مرجع خرید دریل ایستاده گیربکسی

دریل ایستاده گیربکسی یکی از انواع خاص دریل می باشد که جهت انجام کارهای دقیق و با کمترین خطای ممکن، مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع دریل همانطور که از نام آن مشخص است، در ساختار خود رارای یک ستون می باشد که اجزای اصلی دریل بر روی آن سوار شده اند.

خود ستون به وسیله یک پایه چدنی، با استفاده از پیچ و مهره به کف کارگاه یا میز، ثابت شده است این نوع دریل ها معمولا از چهار بخش اصلی که عبارتند از کله گی، ستون، میزکار و پایه تشکیل شده است.

مرجع خرید دریل ایستاده گیربکسی

چند کاربرد دریل ایستاده گیربکسی

چند کاربرد دریل ایستاده گیربکسی این نوع دریل ها دارای انواع مختلفی از امکانات و یژگی ها می باشند که می تواند برای کارهای مختلفی همچون سوراخ کاری و قلاویز زنی مورد استفاده قرار گیرد.

حال بسته به نیاز شما و همچینن قدرت خرید خود، می توانید از دریل هایی که دارای بخشی یا کل این امکانات و توانایی ها هستند را در لیست خرید خود قرار دهید.

انواع امکانات و ویژگی های بهترین دریل گیربکسی عبارتند از:امکان تغییر سرعت اسپیندل، قابلیت چرخ راست گرد و چپ گرد، حداقل و حداکثر سرعت محور، ورنیه میزان نفوذ اسپیندل.

ارتفاع ستون، عمق گلوگاه، امکان یا عدم امکان چرخ میز، قدرت موتور بر حسب اسب بخار، حداکثر شماره مته قابل استفاده در دستگاه، حداکثر کورس کوئل، لیزر راهنما است.

مزایا:از جمله مهم ترین و بهترین ویژگی های دریل گیربکسی، امکات تغییر قدرت در آن می باشد ساختار این دریل به این گونه است که در داخل آن، یک دنده سه پله، و همچنین یک دنده ی دو پله قرار دارد.

در واقع امروزه این دریل ها با داشتن ساختاری خاص و منحصر به فرد، دارای این مزیت می باشند که بسیار دیر خراب شده و استهلاک آن ها بسیار ناچیر می باشند.

معایب:با وجود پیشرفت ها و ارائه چهره های جدیدی از دریل گیربکسی، که دارای ویژگی ها و خصوصیات بیشتری نیز بودند، باید اشاره کنیم که ین گونه دریل ها، دارای معایبی نیز هستند.

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، در این دریل، دو نوع چرخ دنده وجود دارد که این مساله سبب می شود تا وزن دریل، کمی بیشتر از حد نرمال شده و کار با آن، نیاز به نیروی بیشتری داشته باشد.

مراحل انتخاب دریل ایستاده گیربکسی

مراحل انتخاب دریل ایستاده گیربکسی عمدتا در دو نوع اصلی رومیزی و ثابت (یا زمینی) تولید می شوند:رومیزی: کوچکتر و سبکتر بوده و حمل و نقل آن ها ساده تر می باشد.

زمینی: سنگین تر بوده و حمل آن ها سخت تر است اما از قدرت، ظرفیت و قابلیتهای بیشتری برخوردار می باشند.

قدرت:موتور مؤلفه ای است که قدرت دستگاه را تعیین می کند قاعده کلی این است که موتورهای قوی تر و بهتر معمولاً قیمت دستگاه را افزایش می دهند.

سرعت:بیشتر دریل های ستونی می توانند با سرعت های مختلفی کار کنند تا در صورت کار با متریال های مختلف کارایی بیشتری داشته باشند.

اندازه میز:کلیه دریل های ستونی دارای میز هستند، اما اندازه آن متفاوت می باشد این ویژگی نیز بستگی به کاری دارد که شما قرار است، انجام دهید.

چراغ LED : ممکن است مکانی که در آن مشغول به کار هستید، به اندازه کافی روشن نباشد، اگر مدلی که انتخاب می کنید دارای چراغ LED باشد، کمک شایانی به شما خواهد کرد.

ظرفیت حفاری :شما باید بسته به مواد و متریال مورد نظرتان، ظرفیت حفاری را انتخاب کنید ظرفیت مستقیماً با عمق سوراخ حفاری مرتبط است.

سایز سه نظام:هر چه سایز سه نظام بالاتر باشد ارتفاع و قدرت موتور هم بیشتر می گردد در واقع سایز سه نظام در دریلهای ستونی از ۱۳ آغاز می گردد و تا ۳۲ ادامه دارد.

اندازه و وزن:برخی از آنها بسیار سبک هستند و به راحتی قابل جابه جایی هستند، اما شما هنگام کار، آنها را در دست خود نگه ندارید از فضای کافی برای قرار دادن دستگاه، اطمینان حاصل کنید.

مرکز پخش دریل ایستاده گیربکسی

مرکز پخش دریل ایستاده گیربکسی توزیع دریل به چندین صورت امکان پذیر است و می‌توان آن را از طریق فروش مستقیم دریل که می‌توان به ابزار فروش ها مراجعه کرد و فروش اینترنتی که از طریق سایت مدل دریل را انتخاب کنید و آن را برای شما ارسال کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما