فروش اره دیسکی رومیزی

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تخصصی شدن تمامی مشاغل، ابزار آلات کار نیز همراه با پیشرفت تکنولوژی و علم، به صورت حرفه ای درآمده و برای هر حرفه و شغلی، ابزارآلات مخصوص و تخصصی همان حرفه مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد در صنعت نجاری اره دیسکی رومیزی است که در دسته ی دستگاه‌های برش قرار می گیرد.

فروش اره دیسکی رومیزی

اطلاعاتی درباره فرز سوپر سنگبری

اطلاعاتی درباره  فرز سوپر سنگبری

امروزه صنعت ساختمان سازی و نما سازی رونق بسیار زیادی دارد و دستگاه فرز سنگبری که دستگاهی است برای برش انواع مختلف سنگ، در این صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.دستگاه های فرز سوپر سنگبری دارای یک موتور پر قدرت هستند،همچنین گیربکس صنعتی بکار رفته در این دستگاه برای برش های سنگین و با مدت زمان زیاد و طولانی بسیار مناسب است.

در دستگاه فرز سوپر سنگبری از بالشتک های صنعتی و آرمیچر هایی استفاده می شود که دارای بالاترین کیفیت سیم پیچی اتوماتیک هستند و این مورد یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه به شمار میرود. در این دستگاه از دسته جانبی ضد لرزش ارگونومیک استفاده می شود که کار کردن با آن برای کاربر بسیار راحت تر می باشد.

دستگاه های فرز سوپر سنگبری معمولا مجهز به کلید ضد غبار هستند و از بلبرینگ های ضدغبار نیز در این دستگاه ها استفاده شده است. همچنین دارای قابلیت سافت استارت یا راه اندازی نرم هستند که این مزیت از ضربه زدن ناگهانی دستگاه جلوگیری می کند و کار با آن برای کاربران راحت تر و همراه با ایمنی بیشتر است.

دستگاه فرز سوپر سنگبری در مقایسه با فرز سنگبری معمولی از قدرت،سرعت، ولتاژ و فرکانس بالاتری برخوردار است.

مشخصات بارز فرز سنگبری

مشخصات بارز فرز سنگبری

در حال حاضر تمامی مشاغل و صنایع برای انجام کارها به صورت دقیق و حرفه ای،نیاز به وسایل کار تخصصی ومخصوص به همان حرفه و شغل را دارند. در حوزه ابزار یکی دستگاه های تخصصصی و بسیار کارآمد فرز سنگبری می باشد که کاربردهای فراوانی در حوزه سنگبری و آهنگری و … دارد. این دستگاه قابلیت های زیادی دارد و برای سیقل دادن و برش انواع قطعات با جنس سنگ،گرانیت و … بکار میرود.

مهمترین مشخصه دستگاه فرز سنگبری،قابلیت نصب صفحه با سایز بزرگ بر این دستگاه است.قطر صفحه دستگاه فریز سنگبری 230 میلیمتر است،با استفاده از این صفحه ی 230 میلیمتری میتوان برش هایی با سرعت زیاد و عمق بیشتر بر روی سنگ انجام داد که این از جمله مزیت های این دستگاه است.البته این نکته را هم باید در نظر داشت که این صفحه 230 میلیمتری بزرگ همانگونه که سرعت و عمق برش سنگ را افزایش میدهد اما در عین حال باعث فشار زیادی روی کاربر میشود و میتواند باعث خستگی افراد استفاده کننده از این دستگاه شود.البته دستگاه مینی فرض سنگبری هم وجود دارد که در مقایسه با دستگاه فرز سنگبری بزرگ،صفحاتی که بر روی این دستگاه ها نصب می شود از قدرت و توان کمتری برخوردار است و قطر صفحه نیز کمتر است و مناسب برای برش های سنگین نیست.

در یک دستگاه فرز سنگبری مناسب، باید مشخصات بارزی همچون: قدرت بالای سنگ فرز ،بالا بودن ایمنی دستگاه،رعایت آرگونومی (ایجاد بهترین موارد تعامل بین انسان با ابزار از طریق طراحی مناسب ابزار) و قیمت مناسب حنما وجود داشته باشد تا دستگاه بهترین کارایی را داشته باشد.

مرکز توزیع اره دیسکی رومیزی

مرکز توزیع اره دیسکی رومیزی

باتوجه به اینکه اره دیسکی یا همان اره گردبر،در صنعت نجاری،مبلمان و کابینت سازی کاربرد فراوانی دارد و جزء یکی از اصلی ترین ابزار آلات در این مشاغل محسوب میشود،لذا صاحبان این مشاغل ترجیح میدهند از مرکز پخش اره،بهترین و مرغوبترین نوع این دستگاه را تهیه کنند تا هم بازده و کارایی بیشتری داشته باشند و هم محصولاتی که به دست مشتریانشان میرسانند ار کیفیت بالا و مورد قبولی برخوردار باشد و موجبات رضایتمندی مشتریان فراهم گردد.

با عنایت به اینکه وجود این دستگاه برای این مشاغل بسیار ضروری است،خرید ارزان اره دیسکی برای این مشاغل از اهمیت زیادی برخوردار است .البته در کنار قیمت مناسب،رعایت استانداردهای جهانی در ساخت و تولید دستگاه اره دیسکی رومیزی برای خریداران بسیار حایز اهمیت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما