مرکز توزیع فرز سوپر سنگبری

فرز سوپر سنگبری بسیار مجهز و پر قدرت است که برای انجام کار های طولانی مدت و پرفشار برش استفاده می شود. این محصولات با استفاده از قطعات با کیفیتی که دارند به صورت اتوماتیک و مطابق با استاندارد CE تولید می شوند، طراحی منحصر به فرد این دستگاه در قسمت های مختلف باعث بهبود گردش هوای داخل دستگاه و افزایش عمر مفید موتور می شود و مشتریان زیادی در سراسر کشور دارد. این فرز ها دارای دسته کلید گردانی هستند که جهت کار در زوایای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و این دستگاه با ضمانت ۱ ساله به شرکت های معتبر توزیع می گردد.

مرکز توزیع فرز سوپر سنگبری

نحوه تولید فرز سوپر سنگبری

نحوه تولید فرز سوپر سنگبری برای برش سنگ می توان از فرز سوپر سنگبری استفاده کرد و این ابزار در برش هر نوع سنگی کاربرد دارند. برای سهولت کار و ایمنی بیشتر هنگام استفاده از دستگاه فرز بهتر است که توصیه های ایمنی را به خاطر داشته باشید تا در هنگام کار با این ابزار دچار مشکل نشوید و انجام پروژه کاری خود را با کیفیت بالا به اتمام برسانید.

قبل از شروع به برش سنگ، اندازه گیری ها را دقیق انجام دهید و علامتگذاری کنید و بهتر است قطعه کار، کمی با سطح زمین فاصله داشته باشد تا صفحه برش با زمین برخورد نکند و چند تکه کوچک چوبی به خوبی از عهده این کار بر می آید و هرگز برای برش سنگ با دستگاه فرز از فشار زیاد استفاده نکنید زیرا این کار ممکن است باعث خرد شدن صفحه و پرتاب شدن آن به سمت صورتتان شود.

دستگاه فرز سوپر سنگبری در ابعاد مختلفی تولید می شود و باید هنگام انتخاب این دستگاه به این نکته توجه داشته باشید که مدل های کوچکتر نمی توانند برش های عمیقی را ایجاد کنند، اگر قصد دارید تکه های بزرگ تر سنگ را برش بزنید مدل های بزرگتر آن را انتخاب کنید زیرا در صورت انتخاب مدل نامناسب فشار زیادی به دستگاه وارد می شود و در نتیجه به دستگاه آسیب می رساند.

قابلیت کنترل سرعت فرز سنگبری

قابلیت کنترل سرعت فرز سنگبری استفاده از فرز‌های سنگبری امکان کنترل سرعت دستگاه را به کاربر می‌دهد و از این فرز ها می‌توان جهت کارهای مختلفی استفاده کرد، صفحه قابل‌نصب روی فرزها، ۱۱۵ میلی‌متر و برای سایش و برش روی اجسام به شکل های مختلفی تولید می شود.

سوییچ کشویی روی دستگاه جهت قفل کردن شستی و روشن ماندن دستگاه می باشد و مدل های کوچک تر با توان پایین تری کار می کنند و می‌توان برش و سنباده‌کاری فلزات را با این محصولات به‌ راحتی و با سرعت بالاتر انجام داد.

فرزها در دو سایز بزرگ و کوچک ساخته‌ می‌شوند و دارای قدرت‌ها و قابلیت‌های مختلفی هستند که با قرار دادن صفحه مخصوص روی این دستگاه می‌توان برشکاری را روی اجسام مختلف انجام داد و از دستگاه فرز سنگبری بزرگ نمی‌توان در فضاهای کوچک و برای دقت‌های بالا استفاده کرد.

فرم‌های سنگبری در گونه‌های بسیار مختلفی تولید می‌شوند و کاربرد این دستگاه‌ها در مشاغل مختلف متفاوت است و مجهز به موتور پر قدرت ۱۴۰۰ وات متشکل از آرمیچر و بالشتک و گیربکس صنعتی برای انجام کار های طولانی مدت و پرفشار هستند.

فروش فرز سوپر سنگبری

فروش فرز سوپر سنگبری تولید کننده فرز سنگبری ارزان ارائه دهنده کامل ترین مجموعه این محصولات برای سنگبری کردن می باشد و همچنین فروشگاه های معتبر ابزار دارای این محصولات می باشند که محصولات سفارش داده شده آماده ارسال سریع به تمامی شهرستان ها با پست هستند.

قیمت فروش کلی فرز در فروشگاه های آنلاین ابزار به روز می باشد و نیاز به هماهنگی ندارید و جهت هر گونه سوال با واحد فروشگاه در ارتباط باشید، بازار خرید فرز پذیرای شما مشتریان عزیز در ساعات کاری می باشد و شما می توانید با بهترین نمونه های این محصولات بیشتر آشنا شوید.

فرز سوپر سنگبری دارای ضمانت ۱۲ ماهه شرکت های معتبر می باشد و یکی از بهترین فرز های موجود در بازار ایران است که تا به امروز مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما