مراکز خرید فرز انگشتی مینیاتوری

فرز انگشتی مینیاتوری جز دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته در صنعت نیازی و تراشکاری و طلاکاری است که به دلیل بالا رفتن سطح مصرف روزبه روز بر تولید آن هم اضافه می شود.‌ این دستگاه دارای مدل های مختلفی بوده و نمونه انگشتی و مینیاتوری با دقت و ظرافت بیشتری کار سوراخهایی و ساب و برش دادن را انجام می دهند و سطح کاربری گسترده ای هم دارند. در این مرکز خرید انواع فرز انگشتی باکیفیت موجود می باشد و شما می توانید بر اساس حجم و نوع کار آنها را انتخاب کنید.‌

مراکز خرید فرز انگشتی مینیاتوری

خصوصیات انواع فرز انگشتی

خصوصیات انواع فرز انگشتی فرز انگشتی درجه یک دارای خصوصیات زیادی بوده و با سایزهای مختلف ساخته می شود تا بتوان روی سطوح نرم و سخت به راحتی از آن استفاده کرد.

  • اولین خصوصیت این دستگاه تیغه تیز و بلند آن است که می تواند در کمترین زمان سطوح چوبی و فلزی را سوراخ کند.
  • شباهت فرز انگشتی و مینیاتوری بسیار زیاد بوده اما نمونه های دوم به دلیل ساختار کوچک و ظریفی که دارند بیشتر برای کارهای هنری لستفاده می شوند.
  • صدای دستگاه کم و سرعت آن زیاد است بدین ترتیب کارها در مدت زمان اندکی صورت می گیرد.
  • نمونه های انگشتی توان بیشتر و قطر بزرگ تری هم دارند بدین ترتیب می توان از آنها برای انجام پروژه های بزرگ استفاده کرد.
  • فرز مینیاتوری شارژی، برقی، پدالی و خرطومی است که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند.
  • بدنه این دستگاه از فلز بوده بدین ترتیب می تواند فشار وارده ناشی از لرزش زیاد را به خوبی تحمل کند بدون اینکه دچار شکستگی و ترک خوردگی شود.
  • روی دستگاه کلیدهایی تعبیه شده که می توان به کمک آنها سرعت دستگاه را به خوبی کنترل کرد.

ویژگی های بهترین فرز انگشتی مینیاتوری

ویژگی های بهترین فرز انگشتی مینیاتوری بهترین فرز انگشتی مدل مینیاتوری است که به صورت برقی کار می کند و سطح کاربری گسترده ای هم دارد. این دستگاه با ویژگی های زیادی روانه بازار می شود و همین امر هم باعث شده تا بیشتر از مدل های دیگر مورد استقبال قرار بگیرد و فروش خوبی هم داشته باشد.

  • اولین ویژگی این دستگاه وزن سبک آن لست که علاوه بر حمل و نقل آسان توسط کارایی راحتی را هم از آن خود کند.
  • فرزها دارای تیغه هایی تیز و برنده هستند که می تواند علاوه بر سوراخ کردن سطح کار برش کاری و همچنین ساب دادن را هم به خوبی انجام دهد.
  • سرعت و قدرت دستگاه قابل تنظیم بوده و شما می توانید متناسب با فعالیت خود به راحتی آن را کنترل کنید.
  • این دستگاه دارای نمونه های مختلفی بوده که بیشتر به صورت تمام اتوماتیک هستند و شما می توانید در هر جایی از آنها استفاده کنبد.
  • فرز های ساخته شده برق کمی مصرف می کنند و این خود باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

نرخ فرز انگشتی مینیاتوری

نرخ فرز انگشتی مینیاتوری نرخ فرز انگشتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها سایز و کیفیت و نوع دستگاه است. قیمت امروز در بازار ها با موارد متعددی تغییر می کند و در زمان محاسبه نرخ آنها به عوامل متعددی توجه می کنند که از این عوامل می توان به نحوه و میزان تولید، مواد مصرفی، درجه کیفی و از همه مهمتر تورم ها اشاره کرد که هر یک به نوبه خود نقش مهمی را ایفا می کنند.

بررسی ها نشان داده که هر ساله طبق تورم ها موجود در همان سال قیمت ها تعیین می شود اما دلیل افزایش نرخ ها به صورت روزانه شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد. با وجود این شرایط باید هر زمان که قصد خرید دارید استعلام جدید دریافت کنید.

قیمت این دستگاه درجه یک را می توانید با مراجعه به این سایت هر زمان که خواستید به راحتی تهیه نمایید و طبق آن حجم سفارش را مشخص کنید. مناسب بودن قیمت دستگاه ایرانی و بالا بودن کیفیتش سبب محبوبیت آن گشته است و فروش را بالا برده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما