مرجع خرید اره دیسکی رومیزی

اره دیسکی رومیزی یک اره با وزن مناسب و قابل حمل می باشد و برای همین مشتریان زیادی دارد. افراد بسیار زیادی از این اره خریداری می کنند و در خانه از آن برای برش استفاده می کنند و یا کارگاه خانگی راه می اندازند.

این اره در صنایع چوب و نجاری ها، سیمان، پلاستیک،فلز و بسیاری صنایع دیگر برای برش مورد استفاده قرار می گیرند که متخصصانی که از این اره استفاده می کنند کار آن ها راحت تر است و بسیار از آن راضی هستند. این اره مزایای زیادی دارد از جمله موتور پر قدرت، قابل چرخش ۴۵ درجه، قابل برش به ارتفاع ۵ تا ۸ سانتی متر، وزن مناسب و بدون لرزش دستگاه و بسیار محکم و مقاوم هستند.

مرجع خرید اره دیسکی رومیزی

مشخصات فنی اره دیسکی رومیزی

مشخصات فنی اره دیسکی رومیزی اره های دیسکی رو میزی در اندازه های مختلف موجود می باشند که هر یک از آن ها برای کاربرد های مختلف به کار می روند و نسبت به دیگر ابزار نظیر انبر دست معمولی دارای تنوع بیشتری نیز می باشد.

این اره ها به صورت های دستی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از افراد آن را به نام اره گردبر هم می شناسند. اره دیسکی رومیزی از یک موتور آرمیچری تهیه و تولید می شود و دارای یک تیغ اره ای می باشد که به شفت موتور به طور مستقیم وصل می باشد و یک صفحه هم در زیر دستگاه وجود دارد که روی قطعات چوبی قرار می گیرد که می توان گفت به عنوان تکیه گاهی برای روی قطعات چوبی می باشد که این اره در میان این صفحه بیرون می رود و خارج می شود و قطعات چوبی را برش می دهد.این دستگاه ساخته شده دارای یک عدد کلید خاموش روشن روی آن می باشد.

انواع اره دیسکی از جمله نوع برقی و نوع شارژی می باشد. این اره ها در مارک ها و برند های متفاوتی موجود است که باید حتما به آن ها توجه کرد و برند عالی تر و با کیفیت تر را انتخاب کرد.

از این اره رو میزی برای برش دادن قطعات و صفحات چوبی، الوار ها، اتصال در ستون ها و تیر های چوبی خانه و حتی برای کلبه چوبی به کار می برند و استفاده می کنند.

نکاتی درباره خرید اره دیسکی

نکاتی درباره خرید اره دیسکی مشتریان عزیز برای خرید اره دیسکی رومیزی باید به چند نکته مهم دقت کنند که این نکات از قبیل کیفیت ساخت این اره، قدرت موتور آن، داشتن ترمز، داشتن قفل شفت برای راحت عوض کردن تیغه ، داشتن وزن کم و مناسب در مقایسه با توانایی این دستگاه می باشد که وجود این یک مزیت عالی می باشد و همچنین باید در نظر گرفت که دستگاه باید مقاومت زیادی داشته باشد و بتواند در برابر برخورد و ضربه هایی که صفحه دستگاه با قطعات چوب ها دارد مقاوم باشد.

خریداران باید توجه کنند که اگر این دستگاه را برای برش دادن صفحات چوبی می خواهند باید اره ای را انتخاب کنند که تیغه ی آن قطر کمتری داشته باشند و اگر که این دستگاه را برای برش دادن الوار های چوبی می خواهند باید اره ای را انتخاب کنند که تیغه ی آن قطر بیشتری داشته باشند

فروشگاه اره دیسکی رومیزی

فروشگاه اره دیسکی رومیزی امروزه تولید کنندگان با تولید اره دیسکی رو میزی و پیچ گوشتی شارژی کوچک با بالاترین کیفیت باعث راحتی کار شده اند. فروشندگان اره دیسکی این اره ها را با قیمت های بالا در بازار به فروش می رسانند و سود بسیار خوبی را از فروش این محصول شامل می شوند.

فروش ویژه اره در بسیاری از سایت های اینترنتی معتبر موجود است و مشتریان می توانند آن را با اطمینان و با بهترین کیفیت و کمیت خریداری کنند و با آن کسب و کار راه بیندازند.

این اره ها در کشور ما با قطعات درجه یک تولید می شود و مرغوبیت بسیار بالایی دارد که همین مرغوبیت باعث تقاضای مشتریان و خریداران خارجی از صادر کردن این محصول شده است.خریداران می توانند حتی این محصول را درب کارخانه خریداری و تحویل بگیرند تا هزینه آن با آن ها کم تر در بیاید و با صرفه اقتصادی همراه باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما