فروش فرز چندکاره لرزشی

فرز چندکاره لرزشی یا همان ابزار همه کاره، دستگاهی ایده آل برای انجام کارهایی همانند فرزکاری، برش، سمباده و … است. با استفاده از فرز چند کاره لرزشی به راحتی می توانید ساب و برش کاری انجام دهید. طراحی و کاربرد های مختلف فرز چند کاره لرزشی سبب شده تا در صنایع مختلفی همانند ساختمان سازی، رنگ کاری، نجاری و … به کار رود. وجود یک دستگاه فرز چند کاره لرزشی برای هر نوع کارگاهی الزامی است. فرز چند کاره لرزشی دارای سری های مخصوصی هستند که برای انواع کاربری ها به طور جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند. فروش فرز چند کاره لرزشی به سبب کاربرد متفاوتی که دارد رونق بسیاری دارد.

فروش فرز چندکاره لرزشی

فرز چندکاره لرزشی چه کابردهایی دارد؟

فرز چندکاره لرزشی چه کابردهایی دارد؟ فرز چند کاره در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از فرز چند کاره این امکان را به کاربر می دهد تا چند ابزار را به طور همزمان حمل نکند و با کاربری آسانی که دارد، کارهای خود را انجام دهد. فرز انگشتی نوعی فرز برای کارهای نجاری و منبت کاری است. فرز انگشتی از یک موتور کوچک و چند چرخ دنده تشکیل شده که سبب می شود تا شفت اصلی دستگاه دوران کند. سرعت فرز انگشتی با دور در دقیقه مشخص می گردد.

با توجه به سایز و ابعاد فرز، نوع کاربری آن مشخص می گردد. مهمترین مشخصه فرز انگشتی تعیین سایز کولت آن است که در ابعاد 6 و 8 میلی متری موجود است. از فرز انگشتی در تعمیرات اتومبیل برای ساب زنی و برداشتن رنگ از روی سطح اتومبیل به کار می رود. فرز انگشتی برای هنر نمایی و خلق آثار فلزی و چوبی برای شکل دهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از خرید فرز انگشتی باید به طور قطع از توان و قدرت مورد نیاز خود آگاهی داشته تا خرید اشتباهی نداشته باشید.

هر چند که فرز انگشتی ارزان قیمت در برابر ضربات مقاومت خوبی نداشته و اصولا برای کارهای معمولی مورد استفاده قرار می گیرند. نکته ای دیگر که باید برای خرید فرز انگشتی رعایت کنید، خرید متعلقات و سری های مخصوص به حرفه ای که دارید برای فرز انگشتی است این متعلقات برای کارایی بهتر فرز الزامی است. به طور کلی فرز انگشتی بر دو نوع گلو بلند و گلو کوتاه است. فرز انگشتی گلو بلند قابلیتورود به حفره ها دارد. به لحاظ تفاوت فرز انگشتی گلو بلند و گلو کوتاه در طول شفت تفاوت داشته و در کیفیت و نوع آن تغییری ایجاد نمی شود.

استحکام بالای فرز چندکاره لرزشی

استحکام بالای فرز چندکاره لرزشی شما با داشتن فرز چند کاره در واقع اره عمود بر، افقی بر و سنباده زن را در اختیار دارید. فرز چند کاره بسته به اینکه در چه نوع کاری مورد استفاده قرار می گیرد، سری مخصوص به خود را دارد و برای استفاده تنها باید سری مخصوص را نصب کرده و به راحتی عملکرد آن را ببینید. سری فرز چند کاره مخصوص همان مدل سفارشی بوده و قابلیت نصب بر روی فرزهای چند کاره نوع دیگر را ندارد. پس در هنگام خرید به نوع و تجهیزات مخصوص آن دقت کنید.

فرز چند کاره برقی یا شارژی کاملا بستگی به نوع کاربرد آن دارد. چنانچه محیطی وسیع داشته و عملکرد با سرعت بالا مد نظر شما است، نوع فرز برقی آن برای شما توصیه می گردد. شناخت انواع تیغه اره و طول مناسب آن رابطه مستقیمی با نوع پروژه دارد. چنانچه برای موارد برش کاری و فلز مورد استفاده قرار می دهید باید جنس تیغه مستحکم و طول مناسب را خریداری نمایید. مهمترین تفاوت فرزها در سرعت چرخش آزاد تیغه آن ها است.

شاخصه های بارز فرز چندکاره لرزشی

شاخصه های بارز فرز چندکاره لرزشی یکی از فرزهای پر کاربرد در صنایع ساختمانی، فرز سنگ بری است. فرز سنگ بری مناسب برش انواع سنگ است. تنوع بالای فرز سنگ بری سبب استفاده از آن در کاربری هایی مانند برش سنگ، صیقل دارد و حتی برش فلزات شده است. برای برش سنگ به قطعات کوچکتر باید لبه تیز فرز سنگ بری به آرامی بر روی سطح سنگ قرار داده تا جهت چرخش رو به بیرون باشد و ضایعات سنگ به سمت بیرون پرتاب شود.

فرز سنگبری به لحاظ ابعاد به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول برای پروژه های سخت و کارهای بزرگ به کار می رود و از نظر ابعاد بزرگ است و دسته ای دیگر ابعادی کوچکتر و به طبع قدرت و توان کمتری داشته و برای کارهای معمولی مورد استفاده قرار می گیرد.

فرز سنگ بری مجهز به دسته قابل جدا شدنی است و سیستم محافظ در برابر بارهای سنگین و ضایعات را دارد تا آسیبی به فرز نرسد. موتور فرز سنگ بری ذغالی بوده و دارای سیستم اتوماتیک است به طوری که به هنگام اتمام ذغال، به طور خودکار فرز خاموش می شود. قبل از استفاده از فرز سنگ بری باید از سالم و تیز بودن تیغه فرز مطمئن گردید.

ولت و آمپر: ولت و آمپر نشان دهنده قدرت دستگاه است. عدد بزرگتر نشان دهنده قدرت بیشتر است. این دستگاه در دو نوع شارژی و برقی به بازار عرضه می شود که انتخاب هر نوع بستگی به میزان کار و نوع کاری که می خواهید انجام دهید دارد. در واقع، هرچه دستگاه قدرتمندتر باشد، کار با آن آسان تر است. اگر به برق زیاد و استفاده مداوم نیاز ندارید، خرید یک ابزار شارژی همه کاره را توصیه می کنیم. وزن دستگاه نکته دیگری که باید به آن توجه کنید وزن دستگاه است.

استفاده از ابزار سنگین برای کار در گوشه دیوارها و سوراخ ها یا در سخت ترین موارد کار با یک دست دشوار و ناخوشایند است. بنابراین بهتر است مدلی با وزن مناسب انتخاب کنید. لامپ های ال ای دی اگر مدلی که انتخاب می کنید دارای چراغ LED است، این یک مزیت است. زیرا اگر در محیط های تنگ و تاریک کار می کنید این گزینه کمک زیادی به شما می کند. پد یدکی بدون کلید تعویض سری پد بدون نیاز به دستگاه خاصی از دیگر ویژگی هایی است که در برخی مدل ها در نظر گرفته شده است.

با این حال، دیگران باید از کلید آلن برای تعویض هر پد استفاده کنند. باتری شاید شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که نسخه قابل شارژ این دستگاه یعنی فرز چندکاره شارژی را ترجیح می دهید، پس مدلی را انتخاب کنید که در صورت خرابی باتری از باتری دستگاه های دیگر استفاده کنید.

تولید فرز چندکاره لرزشی

تولید فرز چندکاره لرزشی با توجه به اینکه فرز چند کاره برای تمامی کارگاه ها ضروری است، تولید فرز چندکاره رو به افزایش است. در هنگام خرید باید به تمامی نکات توجه کرده تا محصولی مناسب را انتخاب نمایید. تولید فرز چند کاره با توجه به ولتاژ، جریان و توان دستگاه صورت می گیرد. شرکت های مختلفی در برندهای متفاوت، تولید فرز چند کاره را در سراسر کشور بر عهده دارند. در تولید فرز چند کاره باید کیفیت و استانداردهای مربوط به ارگونومی و ایمنی کاربر رعایت گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما