قیمت فرز سوپر سنگبری در بازار

فرز سوپر سنگبری دستگاهی پر قدرت بوده که نی تواند سنگ های معدنی که ضخامت بالایی دارند را به راحتی برش بزند. این دستگاه از تیغه ای تیز و بلند تشکیل شده که تا عمق سنگ نفوذ می کند و کار برش را طبق اندازه های زده شده به صورت کاملا دقیق و ظریف انجام می دهد. فرزها در سایز و مدل های مختلف ساخته می شوند. قیمت این دستگاه فرز در بازار متفاوت بوده و بر اساس کیفیت و کارایی و نوع آن مشخص می گردد.

قیمت فرز سوپر سنگبری در بازار

مشخصات فرز سوپر سنگبری 230 میلیمتر

مشخصات فرز سوپر سنگبری 230 میلیمتر

فرز سنگبری 3220 یا همان ۲۳۰ میلیمتر دارای مشخصات بارزی بوده و می تواند کار برش زدن را تا این ابعاد به خوبی انجام دهد‌. این دستگاه با مشخصات خاصی ساخته می شود بدین ترتیب در بازار به راحتی قابل شناسایی بوده و شما می توانید آن را خریداری کنید.

  • اولسن مشخصه این دستگاه بدنه مقاوم و ضد زنگ است که بدون کمترین لرزش کار خود را انجام می دهد و در مقابل رطوبت و فشار هم دوام خوبی دارد بدون اینکه دچار پوسیدگی و زنگ زدگی و همچنین شکستگی شود.
  • روی دستگاه دکمه های زیادی قرار داده شده لست تا شما بتوانید علاوه بر خاموش و روشن کردن سرعت و قدرت و عملکرد دستگاه را هم به خوبی کنترل کنید.
  • این دستگاه برای روشن شدن از برق استفاده می کند و چون تمام اتوماتیک است سرعت زیادی هم دارد. با این حال کم مصرف نیز هست.
  • مشخصه دیگر وجود تیغه تیز و برنده است که به بافت سنگ نفوذ کرده تا کار برش را سرعت ببخشد.

عرضه انواع فرز سوپر سنگبری مدل 3220

عرضه انواع فرز سوپر سنگبری مدل 3220

این مرکز با عرضه فرز سوپر به بازار توانسته نیاز مصرف کنندگان را به بهترین شکل برطرف سازد. عرضه این تجهیزات صنعتی در بازار به خوبی انجام می‌شود و رونق بسیار خوبی را دارا می‌باشد به طوری که این محصول توانسته در نرخ بیکاری کاهش ایجاد کند و از سود خوبی نیز برخوردار باشد این دستاوردهای این محصول پیشرفت اقتصادی چشمگیری را برای کشور عزیزمان داشته و از آنجایی که این پیشرفت اقتصادی را به ارمغان آورده توانسته جایگاه ویژه ای را هم در بازار داخلی به هم در بازارهای خارجی به خود اختصاص دهد.

کاربرد این دستگاه ها به قدری زیاد می باشند که ما در این جا فقط به تعداد محدودی از آنها می پردازیم. این محصول را می توانید به دو روش مستقیم و غیر مستقیم در بازار در دسترس داشته باشید که روش غیر مستقیم توصیه اکید ما به شما عزیزان می باشد زیرا با وجود ویروس منحوس کرونا ابتلا به این بیماری را برای شما عزیزان کم می‌کند و می‌تواند در سلامت سیستم ایمنی بدن شما کوشا باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما