مراکز فروش اره گردبر خط کش دار

اره گردبر خط کش دار در ابزارهای پرکار و محبوب نجاران و کابینت‌سازان استفاده می شود چرا که می‌ت انواع و اقسام برش‌های عرضی طولی و مایل را با قدرت و دقت بالا انجام دهد سبک و قابل حمل است می‌توان در آن عمق و زاویه برش را تنظیم کرد و حتی با تنظیم زاویه صفحه برش با سطح از آن به عنوان اره فارسی بر استفاده کردبا عوض کردن صفحه اره دیسکی و گذاشتن صفحه مناسبمی توان از آن در مصالح ساختمانی نیز استفاده کرد و به این ترتیب می‌توان گفت اره دیسکی یک دستگاه چند کاره است که برای انواع کارهای سبک و سنگین استفاده می‌شود.

مراکز فروش اره گردبر خط کش دار

مشخصات اره گردبر خط کش دار افقی

مشخصات اره گردبر خط کش دار افقی اره افقی نوعی از اره‌های سبک و قابل حمل در صنعت چوب و نجاری می‌باشد می توان در کارگاه‌های کوچک و بزرگ صنعت چوب از آن استفاده کرد.

از اره گردبر افقی هم چنین می توان چوب پلاستیک فلز ایرانیت کاشی سرامیک فولاد شاخه درخت لوله‌های فلزی و پلاستیکی استیل دیوارهای چوبی و کناف و…را نیز برش داد.

اره افقی بر دارای تیغه‌ای است که با توجه به نوع متریال مورد استفاده بر روی آن نصب می‌گرددحرکت تیغه در اره افقی بر به صورت رفت و برگشتی بوده و قابلیت برش صاف و مواد مختلف را دارد.

اره گردبر که به اره دیسکی یا اره نفوذی نیز معروف می باشد نسبت به سایر ابزارهای نجاری سبک‌تر و کوچک‌تر بوده همچنین پرکاربر و غیر قابل جایگزین است و این دستگاه که علاوه بر قیمت کمتر قابلیت‌های بیشتری نیز دارد وکار کردن با این دستگاه نیز راحت میباشد.

قیمت خرید اره گردبر خط کش دار در بازار

قیمت خرید اره گردبر خط کش دار در بازار اگر قصد خرید اره دیسکی نو و حتی دست دوم را دارید باید خصوصیات فنی آن را خوب بدانید تا در انتخاب آن شک و تردید نکنیم و انتخاب درستی داشته باشیم.

در هنگام خرید اره گرد هم مانند هر ابزار برقی دیگری اول به توان موتور توجه کنیم هر چه قدرت موتور بالاتر باشد برش‌های دقیق تر و سریع‌تری خواهید داشت.

قطر تیغه گرد بر عمق برش را مشخص می‌کند هر چه قطر آن بیشتر باشد برش ان نیز عمیق تر می باشد و مسیر خط برش را نشان می‌دهد هنگام کار با اره دیسکی خاک اره زیادی تولید می‌شود .

اینکه دستگاه قابلیت اتصال به مکنده یا جاروبرقی صنعتی را داشته باشد می توان آن را تمییز کرد که یک مزیت برای آن به حساب می‌آید امروزه در بازار یکی از بصرفه ترین اره ها قیمت اره گردبر می باشد که نسبت به بقیه ارزان تر میباشد.

ما میتوانیم باقیمت ارزانی این دستگاه را خریداری کنیم واز ان به خوبی استفاده کنیم وخیلی کار رابرای نجاران راحت کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما