قیمت فروش دریل ایستاده گیربکسی

دریل وسیله ای است پر کاربرد برای سوراخ کردن که با حرکت چرخشی یا تراشیدن، سوراخ را ایجاد می کند. دریل انواع مختلفی دارد و کارایی انها با هم متفاوت است.

دریل ایستاده گیربکسی، دریلی بسیار قوی با کاربردهای زیاد می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده است. تفاوت چشمگیر این دریل بل سابر دریلها قدرت زیاد این دریل است.از کاربردهای مهم این دریل در صنعت، ایجاد سوراخ بر روی فولاد و استیل است.

قیمت فروش دریل ایستاده گیربکسی

اطلاعات مفید درمورد دریل ایستاده گیربکسی

اطلاعات مفید درمورد دریل ایستاده گیربکسی دریل ایستاده گیربکسی، بعلت داشتن گیر بکس قابلیت استفاده به دو صورت اتوماتیک و دستی دارد. این مدل دریل برای سوراخکاری فلزات سخت، سوراخکاری با عمق بالا و نیازمند به قدرت بالا بسیار مناسب است.

دریل انواع مختلفی دارد که عبارتند از، ۱_ دریل درایور، دارای گیره ای است که در اطراف سر مته، باز و بسته می شود. حرکت این دریل در دو جهت عقربه های ساعت و خلاف عقربه های ساعت است، از آن برای سوراخ اصلی روی پلاستیک،چوب و فلز استفاده می شود.

۲_دریل چکشی، از این دریل که به دریل همه کاره معروف است برای حفاری پلاستیک، فلز، چوب، سنگ و… استفاده کرد. ۳_ چکش روتاری، دستگاهی شبیه دریل چکشی اما بزرگتر از ان می باشد. از آن برای سـراخ کردن بتن، آسفالت وسنگ استفاده میشود. ۴_ دریل ایمپکت، این دریل بیشتر شبیه به درایور است و از روش درونی خورد کن استفاده می کند.

۵_دریل مرکزی، برای ایجاد سوراخ های بزرگ در بتن کارایی دارد. ۶_ دریل زمین سوراخ کن، که از آن برای سوراخ کردن زمین و یخ استفاده می شود.

دریل چکشی دارای انواع مختلفی است، از جمله می توان به دریل چکشی برقی، که بوسیله سیم برق و اتصال به پریز انرژی خود را تامین می کند و نسبت به مدل شارژی وزن کمتری دارد. و دریل چکشی شارژی، دارای باطری است و بخاطر وجود باطری در آن، وزن بیشتری دارد و می توان به راحتی در مکانهای که برق نیست از ان استفاده نمود.

دریل کنده کاری متوسط، بسیار پرکاربرد بوده و بیشتر در صنایع سبک چوب و نجاری مورد استفاده قرار میگیرد. از این نوع دریل برای سوراخ کردن چوب، پیج بندی و سوراخ کردن دیوار و نصب استفاده می شود.

آنچه باید درباره دریل گیربکسی بدانیم

آنچه باید درباره دریل گیربکسی بدانیم دریل گیربکسی، دریلی بسیار قوی می باشد و در کارهای که نیاز به قدرت زیاد دارند مورد استفاده قرار میگیرد. بعضی سطوح و قطعات هستند که با هر دریلی نمیتوان بر روی انها سوراخ یا کندگی ایجاد کرد و نیاز به قدرت زیادی برای انجام این کار می باشد، که بهترین وسیله در این مواقع استفاده از دریل گیربکسی است.

در دریل گیربکسی، فعالیت ان بصور چرخشی می باشد و هیچ نیروی اضافی از بالا و پایین به مته وارد نمی شود. بیشتر کاربرد این دریل برای باز و بسته کردن انواع مهر و پیچ بزرگ و بلند که دسترسی به انها سخت است، می باشد.

با دریل گیربکسی ایجاد سوراخ با عمق زیاد و قطر بیشتر، به راحتی امکان پذیر است. از ویژگی های منحصر به فرد دریل گیربکسی، داشتن دو حالت در هنگام انحام کار است، این دو حالت بنام سرعتی و قدرتی شناخته می شوند و به شما کمک می کند در صورت نیاز از سرعت دستگاه کم و به قدرت آن اضاف نمود.

صادرکننده دریل ایستاده گیربکسی

صادرکننده دریل ایستاده گیربکسی تولید انواع دریل با کیفیت و قدرت بالا و داشتن خدمات پس از فروش، باعث رونق بازار این وسیله پرکاربرد در بازارهای داخلی خواهدشد. سفارش عمده دریل از مرجع خرید دریل و در سایت های معتبر فروش این محصول و همچنین در فروشگاههای بزرگ و معتبر فروش دریل در سراسر کشور فراهم می باشد.

با توجه به نیاز امروز جوامع به ساخت انواع سازه ها، استفاده از وسایل و ابزار کار بسیار چشمگیر شده است، بنابراین تولید ابزار کار مناسب و با کیفیت مانند انواع دریل و صادرات آن، باعث رونق اقتصادی کشور خـواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما