فروش ویژه فرز انگشتی مینیاتوری

فروش ویژه فرز انگشتی مینیاتوری دستگاه فرز یکی از پرکاربردترین ابزارهای ماشین کاری می باشد و بدون وجود دستگاه فرز بسیاری از کارهای آهنگری و سنگ بری صورت نمی پذیرد، اگر بخواهید با ظاهر آن آشنا شوید باید بدانید که دستگاه فرز از لحاظ ظاهری شبیه به دریل های صندوقی می باشد و شما می توانید حداقل در سه محور x,y,z با آن کار کنید.

تولید کنندگان فرز یکی از قطعات اصلی دستگاه فرز،تیغ فرز می باشد که ابزار برنده دستگاه می باشد، دستگاه فرز کارهای مختلفی از قبیل : شیار در آوردن،صفحه تراشی،برش تراشی،کنارتراشی،تیز کردن ابزار های باغبانی،رفع بیرون زدگی های سنگ و فلز،کارهای کپی به‌وسیله ماشین فرز کپی انجام میدهد، دستگاه های فرز به دو دسته عمومی و تخصصی و دستگاه های فرز عمومی به دو دسته دستگاه های افقی و عمودی تقسیم می شوند.

دستگاه های فرز دارای انواع مختلفی از جمله :دستگاه سنگ فرز دستی، دستگاه مینی فرز، فرز مینیاتوری، دستگاه فرز مستقیم، اور فرز نجاری، دستگاه فرز زاویه ای، دستگاه فرز سنگبری، دستگاه فرز آهنبری، دستگاه سنگ فرز انگشتی، دستگاه سنگ فرز رومیزی می باشد؛ دستگاه های فرز تولیدی دارای سرعت های مختلفی می باشند که دستگاه های سرعت پایین مناسب برای صیقل کاریو دستگاه های سرعت بالا برای فرز و برش مورد استفاده قرار میگیرند. خوشبختانه در ایران تولیدکنندگان معتبری به تولید دستگاه فرز پرداخته اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما