مراکز عرضه اره شیار زن

اره شیار زن ابزاری است که برای تعویض لوله ها و جعبه های برق یا انواع دیگر لوله ها استفاده می شود. برای این کار از شکاف ها استفاده می شود.اسلات ها سرعت عملکرد بالایی دارند و در اندازه ها، قدرت ها و سرعت های مختلف موجود می باشند. مجموعه هنری رستگار دارای بهترین شیارهای موجود در بازار با بهترین قیمت و کیفیت بالا می باشد.

مراکز عرضه اره شیار زن

مزایای استفاده از اره شیار زن

مزایای استفاده از اره شیار زن اره برقی محک از گروه ابزار آلات برقی تضمینی ابزار البرز می باشد. این دسته از محصولات بیشتر برای کارهای برقی ساختمان استفاده می شود. برای ایجاد شیار در دیوار و لوله های برق استفاده می شود. تفاوت اصلی گاگ برقی با گاگ برقی در نوع برش است. در شیارهای ماده اعم از تک پره یا دو تیغه، دستگاه شیاری به عرض تنها 3 سانتی متر و عمق 1-3 سانتی متر در دیوار ایجاد می کند.

اما اره باغبانی شیاری به عرض 3 سانتی متر و عمق 3 سانتی متر در دیوار ایجاد می کند و نیازی به استفاده از مداد و چکش نیست. مخزن برقی شامل: تیغ تکی برقی شیار ماده با دو تیغ برقی لوله دوتایی برقی تغار برقی یک نوع شیار اره دندانه ای است که انرژی مورد نیاز خود را با برق شهری 220 ولت تامین می کند.

این تیغه به دلیل سرعتی که دارد برای برش سطوح سیمانی استفاده می شود. لازم به ذکر است که عمق برش این دستگاه قابل تنظیم می باشد. برش با اره دستی با دقت زیادی انجام می شود و همین امر استفاده از آن را به گزینه ای مناسب برای کارهایی که نیاز به دقت و دقت بیشتری دارند تبدیل کرده است.از این ابزار می توان برای ایجاد شیارهای دقیق در دیوار برای قرار دادن کابل ها و لوله ها استفاده کرد.

موارد استفاده اره شیار زن

موارد استفاده اره شیار زن ترنچر یک ابزار برقی است که برای حفر لوله ها و جعبه های برق یا انواع دیگر لوله ها استفاده می شود. تفاوت مدل تک تیغه و دو تیغه در این است که با نوع دو تیغه می توان سایز برش را تنظیم کرد و اندازه خاصی را برای برش مشخص کرد. شیارها دارای اتصالی به دمنده برای جمع آوری گرد و غبار از شیارها هستند.برخی از انواع شیارها دارای نشانگر لیزری برای مشخص کردن خط برش هستند. دستگاه شکاف قابلیت تنظیم عرض و عمق برش را دارد، بنابراین دقت بالایی دارد.

هر چه قدرت موتور و سرعت چرخش تیغه بیشتر باشد، قدرت دستگاه بیشتر می شود. هنگام کار با ابزار برقی شیاردار به عنوان ابزار برش، نکات ایمنی باید رعایت شود. هنگام کار با این ابزار برقی باید از محافظ محافظ استفاده شود. در صنعت ساختمان از ابزارهای برقی شکاف دار برای قرار دادن لوله ها و کابل ها در داخل دیوارها یا کف استفاده می شود. با این دستگاه لوله ها و کابل ها نامرئی می شوند.

قبل از ورود خواربارفروشی به بازار، از چکش و مداد برای انجام کارهای مربوطه استفاده می کردند، در این مورد علاوه بر آن. دقت و کیفیت ضعیف کار باعث آسیب زیادی شد. در مورد ایجاد شیار در مواردی مانند دیوارهای گچی روش قدیمی تا حدودی امکان پذیر است زیرا سختی آن خیلی کم نیست اما برای دیوارها و کف های سخت باید از شیار استفاده کرد. دستگاه‌های ترانشه‌برداری مجهز به خروجی مکش برای جمع‌آوری گرد و غبار هستند.

در این صورت در پایان کار با محیطی کثیف مواجه نخواهید شد. اجزای تشت شامل صفحه گرانیتی، گیربکس، بلبرینگ موتور و کلید ضد گرد و غبار می باشد. شیار اصلی دارای یک محافظ محافظ آلومینیومی است که در طول فرآیند برش ذرات گرد و غبار را از خود ساطع می کند. موتور قدرتمند این ابزار برقی آرمیچر و بالشتک استاندارد ساخته شده با دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد. برای اینکه دستگاه شیار زنی عمر طولانی داشته باشد باید قطعات آن ضد گرد و غبار باشد.

دستگاه در حین کار گرد و غبار تولید می کند، بنابراین مکیدن این مواد به داخل دستگاه باعث خرابی دستگاه می شود. بدنه دستگاه شیار کن به گونه ای طراحی شده است که کاربر با گرفتن بازوی D شکل قدرت کنترل دستگاه را داشته و از کار طولانی مدت خسته نشود.

دستگاه شیار زنی رونیکس اصل دارای دو صفحه گرانیت آزاد و همچنین استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد سافت استارتر رونیکس، استارت نرم در حین کار با دقت بسیار بالایی است. علاوه بر این، حفاظت راه اندازی مجدد آسان و تعویض دیسک از دیگر ویژگی های این ابزار برقی است. برای راه اندازی دستگاه ترانشه زنی به نیروی انسانی نیاز نیست. در عوض، عملیات برش را با نیروی بسیار کمی انجام می دهد.

بررسی کیفیت اره شیار زن

بررسی کیفیت اره شیار زن دستگاه شکاف قابلیت تنظیم عرض و عمق برش را دارد، بنابراین دقت بالایی دارد. هر چه قدرت موتور و سرعت چرخش تیغه بیشتر باشد، قدرت دستگاه بیشتر می شود. هنگام کار با ابزار برقی شیاردار به عنوان ابزار برش، نکات ایمنی باید رعایت شود. هنگام کار با این ابزار برقی باید از محافظ محافظ استفاده شود. در صنعت ساختمان از ابزارهای برقی شکاف دار برای قرار دادن لوله ها و کابل ها در داخل دیوارها یا کف استفاده می شود.

با این دستگاه لوله ها و کابل ها نامرئی می شوند. قبل از ورود خواربارفروشی به بازار، از چکش و مداد برای انجام کارهای مربوطه استفاده می شد که در این مورد آسیب های فراوانی به همراه داشت و دقت و کیفیت کار پایین بود.

در مورد ایجاد شیار در مواردی مانند دیوارهای گچی روش قدیمی تا حدودی امکان پذیر است زیرا سختی آن خیلی کم نیست اما برای دیوارها و کف های سخت باید از شیار استفاده کرد. دستگاه‌های ترانشه‌برداری مجهز به خروجی مکش برای جمع‌آوری گرد و غبار هستند. در این صورت در پایان کار با محیطی کثیف مواجه نخواهید شد.

مرجع خرید اره شیار زن

مرجع خرید اره شیار زن دستگاه در حین کار گرد و غبار تولید می کند، بنابراین مکیدن این مواد به داخل دستگاه باعث خرابی دستگاه می شود. بدنه دستگاه شیار زنی به گونه ای طراحی شده است که کاربر بتواند دسته را در دست بگیرد. شکل آن هم قدرت کنترل دستگاه را دارد و هم بعد از کار طولانی خسته نمی شود. دستگاه شیار زنی اصلی بوش علاوه بر استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه، دارای دو اسلب گرانیتی آزاد است. از این رو می توانید به سایت ما که مرجع خرید اره شیار زن می باشد مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما