قیمت اره برقی شارژی

قیمت اره برقی شارژی مانند تمام لوازم برقی که شارژ شده و سپس استفاده می شوند، وابسته ‌‌‌‌‌‌‌‌به قیمت بازار، چگونگی تولید لوازم برقی، و تقاضای مشتریان می باشد، این قیمت وابسته به میزان تقاضا هم می باشد، این وسیله به جهت استفاده در باغ و زمینهای کشاورزی که برق ندارند بسیار پر کاربرد بوده و طرفداران زیادی دارد، قیمت آن در نوسان بوده و در فصل بهار و تابستان ارزانتر است، قیمت آن با نوع بنزینی آن متفاوت بوده و هر یک دارای قیمت خاصی هستند .

قیمت اره برقی شارژی

انواع مختلف اره های باغبانی

انواع مختلف اره های باغبانی

اره زنجیری برقی به تناسب کارایی که دارند به کوچک و بزرگ تقسیم می شوند، نوع دستی آن برای کارهای ریز و امور کارگاههای کوچک و نوع برقی و صنعتی آن برای برش های صنعتی و چند لایه استفاده می شود، نوع کوچک آن برای شاخه های کوچک و برای بریدن تنه از نوع برقی قویتر استفاده می شود که نیاز به برق دارد.

اره های برقی ها دارای یک موتور هستند که گاهی تعیین کننده قیمت است، این اره از حالت دستی کوچک شروع شده و تا بزرگ موجود است.

این اره دارای یک زنجیر است که با حرکت زنجیر تیغه هم حرکت می کند و چوب را می برد،هر اره داری یک نوع تیغه است که اغلب نشان دهنده سایز آن هم می باشد.

اره برقی خانگی در کارها و امور جزئی و کم به کار می آید، قیمت مناسب و کارایی بالا و خوبی هم دارد که گاهی برای هرس و بریدن درختان تاک مناسب‌ بوده و برای هرس شاخه های کوچک مورد نظر کشاورزان است و گاهی برای انداختن تنه درختان کم قطر و پوسیده استفاده می شود.

مهمترین کاربردهای اره برقی شارژی

مهمترین کاربردهای اره برقی شارژی

اره برقی شارژی دارای کاربردهای فراوان مانند چوب بری آتش نشانی، نجاری، مبل و تخت سازی، کمد سازی، ساخت انواع مبل هم کارایی دارد،این وسیله در مناطقی که برق نیست،مانند جنگل و نیزار برای بریدن چوب حرف اول را می زند.

امروزه با پیشرفت علم و ساخت ابزار، صنعت در خدمت آسایش مردم بوده است، در قدیم با اره های دستی اقدام به باغبانی می کردند که علاوه بر زمان زیاد،قدرت بدنی بالا و دستان کارکشته می خواست تا بتواند آن را ببرد، امروزه اره های متنوع کار دست را به آسانی و راحتی انجام می دهند.

این اره در آتش نشانی و اطفا حریق هم مورد استفاده قرار می گیرد، هنگام خطر برای بریدن درب و تخته و کمد بهترین گزینه است و دارای دندانه های بسیار تیز است که گاهی خسارات جبران ناپذیر ممکن است به مصرف کننده وارد کند.

اره برقی گاهی برای بریدن پلاستیک نازک و لوله های بتنی نازک هم مورد استفاده قرار می گیرد که بهتر است به آرامی انجام شود، در بریدن انواع فیبر طبیعی و صنعتی هم از این نوع اره استفاده می شود

خرید اره برقی شارژی

خرید اره برقی شارژی

خرید اره برقی شارژی در تمام فروشگاه‌های کشاورزی، باغبانی، چوب بری، لوازم برقی کارخانجات کوچک و بزرگ موجود بوده و مشتری می تواند به راحتی آن را تهیه کند،انواع برقی،شارژی و بنزینی هم در بازار وجود دارد که هر کس بر حسب سلیقه آن را خریداری می کند.

اره برقی شارژی دیگر خطر سوختن و یا نشت بنزین نداشته و به راحتی پس از شارژ مورد استفاده قرار می گیرد، نوع شارژی آن در میان مصرف کنندگان طرفداران بیشتری دارد، نوع برقی آن هم برای جاهایی که پریز برق موجود است، به راحتی استفاده می شود.

خرید اره های برقی از شرکت های تولید کننده چندان سخت نیست، کافی است تنها کاتالوگ انواع اره را دیده و با یک ثبت سفارش اینترنتی و پرداخت هزینه به راحتی آن را تهیه نمایید، ضمن اینکه توجه کنید که از شرکت‌هایی تهیه کنید که خدمات پس از فروش و گارانتی داشته باشند.

گاهی این نوع اره ها در سمساری ها و لوازم استفاده شده هم موجود است، به طور مثال یک نجار بازنشسته و یا چوب بری که ادامه کار نداده، با قیمت پایین تر آن را به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما