مرکز خرید دریل ایستاده گیربکسی

دریل ایستاده گیربکسی مهم ترین و پرکاربردترین ابزار در صنعت به شمار می رود. این وسیله در جهت سوراخ کاری مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز خرید دریل ایستاده گیربکسی این وسیله را بدون واسطه بسته به نیاز و توان خرید مشتریان خود در انواع مختلف از دریل کوچک تا بزرگ را از طریق وب سایت حاضر و حتی حضوری به صورت عمده و جزئی به فروش می رساند.

مرکز خرید دریل ایستاده گیربکسی

ویژگی بهترین دریل ایستاده گیربکسی

ویژگی بهترین دریل ایستاده گیربکسی دریل ایستاده گیربکسی که سوراخ کاری و قلاویز زنی را انجام می دهد از اجزای مختلفی تشکیل شده از جمله کله آن، میز، ستون و پایه. این دریل از امکانات و ویژگی های مثبتی برخوردار است که به چند مورد از آنها اشاره می شود:

  • این نوع دریل به دلیل وجود گیربکس هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی کار می کند.
  • کورس کویل آن در حداکثر قرار دارد
  • شماره مته قابل استفاده در حداکثر قرار دارد
  • قدرت موتور آن بر اساس اسب بخار است و هر چه توان موتور بالاتر باشد قدرت آن نیز بالاتر خواهد بود و به این ترتیب با مواد سخت بهتر می توان کار کرد.
  • می توان آن را به چپ و راست چرخاند
  • سرعت آن را می توان تغییر داد
  • این نوع دریل لیزر راهنما دارد
  • گلوگاه آن عمق خوبی دارد
  • می توان سرعت اسپیندل آن را تغییر داد
  • هر چه سایز 3 نظام هم بیشتر باشد قدرت موتور بیشتر خواهد بود.
  • با توجه به مکان و فضای خود شما می توانید اندازه دریل ایستاده را انتخاب نمایید

در هنگام خرید بهترین دریل ایستاده به تمامی نکاتی که در بالا ذکر شد توجه نمایید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. این مجموعه در پی آن است که بتواند با فروش کالا مرغوب و عالی رضایت مشتری را کسب نماید.

چند کاربرد دریل ایستاده گیربکسی

چند کاربرد دریل ایستاده گیربکسی کار با دریل ایستاده گیربکسی برای مشتری می تواند لذت بخش باشد و به راحتی و آسان بدون زحمت خاصی از آن استفاده نماید. با استفاده از این دریل می توان بدون اینکه دست فرد حرکت کند و یا تکان بخورد اهرم تعبیه شده در آن این وظیفه را انجام دهد حتی این اهرم قدرت انتقال را بیشتر می کند. این دریل دارای عمق سنج می باشد و می توان به کمک آن بدون این که ببینید عمق کار را تشخیص دهید و قبل از شروع کردن به کار باید آن را تنظیم نمود.

این دریل دارای میز کار نیز می باشد که می تواند به راحتی قطعه کار را روی آن قرار داد تا روی آن با دستگاه عملیات صورت گیرد. تغییر سرعت در دستگاه نیز به صورت گیربکسی و یا دستی انجام می شود. از این دستگاه در محیط هایی که رطوبت دارد نباید استفاده شود و فقط در محیط سرپوشیده قرار گیرد و آن محیط باید به اندازه کافی نور و تهویه داشته باشد. همچنین نباید به دستگاه نیروی بیش از اندازه ظرفیتش وارد شود.

مرجع فروش دریل ایستاده گیربکسی

مرجع فروش دریل ایستاده گیربکسی مرجع فروش دریل ایستاده گیربکسی با تضمین کیفیت بهترین محصول خود را با قیمتی مناسب ارائه می دهد و پخش بی واسطه این کالا سبب شده تا نگاه مشتریان زیادی را به خود جذب کند خرید دریل ایستاده ارزان از شرکت برای سراسر ایران قابل امکان است همچنین یادآور می شود که فروشندگان مجموعه ما در این زمینه به شما مشاوره لازم را داده و پشتیبانی می کنند. قیمت دریل ایستاده نیز با توجه به قدرت موتور آن و اندازه و کاربرد آن و همچنین نوسانات ارزی تغییر می کند اما به طور کلی مجموعه ما این کالا را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد.

شما می توانید در کوتاهترین زمان به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را اعلام کنید و پس از ثبت سفارش شما، محصول خود را در هر جای ایران که حضور دارید و همچنین مشتریان ما در خارج از ایران نیز ارسال و پست می گردد. در واقع این مجموعه با فروش آنلاین و غیرمستقیم خرید را برای تمامی مشتریان آسان کرده است. مجموعه ما افتخار می کند که با درآمیختن علم و تجربه بهترین محصول را به خانه های شما دوستان عزیز اضافه کند و همیشه اصل بر رعایت حقوق مشتریان محترم بگذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما