فروش انواع فرز سنگبری بزرگ

فرز سنگبری بزرگ یکی از ابزارهای برقی است که بیشتر برای تراشیدن یا ساییدن زاویه های مختلف قطعات سنگی و فلزی از آن استفاده می شود . حتی در بعضی مواقع از این وسیله برای برش شیشه و چوب نیز استفاده می شود شاید شما نیز چندان آشنایی با این وسیله نداشته باشید پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این وسیله آشنا شوید .

فروش انواع فرز سنگبری بزرگ

موارد استفاده فرز سنگبری بزرگ

موارد استفاده فرز سنگبری بزرگ برای اولین بار فرز سنگبری درکشور همیشه پیشرفته آلمان ساخته شد از این دستگاه برای تراشکاری ، حکاکی ، برش زدن ، طراحی کردن بر روی انواع سنگ و فلز ، صافکاری ، نقاشی و پولیش ماشین استفاده می کنند . حتی درصنعت آهنگری و نجاری نیز کاربرد دارد پر کاربردترین کار این دستگاه رفع بیرون زدگی های سنگ و فلز است . فرزها معمولا با استفاده از نیروی برق و باد کار میکنند .

کسانی که در حوزه صنعت کار می کنند به ابزاری احتیاج دارند که قابلیت های زیادی داشته باشد دستگاه فرز بزرگ به دلیل کارایی جامع و کامل برای استاد کاران این حرفه از اهمیت زیادی برخوردار است . لازم به ذکر است که از مدل مینیاتوری این دستگاه همان طور که از نامش پیداست برای منبت کاری و حکاکی نیز استفاده می شود .

علاوه بر مواردی که گفته شد از دستگاه فرز سنگبری برای تیز کردن ابزارهای باغبانی و خانگی هم استفاده می شود البته که این کار مهارت ودقت خاصی می خواهد چون کار با آن خیلی خطرناک است

تفاوت فرز سنگبری با فرز آهنگری

تفاوت فرز سنگبری با فرز آهنگری در این قسمت می خواهیم بررسی کنیم که فرز سنگبری و آهنگری چه تفاوت هایی با هم دارد این دو با وجود شباهت ظاهری که دارند اما کاربردها و ویژگی های مختلفی دارند. از فرز سنگبری برای برش سنگ و گرانیت استفاده می شودو در ساختمان سازی کاربرد قابل توجهی دارد این فرزها دارای یک صفحه ی بزرگ چرخان است .

فرز آهنگری برای برش فلزات و آهن آلات استفاده می شود ودر صنعت ساخت و ساز کاربرد دارد ، در واقع تفاوت این دو نوع فرز در تعداد دور و سرعت و چرخش تیغه آن است از ویژگی های فرز آهنگری سرعت بالاتر و مصرف انرژی کمتر آن است . فرز سنگ بری دارای چرخ دنده های درشت تر تسبت به نوع آهنگری است .

درهنگام خرید این دونوع باید به تفاوت های آن توجه کرد چون به خاطر شباهت ظاهری ممکن است با هم اشتباه گرفته شوند و درصورت استفاده علاوه بر آن که خطرات احتمالی جدی برای شخص استفاده کننده به همراه می آورد ممکن است حتی به خود دستگاه نیز فشار وارد شود و باعث خراب شدن آن شود و خساراتی نیز از نظر اقتصادی در پی داشته باشد .

تولید انواع فرز سنگبری بزرگ

تولید انواع فرز سنگبری بزرگ حال که با دستگاه فرز سنگبری تا حدودی آشنا شدید بهتراست راجع به انواع فرز سنگبری و همچنین میزان تولید این دستگاه چه در ایران و چه در خارج نیز اندک اطلاعاتی داشته باشید تا اگر بنا به هر دلیلی مجبور به خرید این وسیله شدید با آگاهی و شناختی که از این دستگاه پیدا کرده اید خرید خود را انجام دهید .

وقتی برای خرید دستگاه فرز سنگبری به بازار می روید تازه متوجه می شوید که چقدر این دستگاه تنوع دارد آنجاست که با اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار داده ایم و آشنایی که با انواع این فرزها و کاربردشان دارید با خیالی راحت و آسوده خرید خود را انجام می دهید . انواع این فرزها عبارتند از :

  • فرز آهنگری: پر کاربردترین نوع فرزهاست .
  • فرزسنگبری: برای برش و صیقل دادن سطوح سنگی استفاده می شود .
  • فرزمینیاتوری: برای مجسمه سازی ، منبت کاری وحتی دندان پزشکی کاربرد دارد.
  • فرز برقی: که انرژی آن توسط منبع برق شهری تامین می شود .
  • فرزشارژی : زمانی که دسترسی به برق وجود ندارد از این فرز استفاده می شود .
  • فرز بادی : عمر طولانی تری دارد و به وسیله هوا کار می کند .
  • فرز انگشتی: کوچکترین عضو خانواده فرزهاست .

با توجه به ضرورتی که این دستگاه برای اکثریت شغل ها پدید آورده است تولید کنندگان معتبر ایرانی نیز اقدام به ساخت و تولید فرز سنگبری کرده اند البته فقط برخی از این قطعه ها در ایران تولید می شود امید است روزی برسد که ایران نه تنها نیازی به واردات این دستگاه ها نداشته باشد بلکه یکی از صادر کنندگان در این عرصه نیز باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما