مرجع فروش فرز انگشتی مینیاتوری

مرجع فروش فرز انگشتی مینیاتوری در وهله اول کارخانه های تولید کننده این تجهیزات می باشند که پس از تولید این محصول مطابق با استانداردهای جهانی سپس اقدام به عرضه آن در بین خریداران می کنند.

مرکز عرضه فرز انگشتی مینیاتوری هم چنین شامل دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه نیز می باشد که دارای شعب پخش و فروش معتبری نیز در اقصی نقاط ایران می باشد.

مرجع فروش فرز انگشتی مینیاتوری

دلیل پرکاربرد بودن فرز انگشتی مینیاتوری

دلیل پرکاربرد بودن فرز انگشتی مینیاتوری فرز های مینیاتوری از نوع برقی ، بی سیم و پنوماتیک (پنوماتیک) هستند که هر کدام در جای خود استفاده می شوند.این نوع فقط فرز در گروه ابزار های نجاری، قالب سازی و منبت کاری استفاده می شود.

دارای یک موتور کوچک و چندین دنده است که وظیفه چرخاندن شافت اصلی دستگاه را بر عهده دارد.در ادامه این مطلب به نکاتی که قبل از خرید فرز انگشتی باید به آنها توجه کنیم که این نکات به شرح زیر است:

  • این محصول در دو نوع گردن بلند و گردن کوتاه موجود است. آنها بزرگتر از نوع انگشت و کوچکتر از مینی فرزها هستند و اسپیندل آن در جهت شافت خروجی موتور طراحی شده است.
  • گردن بلند: شافت بلندی دارد بنابراین می تواند به راحتی وارد سوراخ ها و لوله شود. گوشه ها و گوشه های سنگی و سنگ زنی با این ویژگی بسیار ساده و راحت خواهد بود.
  • گردن کوتاه: برای سنگ زنی ، آسیاب و برش استفاده می شود و تنها تفاوت آن با گردن بلند در شافت خروجی است و تفاوت زیادی در نوع کار ندارند.

این محصول در انواع شغل از جمله شغل و حرفه‌هایی که می‌توان از این وسیله در آن استفاده نمود می‌توان به دندان‌سازی، مجسمه‌سازی، مبلمان‌سازی، معرق‌کاری، ساخت بسیاری از مدل‌های ماکت‌های چوبی و بسیاری از این موارد اشاره نمود.

اصولاً بسیاری از لوله‌کش‌ها برای گشایش اتصالات لوله و شیر‌آب به فرز مینیاتوری نیاز دارند به همین‌دلیل می‌توان کاربرد این وسیله را به‌صورت گسترده در نظر گرفت .

و از جمله با اهمیت‌ترین قطعه‌ی مهم در این وسیله سری آن می‌باشد که در هنگام برش شدیداً به این قطعه ما نیاز داریم.

مهمترین مشخصات فرز انگشتی

مهمترین مشخصات فرز انگشتی دستگاه فرز ابزاری است که محور آن با سرعت بسیار بالایی می چرخد. در قسمت این محور انواع ابزارهای برش ، سنگ زنی ، برس ، انواع سنگ های سنباده، انواع تیغه های فرز برای پرداخت ، حکاکی ، صیقل دادن، تراش ابزار برش ، برش و موارد دیگر بسته شده است.

انواع مختلفی از برش وجود دارد که به کوچکترین عنصر آن فرز مینیاتوری یا فرز حکاکی گفته می شود. این فرز بسیار سبک و دارای سرعت بسیار بالایی است و مانند یک قلم بزرگ در دست نگه داشته می شود.

و می توان آن را به راحتی صیقل داد و روی موادی مانند چوب ، فلز ، پلاستیک ، شیشه و … حک کرد. فرز مینیاتوری یا فرز حکاکی شده با مارک های مختلف در بازار ایران موجود است.

فرز انگشتی نیز یکی از اعضای خانواده بزرگ دستگاه های فرز است که کمی بزرگتر از دستگاه فرز مینیاتوری است اما از سنگ فرز مستقیم که در دو نوع فرز انگشتی گردن بلند و فرز کوتاه موجود است ، کوچکتر است.

فرز انگشتی نوعی برش مستقیم است که شفت خروجی یا اسپیندل آن در جهت شفت خروجی موتور قرار دارد و بر خلاف سنگ فرز یا مینی برش که با زاویه 90 درجه نسبت به موقعیت موتور قرار دارد .

دستگاه فرز نیز در همان جهت قرار دارد. فرز انگشتی بسیار صنعتی تر از فرز مینیاتوری است و بیشتر برای ترش و فرز کاری بیشتر استفاده می شود.

اما به دلیل اندازه و ابعاد و اندازه این ابزار برای کارهای ظریف و ابزارهایی که روشن هستند استفاده می شود برای استفاده با فرز انگشتی موجود است.

آنها همچنین ظریف تر و کاملاً متفاوت از ابزار فرز یا مینی فرز هستند. مهمترین ویژگی فرز انگشتی اندازه کولت 6 میلی متری است.

در موارد محدود، فرز انگشتی وجود دارد که کلت 8 میلی متری بر روی آنها نصب شده است و در بعضی موارد برخی از فرزها وجود دارد که می توانند کلت های 6 و 8 میلی متری را نصب کنند. .

بازار پخش فرز انگشتی مینیاتوری

بازار پخش فرز انگشتی مینیاتوری خرید مستقیم فرز انگشتی مینیاتوری موجب می شود که خریداران از کیفیت این محصول اطمینان حاصل نمایند و در عین حال از تخفیفات ویژه در زمان خرید بهره مند شوند.

فروشگاه های اینترنتی و آنلاین از جمله مراکز فعال در زمینه پخش و فروش این محصول به شمار می آیند که به صورت آنلاین ثبت سفارش می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما