قیمت خرید اره گردبر

اره گردبر (اره گرد) یکی از کاربردی ترین ابزار نجاری و اره پرمصرف می باشد. اره دایره ای یک ابزار برش سبک و قابل حمل است که برای برش های دقیق و عمیق به راحتی جابجا می شود. اره گرد با تیغه های الماس گرد با قطرهای 185، 190 و 235 میلی متر برای برش های طولی افقی و زاویه ای (فارسی) مناسب می باشد. اره های مدور کاربرد زیادی برای کاربران دارد، علاوه بر برش، می توانید عمق برش و زاویه برش را نیز تنظیم کنید، با تنظیم تیغه اره مدور و سطح کار، قابلیت فارسی سازی انواع چوب و تخته فیبر با تراکم متوسط ​​را می توانید ایجاد کنید.

قیمت خرید اره گردبر

انواع مختلف اره گردبر

انواع مختلف اره گردبر انواع دیگر اره های مورد استفاده برای برش نهایی اره های رومیزی و اره های مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد که در مقاله های جداگانه ای در مورد این اره ها بحث شده است. در اینجا راهنمای خرید و نکاتی برای انتخاب اره گرد یا اره گرد آورده شده است. نام صحیح این نوع اره، اره دایره ای است، زیرا به تیغه اره گرد آن در بازار به اشتباه اره گرد می گویند. در مقابل نام اشتباه اره های مدور برای برش مستقیم و اره های دایره ای و اره های جیگ استفاده می شود.از اره های زنجیری استفاده کنید.

این نوع اره در دو سایز اره دیسکی بزرگ و مینی دیسک اره در بازار و فروشگاه های ابزار یراق وجود دارد. اره های مدور به چند دسته تقسیم می شوند که از مهمترین آنها می توان به اره های زنجیری، اره شارژی، اره برقی، اره های مدور بنزینی و اره های مدور پنوماتیک و اره گردبر خط کش دار اشاره کرد. یکی از پرکاربردترین اره های مدور، اره زنجیری است که دارای سایز تیغه های مختلف بوده و برای هر نوع کاری مناسب است. به طور کلی اره های مدور بر اساس سازمان به دو نوع زیر تقسیم می شوند: اره دیسکی مارپیچ و اره دیسکی مستقیم.

یکی از مهم ترین ویژگی های اره گرد بر قابلیت برش در زوایای مختلف، برش های فارسی در زوایای مختلف و یا برش های طولی است که البته می توان این برش ها را با دقت انجام داد.

موارد استفاده از اره گردبر

موارد استفاده از اره گردبر اره دایره ای یا همان اره گردبر یک اره برقی است که برای برش چوب، فلز و پلاستیک، بسته به نوع تیغه ای که به آن متصل می شود، استفاده می شود. اره مدور قابل حمل است اما در صورت نیاز به کنترل بیشتر می توان آن را روی میز مخصوص نصب کرد. از این نوع اره برای برش قطعه کار با تیغه گرد با دندانه های مخصوص استفاده می شود. تیغه اره مدور با توجه به جنس قطعه کار مورد نیاز انتخاب می شود. در واقع با تجهیز به این اره می توان کارایی آن را تا حد یک اره چند کاره افزایش داد که می تواند تخته خرده چوب، تخته فیبر با چگالی متوسط، مقطعی، طولی و نوع را برش دهد.

فلزات وجود دارد. با اره مدور دستی می توانید به راحتی با دست راست یا چپ برش دهید. میز گردان دارای یک دسته برای باز و بسته کردن آن، یک محور برای ثابت کردن تیغه و یک محافظ برای محافظت از کاربر در برابر برخورد تیغه است. اره دایره ای می تواند عمق و طول را نیز تنظیم کند که برخی از آنها دارای شیب برش نیز هستند و کار کاربر را آسان می کند. برای دستیابی به برش تمیز و سریع از تیغه های تیز و تمیز استفاده کنید. همیشه عمق برش تیغه را طوری تنظیم کنید که ضخامت آن حدود 5 میلی متر بیشتر از چوب باشد.

هنگام استفاده از اره گردبر برای برش، لطفاً از یک گیره برای بستن قطعه کار استفاده کنید تا در طول فرآیند برش لرزش یا حرکت نکند. هنگام برش از بالا یا پایین قطعه کار، مطمئن شوید که هیچ مانعی وجود ندارد.

دوام فوق العاده اره گردبر

دوام فوق العاده اره گردبر تیغه های اره گردبر مدل ها و قیمت های زیادی در سراسر دنیا دارند. به طور کلی، تیغه های اره گران قیمت دارای ویژگی هایی با عمر طولانی هستند، در این صورت عملکرد تیغه اره بهبود نیز می یابد. اما در مقایسه با تیغه های اره ارزان قیمت، از جهاتی می تواند بد باشد، مثلاً اگر باید سریعتر کار کنید، تیغ های اره ارزان برای شما خسته کننده هستند. ضمناً این نوع تیغه اره در عملیات برش تا حدودی نامتعادل است. عواملی مانند سرعت و کیفیت کار را در نظر بگیرید. بر خلاف بسیاری از صنایع دیگر، این مورد برای صنعت ابزار سخت افزاری است و تفاوت قیمت می تواند قابل توجه باشد.

در این صنعت، همواره جنسی که همیشه گران است ممکن است برای شما مناسب باشد و شغل شما ممکن است گران باشد. تیغه اره مدور بسته به اینکه در چه محیطی می خواهید برش دهید و به چه اندازه ای نیاز دارید شامل سه اندازه است. اندازه تیغه های اره مدور 1 تا 2.2 و 1.4 7 اینچ، 10 اینچ و 12 اینچ است. قبل از خرید فراموش نکنید که دفترچه راهنمای تیغه خود را مطالعه کنید، زیرا معمولاً استفاده از تیغه در دفترچه راهنما ذکر شده است، مثلاً اعلام شده است که تیغه برای چه محیطی مناسب است. در هنگام خریدن تیغه باید به ضخامت محیط، عرض محیط و … نیز توجه کنید. اگر که به این موارد دقت کنید متوجه دوام و کیفیت فوق العاده اره گردبر نیز میشوید.

عرضه انواع اره گردبر

عرضه انواع اره گردبر اره گردبر یک ابزار برقی است که یکی از رایج ترین اره های کارگاهی است و بیشترین کاربرد را در نجاری دارد. خرید و فروش اره گردبر عمدتا بر اساس بازار است در صورت نیاز خرده فروشی نیز وجود دارد که فروشندگان در بازار ارائه می دهند. عرضه اره گردبر در ایران و کشور های اروپایی بسیار روند خوب و رشد فروانی دارد و این وسیله کابرد زیادی در روند زندگی انسان ها دارد و بسیار از کارهای ما انسان ها را آسان تر و سریع تر پیش می برد. اگر می خواهید برش های نازکی در مکان های بلند ایجاد کنید، به هیچ وجه از یک اره مدور قدرتمند، بزرگ و سنگین استفاده نکنید.

انواع برند را بر اساس قیمت و کیفیت انتخاب کنید: برندهای شناخته شده ای با قیمت های بالاتر و کیفیت بهتر وجود دارند، در حالی که سایر برندها آثار با کیفیت تر را با قیمت کمتر و کیفیت پایین تر ارائه می دهند. نوع تیغه با اره گرد برای کار و فعالیت شما مناسب است. وزن دستگاه اره گرد قابلیت تنظیم زاویه تیغه اره، اره مدور نو یا دست دوم مدت گارانتی و نوع برند مورد نیاز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما