مراکز فروش فرز سوپر سنگبری

فرز ابزاری مهم در صنایع مختلف است. فرز سوپر سنگبری از جمله ابزارآلات برقی است که مخصوصا در صنعت ساختمان سازی کاربرد مؤثری دارد. اگر سنگ که جزء متریال های بسیار ضخیم و سخت است، دچار بیرون زدگی، برجستگی باشد از فرز برای سنباده کردن و صاف نمودن سطح سنگ استفاده می شود و گاهی نیاز به ابعاد خاصی از سنگ داریم و باید آن را برش دهیم در این مورد نیز فرز سنگبری بسیار کارآمد و مفید است. در گذشته های دور که خبری از پیشرفت تکنولوژی نبود برش سنگ و مسطح نمودن سطح آن را با استفاده از قدرت و نیروی بدنی انجام می دادند.

مراکز فروش فرز سوپر سنگبری

شناخت خصوصیات فرز سوپر سنگبری

شناخت خصوصیات فرز سوپر سنگبری فرز سنگبری همان طور که از نامش مشخص است برای سنباده کردن، پرداخت و برش سنگ به کار می رود. انواع فرز سنگبری شامل فرز انگشتی، دستگاه فرز مینیاتوری و فرز سنگبری و آهنگری است. فرز سنگبری می تواند انواع سنگ ها مثل سنگ مرمر، گرانيت و… را به خوبی برش دهد. فرز سنگ بری اجزا و قطعات زیادی دارد و از اجزا و قطعات آن می توان به موتور، گیربکس، شفت، فلنج، کلکتور، دنده اصلی، دنده سر شفت، جا ذغالی، آرمیچر، صفحه برش و حفاظ صفحه سنگ اشاره نمود.

موتور در فرز از لحاظ نیرو دارای قدرت های متنوعی است.باید توجه نمود در هنگام کار، سنگ را بسیار آهسته از درون لبه تیز فرز عبور دهیم. رعایت این نکته باعث می شود سنگی که برش داده می شود سطح آن بسیار صیقل خورده شود.در کارهای سنگین برای محافظت از فرز سنگبری، یک محافظ در آن تعبیه شده است. این محافظ به خوبی می تواند از فرز نگه داری نماید تا آسیبی به آن وارد نشود.

در موتور فرز سنگبری که به شکل ذغالی است سیستمی وجود دارد هنگامی که ذغال در آن تمام می شود موتور به طور خودکار روشن نخواهد شد و همین موضوع باعث می شود آسیبی به موتور این ابزار وارد نشود. دستگاه فرز سنگبری به شکل مینی نیز ساخته می شود. مدل مینی آن برای کارهای سبک در نظر گرفته می شود.

بررسی جنس فرز سوپر سنگبری

بررسی جنس فرز سوپر سنگبری جنس فرز سنگبری درجه 1 از جنس فولاد است. فولاد کمک می کند عمر دستگاه افزایش یابد و در برابر انواع آسیب ها و همین طور در پروژه های سنگین بسیار کارآمد و قوی عمل نماید. در دستگاه های فرز یک محور برای چرخاندن ابزار وجود دارد. به طور کلی فرز سنگبری از ستون و پایه، صفحه اصلی، زانویی ماشین، میز فرز گیر، میز گونایی تشکیل شده است. نیروی برق و باد باعث می شود دستگاه فرز کار کند و به طور مستقیم توسط سیم به برق متصل می شود. البته نوع شارژی آن نیز در بازار عرضه شده است.

جنس فرز باید بر اساس نوع کاربرد آن انتخاب شود. به عنوان مثال بهتر است در کارهای سنگین از جنس فولادی فرز سنگبری استفاده نماییم و همین طور از نوع سیمی آن استفاده نماییم زیرا فرز سیمی دارای قدرت بیشتری نسبت به شارژی آن است. در هنگام کار کردن با این ابزار برقی بهتر است نکات ایمنی را رعایت نماییم تا از آسیب در امان باشیم.

مرکز تولید فرز سوپر سنگبری

مرکز تولید فرز سوپر سنگبری فرز سنگبری یکی از مهم ترین ابزارآلاتی است که باید با بهترین استانداردهای بین المللی تولید شود زیرا در ساختمان سازی این ابزار بسیار کارآمد است. در ایران نیز برندهای معتبر و شناخته شده ای آن را می سازند و فرز سنگبری های تولید داخل نیز با فرز سنگبری های وارداتی از نظر کیفیت و قدرت برابری می کند. سعی کنید قبل از خرید فرز ابتدا مشخص کنید آن را برای چه کارهایی عمدتا استفاده می نمایید.

اگر پروژه و کارهای سنگینی در دست دارید بنابراین بهتر است از قدرتمندترین آن استفاده نمایید و برای کارهای سبک تر از مدل مینی آن استفاده نمایید. شرکت ما ارائه دهنده ی بهترین فرز سنگبری از معتبرترین برند داخلی است. برای سفارش آن کافی است به صورت آنلاین اقدام نمایید تا ضمن اطلاع از قیمت فرز سنگبری، از خدمات رایگان مشاورین فروش ما بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما