مراکز خرید دریل دستی فنری

برای سوراخ کاری سطوح ظریف از قبیل مدارهای چاپی، رزین و.. می توان از دریل دستی فنری استفاده کرد دریل فنری به شکلی است که در آن از مته های مختلف در سایز های متفاوت برای سوراخ کردن استفاده می شود برای خرید دریل فنری و دریل شارژی می توانید آن را از ابزار فروشی های سطح شهر خریداری کنید و یا به صورت عمده آن را از کارخانه های تولید کننده این محصول با قیمت مناسب خریداری کرد البته خرید آن امروزه از طریق سایت های اینترنتی در حال حاضر نیز امکان پذیر می باشد.

مراکز خرید دریل دستی فنری

راهنمای خرید دریل دستی فنری

راهنمای خرید دریل دستی فنری دریل نیز همچون انبر دست معمولی یکی از کاربردی ترین ابزار در منازل، اماکن صنعتی و نیمه صنعتی است که وجود آن در این اماکن ضروری محسوب می شود از کاربرد های این وسیله در منزل می توان به نصب اشیاء گوناگون مانند آینه، چوب پرده، لامپ های دیواری و نصب وسایل اماکن بهداشتی اشاره کرد و در اماکن صنعتی و نیمه صنعتی برای انجام کارهایی نظیر نصب و راه اندازی ماشین های صنعتی و هر کاری که نیاز به سوراخ کاری در چوب، فلز و بتن داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد در هنگام خرید این وسیله باید به این نکات توجه داشته باشید:

1- هنگام خرید باید سایز آن و نحوه استفاده آن را مورد نظر داشته باشید اگر آن را برای خانه می خواهید می توانید از سایز های کوچکتر آن و برای مصارف صنعتی با توجه به نیاز خود باید سایز آن را انتخاب کنید.

2- این وسیله دارای مته های زیادی است که برای استفاده کردن در منزل می توانید چند مته ای که بیشتر مورد نیاز است خریداری کنید و مته هایی را که مورد استفاده قرار نمی دهید از خرید آن صرف نظر کنید که از لحاظ اقتصادی به صرفه است ولی در مصارف صنعتی بیشتر این مته ها مورد استفاده قرار می گیرد که می توان آن را به صورت کلی خریداری کرد که باز هم خرید کلی ان به صرفه می باشد.

3- برای خرید بهتر است دسته جانبی دریل را که شاید در نگاه اولیه مهم نباشد مورد بررسی قرار دهید باید از جنس باکیفیت باشد تا در هنگام کار کردن با آن دست اگر عرق کرد دچار لغزش نشود بیشتر معمولا از جنس پلاستیک و یا ترکیبی از پلاستیک و لاستیک می باشد بهتر است از فروشنده بخواهید تا از نوع باکیفیت آن را به شما بدهد.

4- هر دریل دارای خط کشی است که بر روی آن نصب می شود و اندازه آن تنظیم می شود و هنگام استفاده این خط کش مانع از فرو رفتن زیاد در اشیاء می شود بهتر است هنگام خرید آن را نیز خریداری کنید.

5- وزن دریل از مهمترین ویژگی های آن می باشد هر چه قدرت دریل بیشتر و بالاتر باشد وزن دریل بیشتر است بهتر است در موقع خرید این مسئله را مورد نظر قرار دهید با توجه به کاربرد قدرت آن را خریداری کنید.

کیفیت مواد اولیه دریل دستی فنری

کیفیت مواد اولیه دریل دستی فنری دریل های از کنار هم قرار دادن یک مجموعه از قطعات مکانیکی و الکتریکی تشکیل می شوند از جمله می توان به:

قطعات مکانیکی آن مانند قاب اشاره کرد که معمولا از پلاستیک های صنعتی است مخصوص و مقاوم و در عین حال سبک ساخته می شوند بیشتر قطعات دریل در قاب قرار گرفته می باشند و تنها قسمت شفت انتهایی گریبکس از قاب خارج می باشد که به سه نظام و مته متصل می شود تمام طرحی ظاهری آن اعم از برندینگ و رنگ محصول بر روی قاب انجام شده و هویت و ظاهر و برند محصول را تشکیل می دهد.

سه نظام به کار رفته در این وسیله یکی از مهم ترین قطعات آن محسوب می شود که از جنس فولادی متحرک است و وظیفه آن تثبیت موقعیت مته های معمولی و یا فولادی برای ایجاد سوراخ می باشد این نظام ها به دو دسته سه نظام آچاری و اتوماتیک تقسیم می شوند که تفاوت آن ها در استفاده و عدم استفاده از آچار برای اتصال مته است برای اتصال مته به سه نظام آچاری نیاز است در صورتی که برای استفاده از سه نظام اتوماتیک نیازی به آچار نیست.

علاوه بر سه نظام رونیکس در قسمت فک خود دارای طراحی کاملا مهندسی شده و استاندارد است که فاقد هر گونه لقی بوده و از انحراف مته جلوگیری می کند مجموعه گریبکس این مجموعه از تعداد چرخ دنده تشکیل شده است که وظیفه اصلی آن کاهش سرعت زیاد موتور می باشد.

اما قطعات الکتریکی که بیشتر دردریل های برقی است شامل کلید است که دارای دو حالت قطع و وصل می باشد و از جنس مواد اولیه مرغوب و استاندارد و دارای تحمل جریانی بالایی می باشند و موتور می باشد که بیشتر از نوع یونیورسال است چون دارای وزن کم و سرعت زیاد است و عمر مفیدی دارد آرمیچر که یکی از اجزای تشکیل دهنده اصلی موتور است این قطعه دارای شفت فولادی با استحکام مکانیکی بالا بوده و بر روی سیم پیچ، زیر هسته ای فلزی به طور کامل لاک گیری شده تا آسیب به آرمیچر وارد نشود.

استحکام بالای دریل دستی فنری

استحکام بالای دریل دستی فنری استحکام دریل دستی بستگی به جنس مته هایی دارد که مورد استفاده قرار می گیرد انواع متنوعی از فلزات وجود دارد که برای ساخت مته از آن استفاده می کنند و هر کدام دارای نوع خاصی از متریال مناسب می باشد از جمله این مته ها می توان به:

مته دریل با فولاد کم کربن اشاره کرد که دارای قیمت مناسب است و برای سوراخکاری در چوب های نرم مورد استفاده قرار می گیرند و برای بهتر عملکردشان نیاز به تیز شدن دارند.

مته دریل با فولاد پرکربن که برای استفاده کردن در فلزهای نازک و چوب های سخت استفاده می شوند.

مته با فولاد سرعت بالا که پرکاربرد ترین ماده جهت برش و سوراخ کاری می باشد و دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی و سایش می باشد و مقاومت بالایی دارد.

مته دریل کاربید که از بلور الماس چند لایه می باشد که دارای مقاومت بالا و بسیار سخت می باشد و دارای سرعت بالا و تحمل گرمایی بالایی می باشد.

صادرکننده دریل دستی فنری

صادرکننده دریل دستی فنری صادرکننده دریل دستی فلزی و پیچ گوشتی شارژی کوچک سعی بر این دارد تا محصولی باکیفیت و استاندارد و دارای قیمت مناسب را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند او سعی می کند تا با حذف کردن واسطه ها بتواند محصول را با قیمت مناسب شاید حتی به قیمت درب کارخانه آن را در اختیار خریداران قرار دهد تا با این کار بتواند برای محصولات خود خریداران زیادی را جلب کند اگر محصول او دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب باشد علاوه بر اینکه دارای مشتریان زیادی است از سود زیادی نیز برخوردار خواهد شد و می تواند این محصول را در سایر کشورها نیز صادر کرده و از لحاظ اقتصادی هر ساله ارزی را برای کشور نیز داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما